Hoi Allemaal, Wie zit er nog meer in deze situatie? En hoe gaan jullie daarmee om? Mijn partner en ik werken allebei onregelmatig en vaak dus ook contra qua diensten, waardoor het best lastig is om "spontaan" bezig te zijn met zwanger worden. Hierdoor is het toch vaak plannen wanneer we klussen en dit lukt dan ook zeker niet elke dag in mijn vruchtbare periode. Het heeft dan ook nog niet geleid tot een zwangerschap. Mijn eisprong schommelt zo ongeveer 1 à 2 dagen elke keer als ik naar mijn cyclus kijk. Ik ga nu maar ovulatiestrips gebruiken om het beter te kunnen inschatten. Mijn moeder heeft er 1,5 jaar over gedaan om voor het eerst zwanger te worden, heeft dit invloed op mij genetisch gezien? Liefs
jeetje wat vervelend voor jullie wat je zegt over je moeder of dat genetisch is,nee ik heb er laatst met mijn ha over gesproken omdat mijn moeder en mijn schoonmoeder alle keren in de 1 e ronde zijn zwanger geraakt en ik zit nu inmiddels in ronde 9.er zijn zoveel factoren die bepalen of je en wanneer je zwanger raakt daar heeft genetisch helaas niks meer te maken ik wil je wel alvast heel veel succes wensen
vervelend he, dat onregelmatige werken. Mijn man is kapitein en dus 7 dagen thuis en dan 7 dagen weg. Nu heb ik een onregelmatige cyclus, en met ovulatietesten mijn ei opgespoord, is hij net 2 dagen geleden weg gegaan. Zo schiet het natuurlijk niet op. Kan ook niet zo makkelijk even naar hem toe. en vanwege mijn werk kan ik ook niet met hem mee. Maar we houden de moed erin. Zou prettig zijn als ik regelmatig zou worden in mijn cyclus. Succes ermee!
Hier dezelfde situatie. Naast het onregelmatig werken hebben we ook nog eens beide activiteiten naast het werk zoals sporten, vrienden, verbouwing thuis e.d. Dan wordt het inderdaad echt super lastig om op de juiste momenten te klussen. Ik wilde deze maand beginnen met ovutesten, maar we hebben pas 3 keer kunnen klussen sinds deze cyclus. Dus dan hebben die testen ook geen nut. Best lastig
Mijn vriend werkt ook ploegendiensten en ik ben chauffeur dus is idd ook niet even makkelijk maar gewoon maar doen wanneer t kan.
Bedankt voor jullie reacties! @ Daantje, ik zit in precies zo'n zelfde situatie nu, ook aant verbouwen, de badkamer nota bene. Dus mag elke dag bij een ander gaan douchen. @ tinusjeikke, jou situatie is nog veel lastiger, als hij net weg is als jij je ei hebt. Zou zeker wel prettiger voor je zijn als je cyclus wat regelmatiger wordt. Heb op deze site weleens wat gelezen over tarwekiemolie of teunisbloem, maar of het echt werkt???? Voor jullie allen ook veel succes!
@ Lindsey83 Ja het zou heel prettig zijn als mijn cyclus wat regelmatiger zou worden. Dan weten we ook waar we aan toe zijn. Deze ronde denk ik een cyclus van 61 dagen. Ik ben zo ontzettend aan het twijfelen of ik de huisarts eens zal bellen om te horen of hij iets voor ons kan doen. Nu meer als een halfjaar bezig en 4 kansen gehad, dat schiet niet erg op. En ik betaal me scheel aan ovutesten. Naja maar even afwachten. Jij succes in ieder geval!