Zwanger Worden Clubje GRONINGEN

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MammaJo84, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey meiden zelf ik begrijp jullie volkomen over wat hyves betreft
    dat er overal in me vriendelijst kindjes worden geboren,
    en ook nog bij mensen die t niet eens wouden!
    het overkwam hun gewoon ?! onverwachts ineens zwanger?!
    dan denk ik ook waarom krijgen zij wel een kindje ..
    ze zijn nog zo jong en zijn van die feestbeesten ?!
    wij willen allemaal zo graag een kindje en wij krijgen een miskraam of raken niet zwanger?!
    ik kan daar ook echt slecht tegen hoor!
    en ben dan ook echt jaloers mja.. ?!

ff over mezelf nog:
    me buik is zo opgezet en hard ik lijk echt zwanger?
    maar dat kan je toch nog niet zo snel zien? voor je nod?
    ja het zijn dan je darmen die plaats maken maarja...?
    ben zelf slank dus k zie het direct als me buik bol word ?!
    normaal hele strakke buik zeg maar en nu Pff niet normaal
    als ik iemand tegen kom die ik ken dan denken ze waarschijnlijk echt dat ik zwanger ben ... terwijl ik nog 8 dagen moet wachten tot nod dag.. 10 augustus ?

2. Sabrinaaa

Sabrinaaa Actief lid

26 dec 2009
    187
    0
    0
    heb ik ook vaak ruim een week van te voren als ik ongi moet worden en ik denk ook elke maand hmmzz lijkt wel of ik zwanger ben en anderen zeggenhet, maar helaas het valt gelijk te zien als mijn buik ook maar een beetje gespannen is.

3. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Same here!

4. Annamarietje

Annamarietje Niet meer actief

hoi allemaal!
    Pukkiepower; wat vervelend die bloeding. Ik heb je verhaal nog even terug gelezen, maar inderdaad onduidelijk wat dit is. Heb er geen verklaring voor.

lala; ja, een opgezette buik. lastig. je hoopt natuurlijk dat het wel een zwangerschap is. wachten duurt dan lang hè?

mamajo; en is de ongi nu echt goed aan het doorzetten? ik snap dat je er ergens blij mee bent. dan is in iedergeval 1 ding zeker en dat is dat je cyclus weer met een schone lei begint.

Ik heb sinds vanochtend flinke hoofdpijn, dit heb ik meestal 1 dag voordat ik ongesteld wordt. dus ik denk dat het morgen feest is.... ergens ben ik er ook wel erg blij mee. op het moment zit ik niet helemaal lekker in mijn vel en is het denk ik ook wel beter dat ik me even op mezelf kan richten. (en als ik toch niet ongi wordt... haha... ben ik toch wel weer heel blij!). Dus allebei is goed; snappen jullie het nog?

5. Annamarietje

hope and faith; hoe gaat het nu met al je klachten? slaap je al wat beter? en voel je je ook iets fitter? ik hoop het voor je.

noddie; jammer dat je zondag ongi bent geworden. ik bekeek net je temp kaartje. ik zag dat je er de vorige keer 9 dagen zoet mee was. wat lang zeg! sinds kort hou ik ook mijn gegevens bij in fertility friend. wel een mooie site. ik leer er erg veel van! Mijn engels is de laatste week met sprongen vooruit gegaan omdat ik zoveel wil lezen daar.

6. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Jaa, het lijkt een beetje om de maand te komen.. De ene maand 5 dagen, dan 9, dan weer 5 en dan weer 10. Maar ja, kan er niet zoveel aan veranderen helaas :( Dat was met de pil een stuk makkelijker, haha.

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    pukkiepower

ik heb dit juist nooit voor me ongi

en had dit ook toen ik toen net zwanger was maar helaas is dat een miskraam geworden.

dus ik herken het wel van zwangerschap

maar niet voor de ongi ?

8. Sabrinaaa

Sabrinaaa Actief lid

26 dec 2009
    187
    0
    0
    oh nou misschien had de dokter dan toch vorige maand gelijk over een hele vroege miskraam tijdens die rare bloeding.
    heb hem deze maand weer gehad. zal toch niet waar wezen!!

9. Annamarietje

nou dat zou heftig zijn! 2x een vroege miskraam?! jammer dat het zo onduidelijk is en wat je ermee moet doen!

10. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Lief dat je ernaar vraagt :)
    Het slapen gaat stukken beter, alleen ben nog wel steeds moe.. zal ook nog wel een tijdje duren tot dat beter word.
    Ik ben alleen heel af en toe nog iets misselijk, duizelig ook heel af en toe.. verder alleen de hele dag ongie buikpijn..
    Ben bang dat ik ongie ga worden.. :(
    ik heb volgende week een weekje vakantie, en heb van alles geplant, en komt eigenlijk heel slecht uit als ik komend weekend ongie ga worden..
    Maar jah 't is niet anders..

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart

dat kan maarzo:$

12. Sabrinaaa

Sabrinaaa Actief lid

26 dec 2009
    187
    0
    0
    nouja zeg:$ ik doe niks bijzonders;)

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    nee ik ook niet toen ik die miskraam kreeg snap er ook nisk van

14. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Weet niet of het je iets helpt hoor maar mijn bloedingen zijn ook elke maand weer anders.
    De ene maand loop ik echt leeg, dan is het echt heel erg ook maar zoals nu bijna niks.
    Ik zou er niet te veel over bij nadenken hoor, ja ja ik weet dat het makkelijk gezegt is hoor :p.
    Vmk kan het natuurlijk zijn geweest, maar je weet het niet en daar kom je ook niet achter.
    Heb ook wel eens dat ik echt hele grote stolsels enzo verlies en erg veel bloed, dan denk ik er ook wel eens over na maar ja, wat schiet je er dan mee op? Je komt het niet te weten helaas.

15. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Oh, klinkt wel een beetje vreemd zo he, maar ik bedoel er niks raars mee hoor :)

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Nee ik snap je volkomen hoor hihi

alleen bij mij was het wel een miskraam vorigemaand,

bij pukkiepower weet ik t niet ,
    alleen had de dokter het tegen haar gezegd als ik het goed begreep dat ze misschien wel een miskraam had gehad met die hevigebloedingen.

17. Annamarietje

pffft, zowel gisteren als vandaag een beroerde dag. echt zwak ziek en misselijk.... en dan nu zo rond 19 uur voel ik me weer kip lekker (dat was gisteren avond ook in de avond dat ik nergens meer last van had).
    Ik zit rond mijn NOD, maar nog geen bloed te zien.... dus.... tja.... ik verwacht elk moment ongi te worden (want zo voel ik me), maar stel je voor???? ik vind het wel appart dat het 's avonds wegtrekt dat beroerde gevoel.

Dus nog even duimen!

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ohh meiden ik kon me niet inhouden
    had testen gekocht via internet
    6 voor een 10tje van die cassetes
    zit 6dagen voor nod maar heb allemaal van die rare klachtjes die duiden op zwangerschap, dus heb een test gedaan!
    en komt een heel licht streepje ,
    Pff zit nu echt in spanning zou het zo zijn?!

19. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Zou wel geweldig zijn toch dat je nu al een streepje hebt :D.
    Over 2 dagen nog 1 doen, dan moet het alweer wat hoger zijn en dus duidelijker toch??

20. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    #380 HopeandFaith82, 5 aug 2010
    Laatst bewerkt: 5 aug 2010
    Wat zijn we gezellig met z'n alleen ;)
    Allemaal van die vage klachten.. :D

Zitten we allemaal rond dezelfde tijd met onze NOD's??

edit : misschien een idee een NOD lijst te maken?

Deel Deze Pagina