hallo, Ik heb op 10 juli mijn spiraal laten verwijderen, de dag er na goed geklust met mijn man, daarna 2 dagen bloedingen gehad en vlak daarna een blaasontsteking gekregen. Met een ab kuur die volledig voor een eventuele zwangerschap betrouwbaar was was de blaasontsteking zo over. In mijn vakantie erna 4 dagen heel licht bruine met wat rood roze afscheiding gehad alleen bij het plassen. Nu ben ik elke keer erg moe heb een zwaar gevoel in mijn onderbuik, (dat had ik ook de hele tijd toen het spiraaltje er in zat). Afgelopen week ook weer goed geklust na 2 weken niet naast mijn man geslapen te hebben. (op vakantie hebben we elk naast 1 van onze kids geslapen) Zit nu te dubben wat ik zal doen wachten tot einde van de maand om een test of volgende week een halen.
Vergeet niet dat je lichaam je flink voor de gek kan houden hè! Maar toch zeg ik: Testennnn!! Bij twijfel, altijd testen
Met mijn 2 oudste kinderen, ben ik gestopt met de pil en was ik direct zwanger. heb nu al 2 dagen geen eetlust, erg moe, en rommelende darmen, en een opgezette buik. Gisteren bijna de heledag op de wc gezeten met enorme buikpijn. Heb met mijn man afgesproken dat als ik volgende week me nog zo voel ik een test gahalen.
Wij gaan ook voor een derde ,ben nu aan het wachten op mijn ei sprong . Hopelijk komt hij pas na donderdag. Ik zou nu wel testen ik kan dan ech niet wachten van de spanningen.
Spannend. Ik lees van heel veel dat ze hun eisprong voelen maar die heb ik nog nooit gevoeld. Wij wachten af. Mijn man en mijn beste vrienden roepen al dat ik me anders gedraag, mijn man zegt dat ik me het zelfde gedraag als toen ik zwangerwas van de jongste.
Wij willen ook graag een derde, spannend hè! Je kan altijd een testje doen, of heb je dat al gedaan vandaag? Ik meen gisteren mijn eisprong te hebben gehad, had gisteravond buikpijn aan de linkerkant.
Nog geen test gedaan, Sinds gisterenmiddag wel pijnlijke borsten, en kom erg moe en met rugpijn van bed ondanks dat ik goed slaap snachts.