Ik denk dat ik niet zwanger ben. Heb natuurlijk erg gehoopt maar heb zojuist veel afscheiding gehad..... Nu denk ik dus dat dat de niet-bevruchte eicel is..... Iemand ervaring hiermee?
Een niet bevruchte eicel wordt pas afgestoten met de menstruatie. Ik heb hetzelfde gehad van de week. 1 dag heel veeeeeeeeel beetje waterig slijm! Kan je niet helpen met wat het betekend, maar in ieder geval de hoop nog niet opgeven. Een eicel wordt nog niet afgestoten.
Hoi hoi, waterig slijm betekent vaak de eisprong! Dus.......dat is de tijd om geslachtgemeenschap te hebben grtz brigitte
Gisteren had ik een klein beetje draderig slijm. Vandaag weer. Dus vandaag geklust. Maar na die tijd ben ik heel veel 'water' verloren. Is dit sperma? Vast een stomme vraag! Ik ben alleen bang dat er niets is blijven zitten. Wel heb ik een tijdje lang op bed gelegen na die tijd. Wie kan mij helpen? Liefs Mij
hoi ik vraag het me nu ook af wat is het verschil tussen doorzichtig slijm of wit slijm net als een gekookt ei. ik heb nu wit slijm en echt wit wat betekent dat dan en echte slierten. gr. jojo