hallo dames, ik was benieuwd of er "trucjes" ervoor waren. hoe vergroot je de kans op het krijgen van een meisje? wat ik heb begrepen is dat de "meisjes" langer leven en de "jongetjes" korter maar zijn wel sneller... iemand ervaring? bedankt alvast x
volgens mij had je er wel ''trucjes'' voor.. ik zelf vind het alleen onzin.. je gaat voor een kindje en niet voor een ''jongentje of meisje''
ja zijn wel trucjes voor inderdaad, anders even google-en? meisje is wel leuk om mee te tutten inderdaad
Het bakerpraatje gaat dat als je een vluggertje hebt dat het dan een jongetje wordt.... Maar bewezen is het niet... groetjes gemma
Alle trucjes zijn gewoon grote kant en klare onzin. Je hebt gewoon 50-50 kans. Stel je hebt toevallig een jongetje omdat je een bepaald iets hebt gedaan denken mensen meteen dat het door het trucje komt.. Bij kans 1 op2 kun je dat nooit zeggen. Net als: die ziet er stralend zwanger uit, die krijgt vast een meisje.. ( ook al onzin vind ik)
Haha, nou volgens mij kloppen die praatjes niet hoor! Bij een meisje zou je ver voor de eisprong moeten klussen, en bij een jongen op of vlak na. Nou, hier bij beide zwangerschappen op of vlak na de eisprong (ik voel de sprong) en alletwee verschillend. Een meisje en een jongen dus. Voor de reagerenden: Ik vind het persoonlijk niet zo schokkend hoor! Ik denk dat er zat meiden zijn die stiekem een voorkeur hebben! Ik vind het veel belangrijker dat iemand vervolgens ook gelukkig kan zijn met een mannelijk wonder. Mijn ideaalplaatje was dat ik in ieder geval eerst een grote broer zou krijgen, en daarna een klein broertje of zusje. Maar dat betekent niet dat ik met een meisje als eerste niet dolgelukkig geweest zou zijn! Ik vind het hele zwanger worden, zijn en het krijgen van je eigen kind al een wonder op zich. Ts: Ik zou zeggen: google eens voor de grap, en zie zelf of het effect heeft Ik neem aan dat je je realiseert dat er ook een klein, lief, bijzonder jongetje uit kan komen!
Ik vind het wel een beetje schokkend omdat ik in de zorg werk met gehandicapte kinderen en gezondheid is wel veel belangrijker dan het geslacht.... Ik heb wel een vriendin die dit tot de bodem heeft uigezocht en het is zo dat de man het geslacht bepaald. De snelste zwemmers (zaadjes) worden over het algemeen jongetjes terwijl de "meisjes" zwemmers langzamer zwemmen maar wel langer blijven leven in de vagina dus als je klust als je snel daarna een eisprong zal hebben zal je dus sneller een jongtje krijgen. Maar als je man "langzaam" zaad heeft dan worden dat over het algemeen altijd meisjes. Niet alle mannen hebben namelijk snel zaad dat kun je verder niet zien of zo dat moet onderzocht worden. PS. bij mijn vriendin is het gelukt ze is pas bevallen van een meisje....
een lichte voorkeur hebben lijkt me normaal, we weten ook niet hoe de ts dit bedoelt, of het alleen een voorkeur is of echt dat ze alleen een meisje wilt... ik heb zelf ook de voorkeur voor een meisje, geen flauw idee waarom. maar we hebben er geen rekening mee gehouden met klussen..en aangezien ik bevrucht ben een dag na mijn ei is de kans op een jongetje ietsjes groter (t zal niet veel zijn) we zien het wel.. belangrijkste is idd (hoe cliché ) dat het gezond is!
Ik vind ook als het maar gezond is! men zegt toch ook altijd als je ineens meer puisten hebt dan krijg je een meisje? Nou dan zal ik misschien wel een meid krijgen omdat ik ineens allemaal puistjes heb maar het maakt mij helemaal niks uit!
Ik denk ook dat iedereen stiekem een voorkeur heeft maar als puntje bij paaltje komt het allemaal niks meer uit maakt. Ik wilde altijd graag eerst een jongen...ben zelf de oudste thuis en had wel graag een grote broer gehad...maar nu is het dan zover en maakt het mij werkelijk geen bal uit als het (inderdaad lekker cliche) maar gezond is.
ik heb wel eens gehoord dat je beide een rose pakje aan moet doen tijdens de daad....en voor een jongetje natuurlijk blauw.... Adoptie geeft ook zekerheid 8) . hahaha agnes
Hier zijn beide geslachten welkom, wel zou ik het leuk vinden als het een meisje zou zijn omdat mijn broer 3 jongens heeft en mijn zus 2 jongens. Maar bij ons is zwanger worden moeilijk dus maakt het me eigenlijk helemaal niets uit. Een jongen is net zo welkom!