Positiefe CAT Test + zwanger raken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sara190, 29 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Ik wil even mijn verhaal kwijt en ik hoop dat andere mensen mij wat moed kunnen geven.

    Ik ben meer dan 1 jaar bezig met zwanger te raken, daarvoor heb ik ongeveer 6-7 jaar de pil geslikt.
    In juni dit jaar ben ik naar de gyn gegaan omdat ik alles wilde controleren. Mijn man heeft een sperma onderzoek gehad, die was goed. Ik zelf heb een bloed test gehad op antistoffen chlamydia, die bleek dus bij mij positief te zijn. Arts vertelde mij dat het voor nu geen kwaad kan en dat ik dus in het verleden chlamydia heb gehad, heb nu geen andere klachten alleen een terugkerende blaasontstekingen. Ik heb 2 maanden geleden een echo van mijn eileiders laten doen en die was ook goed. Ik zou afgelopen woensdag een onderzoek krijgen met contrastvloeistof voor baarmoedermond en eileiders, maar die is niet door gegaan omdat ik nog niet ongesteld was geworden, ik had dus hoop maar helaas na 9 dagen over tijd vandaag toch ongesteld geworden.

    Ik voel me erg down en maak me nog steeds zorgen :(

    Hoe kan ik dit los laten??
     
  2. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Als het goed heb is het vooral belangrijk of je eierstokken doorgankelijk zijn dit kunnen ze zien door het doorspuiten van de eierstokken.


    Hoe lang meer dan een jaar ben je bezig? De pil heeft soms een jaar nodig om uit het lijf te gaan.
     
  3. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Hhmm september vorig jaar. Dus 1 jaar en 2 maanden. Jah ik snap dat het tijd nodig heeft, maar zo lang? Ik zie in mijn omgeving mensen zo snel zwanger raken..

    Ja klopt die onderzoek had ik dus afgelopen woensdag staan.. maar omdat ik nog niet ongesteld was geworden wilde de verpleegkundige het niet doen :( nu moet ik dus weer wachten pff

    Het maakt me allemaal zo onzeker :(
     

Deel Deze Pagina