eindelijk! beginnen Wy ook! voor onze eerste wonder!ben vandaag begonnen met foliumzuur slikken! en december als1e ronde! wie nog meer! sommige zeggen niet te veel mee bezig zijn! Maja let nu al op om te herkennen wanneer ik vruchtbare ben! is dat erg? en word je daar echt minder snel zwanger door? ik ben nu jaar van de pil af! en me cyclus is aardig stabiel rond de35dagen! is dat dan ook dat je sneller zwanger word? bedankt groetjesss
Wat spannend! Volgens mij is teveel ermee bezig alleen erg als je onder gigantische stress staat. Maar er zin in hebben, niet kunnen wachten, ongeduldig zijn en opletten wanneer je vruchtbare dagen zijn kan volgens mij geen kwaad hoor! Ik slik inmiddels al meer dan 4 weken foliumzuur. Heel gemeen verloopt het hier. Ik kon niet wachten tot die 4 weken om waren en het kwam precies goed uit want mijn nieuwe cyclus zou toen ongeveer ook aanbreken. Inmiddels zijn die 4 weken al lang om, maar ik zit nog steeds in de oude cyclus! Mijn cyclus is helaas nog erg onregelmatig (half jaar geleden gestopt). Was je al snel regelmatig? Als je een regelmatige, redelijke korte cyclus hebt dan heb je vaker de mogelijkheid om zwanger te worden, je hebt immers met regelmaat (als het goed is) een eitje. En je kunt er makkelijker achter komen wanneer je vruchtbare dagen zijn. Maar je kunt natuurlijk ook eerst gewoon lekker los gaan en er niet mee bezig zijn, maar dat lukt veel vrouwen niet (mij ook niet hihi).
Wij beginnen bijna voor ons eerste kindje. Na deze strip stoppen we. Ik slik nu bijna 4 weken foliumzuur. Ze zeggen idd dat je er niet teveel mee bezig moet zijn maar das wel errug moeilijk hoor! Denk wel dat ik men vruchtbare dagen ga berekenen. Baat het niet dan, schaad het niet...
Ik dacht er ook continue aan en kijk mijn banner.... Alleen als je enorme stress hebt, kan het tegenwerken.
ik was eerste halve jaar heel onregelmatige! vreselijk! soms duurde het wel 3maanden voor ik klein beetje ongesteld werd! heb al paar x bij huis arts geweest of dit kwaad kon ! me grootst droom om moeder te worden! soms ben zo bang dat nooit uit komt! terwijl mijden aanleiding voor heb! kunnen jullie dat! m heb ik ook die weken kunnen mij niet snel genoeg gaan!wat fijn dat je zwanger bent wat leuk! ben zo blij met deze site Lkr van je af kletsen! groetjess
Heej dames. Ik wil ook wel meekletsen. Zit al in 2 andere clubjes maar kan er nog wel eentje bij. Wij gaan als mn menstruatie erop zit ronde 4 in voor ons 2e kindje. Ik hoop dat het volgende maand raak is. Ik slik al bijna 4 maanden foliumzuur dus dat zit wel goed. Ik ga vanaf deze ronde ook met ovulatietesten aan de slag omdat mn cyclus schommelt tussen de 29 en 33 dagen. Toen ik de vorige keer stopte met de pil was ie heel netjes 28 dagen dus wel jammer dat dat nu niet zo is. Maar met ovulatietesten kom ik er vast wel achter wanneer mn ei is.
Hi dames. Ook wij zij bezig voor ons eerst kindje. Was meteen bij de eerste ronde raak. Helaas miskraam en nu helemaal opnieuw beginnen. Heb hier weer erg zin in en ben deze ronden begonnen met ovulatietesten. Spannend weer allemaal! en vooral lastig dat je het niemand in je omgeving kan vertellen. Gelukkig genoeg plek om op dit forum erover te praten
Hey dames, Ik zit al in twee andere groepjes maar ik vind het leuk om hier ook mee te kletsen. In juli ben ik gestopt met de pil en zit nu op het einde van ronde 3 voor een eerste wondertje. Mijn cyclus is vrij lang en nog niet echt regelmatig. Deze ronde begonnen met ovulatietesten. Helaas niet echt een duidelijke knaller gehad. Heb ook niet elke dag op hetzelfde tijdstip getest. Hopelijk dus genoeg geklust. Ik ben er ook vrij veel mee bezig. Niet te want ik slaap er nog steeds prima van maar vl ergert zich er soms al aan. Dit is denk ik wel een beetje vrouw eigen. Ik wilde al zo lang beginnen. Helaas vl nog niet. Van de zomer was hij eindelijk om. Wat verdrietig 26mei van je miskraam. Knap dat je nu weer zo positief bent. Hopelijk snel opnieuw zwanger en dan wel een plakkertje.
Haha herken zo veel nu in vrouw zijn! me man word ook gek van mijn gedachtes enzo! Haha voor my kan nu al niet snel genoeg gaan! ik hoop dat Wy allemaal snel zwanger mogen raken! hoe reageren jullie eigenlijk als mensen vragen, jullie nog geen baby?
Voor mij kan het idd ook niet snel genoeg gaan. Ik ben nog redelijk jong (25) dus de meesten zeggen juist van tijd zat nog. Mijn schoonzusjes hebben er al allebei een kindje en zijn 25 en 22. Wij zijn dus van zijn kant de laatste. Ik ben de eerste want mijn zusje is daar totaal niet mee bezig. Woont nog thuis en studeert nog. Mijn schoonzusje zegt dus wel van nu jullie nog, hihihi. Het verschilt bij mij dus echt heel erg of ze het vragen of niet. We zijn al wel heel lang samen dus ik denk dat veel het wel verwachten.
Heel herkenbaar: ik was al lang klaar voor een kindje, vl pas sinds augustus. Wat duurt het wachten toch lang dan hahah. Ben 27 en heb altijd geroepen voor m'n 25e moeder te willen worden. Ik krijg ook heel vaak de vraag 'willen jullie geen kinderen' Reageer dan altijd met: 'Ja heel graag, maar zo vanzelf gaat dat niet/alles op z'n tijd'. Hoop zo dat 2014 een kleintje aankondigt voor ons allen! Betreft mijn miskraam. Probeer me positiver voor te doen dan ik ben. Ben alleen helemaal klaar met medelijden met ons (mezlf hebben) en ben klaar voor positive energie en kletspraat over opnieuwe beginnen Ben nu 3 dagen over tijd maar test nog wit. Spanning alom.
Ja wij krijgen dan regelmatig de vraag, wanneer komt de 2e? Dan zeg ik. Misschien volgende maand of misschien volgend jaar. Kan allemaal. Wij zijn totaal niet geheimzinnig erover dat we voor een 2e gaan. Bij ons was het trouwens dat vl eerder aan kinderen toe was dan ik want hij is nu 38 en ik 28. Was 27 toen T. Werd geboren. Toen ik 26 was was ik er echt wel aan toe.
wat leuk dit! ik maak ook wel zo opmerking! we zien wel wanneer! Haha Wy zijn wel erg jong! ik ben net 23 en me mannetje 24! Wy zijn al wel7 jaar samen en nu2jaar getrouwd! ik kan stoppen met werken als er beeb zich aankondigt omdat Wy allebei veel voor hebben gewerkt om hypotheek na beneden te krijgen! nu het zo ver is geeft me man eindelijk toe dat hij ook klaar voor is! ik hoop ook dat het ons gegund is! spannend he! Haha! Wy moeten ook al vakantie door geven op ons werk! Maja wanneer Haha! succes iedereen
@26mei?: ik wilde ook jong trouwen en jong kinderen. Ik ben op mijn 21e getrouwd en op mijn 26e kinderen zou ook nog jong zijn. Ik ben nu 25 dus dat moet kunnen. Het klopt idd dat je positief moet blijven ook na een miskraam maar ik snap dat het echt moeilijk is. Zeker als je zo graag wilt. Spannend zeg, hopelijk snel een knaltest. Ze zeggen dat je veel vruchtbaarder bent na een MK. @Humava: meestal zijn vrouwen er eerder aan toe dan mannen. Ik was er op mijn 21e al wel aan toe. Alleen studeerde toen nog, had geen zekerheid van baan. Dat heb ik nu allemaal op orde. Vl studeert nog wel maar zit in de afrondende fase. @Meisje90: wij zijn in april 10 jaar samen (vanaf mijn 15de), wonen bijna 7 jaar samen en volgende maand 4 jaar getrouwd. Wij moeten nog een huis gaan kopen maar krijgen ons veel te kleine appartement niet verkocht. Gaan het nu verhuren en zelf voorlopig wat anders huren totdat het verkocht is. Lekker dat je kan stoppen met werken. Ik zou dat zelf niet kunnen. Vind mijn werk veels te leuk. Vl wil wel huisvader worden. @Ego: hier nog geen naderende ongi. Nog veel slijm. Ik ben dus benieuwd.
Helaas. Zoals mij banner al zegt is ongi (bij 11 dagen overtijd) op gang gekomen. Erg jammer, maar ook wel blij dat alles nog werkt hahah Ga de aankomende cyclus aan de ovulatie testen, om zo m'n cyclus in beeld te brengen en wat meer kans te creeeren natuurlijk! Hoe gaat het met jullie dames?