Wie willen er of zijn bezig voor een derde kindje? We hebben net een mk gehad... Eerste echo goed 2e echo was fout, kindje was gestopt. Na een paar dagen wachten kwam mini zelf. Een dooierzakje met een garnaaltje eraan, heel bijzonder, ons sterretje. Ml en ik hebben 2 dochters (van 3 jaar en één van 7 maanden), en 4 sterren. Ook een bonusdochter van 16 woont hier in huis. Het is dus al lekker druk. Maar de wens voor een derde kindje blijft. Als het vloeien over is, gaan we gelijk een volgende ronde in. Spannend! Wie gaat hier gezellig mee zitten wachten op het martelbankje en de hormonsters trotseren?
Wat erg dat de tweede echo niet goed was, Meijtje! Hopelijk stopt het vloeien snel en kunnen jullie weer gaan proberen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!
Dank je wel. We hebben opzich groen licht dus we kunnen direct een volgende ronde in. Ik vind het wel weer spannend. Zal alles goed gaan met de 3e?
Heel veel succes Meijtje!! En sterkte ook.... Een mk lijkt me erg heftig.. Het blijft spannend hoor..... Of het nu de eerste, tweede of derde is....