nog even wachten of toch?..zucht..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door debozoe, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Hallo meiden,

Ik ben een enorme twijfelkont dus dacht post mijn dilemma toch maar even hier..
    Wij willen graag voor een tweede kindje gaan, spiraal is verwijderd, eerste menstruatie is geweest en gyn geeft groen licht, mijn eisprong zou rond deze dagen plaats moeten vinden, dus wat staat ons nog in de weg om ervoor te gaan zou je zeggen..

Maar nu gaan we deze zomer op vakantie naar Tunesië, we hebben bewust dit jaar gekozen voor een wat duurder hotel met veel luxe. Gewoon nog even extra genieten met z'n 3en, en voorlopig zullen we daarna ook even niet meer zo luxe als nu gaan.

En nu betrap ik me er telkens op dat ik denk, wat nou als ik daar ben en net zwanger zou zijn, en ik ben twee weken hardstikke ziek, of ik krijg daar een miskraam en moet daar het ziekenhuis in brrr.
    Natuurlijk weet ik dat er altijd iets kan gebeuren, maar merk gewoon dat ik daardoor twijfel;)..

Wat vinden jullie/wat zouden jullie doen? Gewoon niet zeuren en er voor gaan of toch...?

2. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Niet zeuren en ervoor gaan!!!!! :p

Je weet helaas niet van te voren hoe het gaat lopen, voor hetzelfde geld duurt het wat langer, of juist niet. Maar ik zou de gok erop wagen.

Succes met jullie beslissing en met het gaan voor een tweede wonder. :)

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Waarom ga je er dan niet voor na je vakantie?? Die paar maandjes maken dan toch niet zoveel uit...

4. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    dit dus:)

5. aannaa

aannaa Lid

15 jan 2009
    91
    0
    0
    Verpleegkundige
    Hoi,

Ik zit in hetzelfde...... We hadden afgesproken dat er er rond juli weer voor zouden gaan. Dan zit er mooi ong 3 jaa tussen de kindjes.
    Maar nu denk ik, ik stop gewoon volgende week al!! Haha!

6. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    ik zou gewoon meteen stopppen :))
    strax als het wat langer duurt zit je ook steeds van was ik toch maar eerder begonnen succes

7. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    hoi hoi
    ik weet niet hoe het was met je eerste zwangerschap maar als ik aan me zelf denk wil ik echt niet met de eerste weken op vakantie want ik zou dan nergens van kunnen genieten niet kunnen reizen warmte,eten,moe ext..maar het duur denk ik niet heel lang tot je op vakantie gaat of het zo snel zo ver is en of je meteen overal last van krijgt zou ik niet weten mijn kwaaltjes beginnen na 6 weken succes

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.153
    113
    Tja persoonlijk zou ik wachten tot na mn vakantie. Maar dat komt door mijn eerdere ervaringen, 2 x snel zwanger en ook gelijk kotsmisselijk en veel overgeven. Mijn vakantie zou dan verpest zijn.

Maar ja, als ik bijv over de eerste een jaar had gedaan, of niet zo misselijk was geweest had ik er al wel voor gegaan, dan maar het risico lopen dat de vakantie niet zo loopt als gepland.

Dus met andere woorden: alleen jij kan beslissen of je het risico wilt lopen dat je minder van de vakantie kan genieten, weegt dat op tegen het feit dat het langer duurt voordat je een tweede kindje krijgt.

9. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Wij zelf hebben om verschillende redenen voor Nederland gekozen dit jaar, maar ook met in het achterhoofd dat ik niet in het buitenland wil zitten, mocht ik dan net zwanger zijn..want tis de eerste dus weet niet wat ik kan verwachten.
    Dus wat dat betreft kwam het gewoon net goed uit.

Verder ben ik het wel eens met mmeke.
    Het ligt er helemaal een hoe je eerdere zwangerschap was..? Het wil natuurlijk niet zeggen dat deze hetzelfde gaat zijn, maar dan heb je wel een beetje een richtlijn.
    Als je teveel twijfelt zou ik toch even wachten.

10. Ameike

Ameike Lid

18 aug 2011
    93
    0
    6
    Vrouw
    Hallo,

Hoer het zelfde dilemma... Ben al een poos gestopt met de pil en hadden besloten om ervoor te gaan. Maar nu gaan we eerst trouwen over 12 weken. Ik merk dat het bij mij nu weer ontzettend begint te kriebelen.. Maar ik wil ook niet op mijn bruiloft misselijk en moe zijn. Ik wacht dus nog en we gaan starten na de bruiloft.

Gr. Ameike

Deel Deze Pagina