hey meiden hier gaat alles goed hoor heb nog wel de klachtjes en opgezwollen buik overdag en savonds niet normaal meer, maarja this afwachten he pff nog 8 dagen!
nou bij mij wel,maar wat dat nu was van de week. vorige maand ook al tijdens het klussen een bloedbad en nu weer.. zaterdag de 31ste. de 29ste zou ik mijn eisprong moeten hebben gehad. en nu maar wachten he.. gisteren ziek, beetje koorts en geen eetlust, hangerig en huilbuien die niet stoppen. voelde me echt even onzeker en niet lekker elke keer met een bloedbad.
Vreemd ja, dat bloedverlies! Lijkt me ook geen pretje hoor! Al mee bij een dokter geweest of is het niet zo ernstig? Je houd het wel spannend he Mamma????
Nou zeg dat wel! Vind het geen pretje hoor. Zit ik er op te wachten, komt het niet . Haal ik me gelijk weer spookverhalen in m'n hoofd... Laat maar lekker komen! (Zeg ik voor het eerst haha.)
Ja maar dat is ook zo hoor, als je negatief test mag het ook wel komen! Maar, aangezien je ei zo raar was deze maand, misschien issie ook wel later geweest?
ja vorige maand al, maargoed die beweert dat het een miskraam zou kunnen zijn of gewoon iets ''normaals'' van een ongesteldheid. het was niet mijn eigen dokter en erg geinteresseerd deed hij niet. dus ga er ook niet zo snel meer heen. was vorige maand een week overtijd tot mijn Ongesteldheid zie hier het verhaal van vorige maand: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/218725-1-hevige-bloeding.html
Ik heb werkelijk geen idee. Kan ook nergens vinden of het kan zijn dat je menstruatie langer op zich laat wachten als je geen eisprong hebt gehad. Maar goed, gister was m'n NOD dus een dagje of twee later zou heel goed kunnen natuurlijk. Vorige maand was m'n cyclus 2 dagen korter, misschien nu wel een paar dagen langer.
Okeoke, ik weet het ook niet, vervelend die onzekerheid. Toen ik nog niet tempte en geen ovutesten gebruikte, liep ik ook al een week van te voren met maandverband/tampons in, zoo onregelmatig van 24 tot 32 dagen en meestal begint het best wel heftig, dus wou altijd wel zeker zijn, haha . Vanmorgen inloggen op hyves....wij krijgen een baby...onze zoon krijgt een broertje of zusje... Bluh, wil het niet eens meer lezen. Ik heb ook niet op m'n hyves staan over hoe het bij ons zit, jaloerse exen en niet iedereen hoeft het natuurlijk te weten. Maar af en toe baal ik zo he, dat ik niet even lekker met capslock aan kan vertellen dat het echt niet altijd zo makkelijk is. En eigenlijk baal ik ook nog van mezelf dat ik er zo van kan balen dat je dat overal leest, snappen jullie het nog?
ja je baalt dat je het leest en dan baal je van jezelf dat je er zo op reageert, maar geloof me ik doe het ook. het lijkt of iedereen zwanger is of kleintjes heeft. een 2 oude schoolvriendinnen bevallen, een buurvrouw hoog zwanger, mijn schoonbroer wordt vader. op m'n werk iemand onverwacht zwanger. tja en dan denk je,wanneer is het mijn beurt?? het lijkt allemaal easy!!
Kan me je gevoel heel goed voorstellen hoor Noddie! Ik kan al wel eens jaloers zijn als ik weer eens hoor dat iemand zwanger of bevallen is. En jij wacht al zo lang, dus lijkt me heel normaal dat je die gevoelens hebt. Alleen is het niet leuk natuurlijk voor je. Knuffel voor jou!
van mij ook een knuffel.. als ik zo lang moest wachten poeh.. zou me er niet beter om voelen met zwangere mensen om me heen.
Bedankt, lief van jullie . Ik hoop dat het straks wat beter gaat als we bij het ziekenhuis zijn geweest. Af en toe voel ik me echt zo'n jaloerse heks, haha . Maar ben 'blij' dat ik dus niet de enige ben die dit heeft.
Met de tampon-test een inimini drupje rood gespot! Jihoe ik ben ongesteld (Wie had gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen haha!) Gelukkig dus niets mis met m'n cyclus