Hallo meiden! Ik had een vraagje... Is er iemand bekend met de zwanger worden capsules van Etos en wat is dan jullie mening hiervan...? Zit er namelijk aan te denken om die te gaan gebruiken...vandaar! Alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb ze de eerste paar maanden gebruikt, daarna overgestapt naar alleen foliumzuur en nu slik ik centrum materna. Het is altijd goed om meerdere vitamines en mineralen binnen te krijgen via die pillen. Foliumzuur zit er iig genoeg in
Mijn mening: Rommel, niet aan beginnen! Mijn cyclus werd er nog langer van als dat ie al was. Ze zijn hier in de prullenbak beland en komen er niet meer in.
Ik heb er geen problemen mee gehad met mijn cyclus. Eerste cyclus van mij was 43 door het ontpillen. Voor de rest allemaal rond de 28 dagen.
hoi... bedankt voor reactie... ik heb echt geen idee... maar ben 27-02 met de pil gestopt...4-3 ongi geworden en hoop dat ik nu dus weer binnenkort ongi word.... groetjes ilse
Ik slik centrum materna, ik voel me er heel goed bij. En ik heb het gevoel dat het welleens raak kan zijn deze maand!
Ik had altijd een regelmatige cylcus, tot ik de ZWanger Worden van de Etos ging gebruiken. En dat heb ik van meer meiden gehoord. Ben er direct mee gestopt en ben Centrum Materna gaan slikken. Is me super bevallen en slik ze nu na de geboorte nog steeds. Succes!
Bedankt allen voor de reacties!!! Ik ga dan waarschijnlijk ook voor de centrum materna! Groetjes! Ilse85