Okee, en hoelang moest je daar wachten op je eerste afspraak? Martini vind ik ook niks, vind het echt zo'n jaren 60 ziekenhuis.. Succes met prikken morgen! Ga je het zelf doen?
dankje meis. Wij hebben niet overdreven lang gewacht, omdat we toen 11 jaar bezig waren!! hoelang zijn jullie al bezig? loop je nog niet in het ziekenhuis? id jaren 60 ziekenhuis. ik ga samen met manlief alle morgens prikken!
Wij zijn nu iets langer dan 3 jaar bezig. Ben begin april naar de HA geweest maar ze vond het niet nodig om me al door te sturen, moest eerst maar 3 maanden temperaturen om te zien of ik wel een eisprong had. Wel een echo gehad (op aandringen) alles was goed eg maar, m'n eitjes stonden klaar.. Ze zei, je word pas doorgestuurd na een jaar, vraag me af of ze een beetje doof is ofzo maargoed. Ik ga na deze cyclus weer naar de HA, neem m'n templijstjes en ovutesten mee. Dan is er ongeveer 2,5 maand voorbij maar ik vind het wel prima zo, heb nu een duidelijk positieve ovutest gehad. Heb sowieso die echo waar ze van zeiden dat m'n ei eraan kwam en nu deze maand dus die posi testen. Heb toch een beetje het idee dat ze denkt, ach ze zijn nog jong, niet zo'n haast bij.. Maar als ik straks weer heen ga, laat ik me echt niet weer wegsturen zonder verwijsbrief, ben er nu echt wel zat van hoor. Mocht ze toch weer moeilijk gaan doen, ga ik wel naar m'n mannelijke HA of ik zoek een nieuwe! Sorry voor 't lange verhaal
Dat is ook al heel wat meis, zij ze echt tegen je naar een jaar word je door gestuurd? waarom ben jij dan nog aan het klungelen? LAAT JE NIET AFSCHEPEN MEIS! heb ik ooit wel gedaan helaas.
Heb me inderdaad gewoon weg laten sturen. Maar ben van plan dat niet meer te laten gebeuren. Na deze cyclus ga ik weer heen en ga niet weg zonder verwijzing.
@Noddie: Jeetje, wat raar zeg dat ze nog geen onderzoeken wilden doen bij jullie. Als je nu 3 maanden bezig was allá... maar 3 jaar?! Pootje stijf houden hoor volgende keer Liefs MammaJo.
Ja vond het zelf ook vreemd. Ze zei ook zelf nog, normaal word je na een jaar doorgestuurd.. We zien het volgende maand wel he? Hoop natuurlijk dat het niet nodig is en het op de valreep nog gelukt is en dat het 15 minuten op m'n kop staan heeft gewerkt Jaa, je doet rare dingen als je wanhopig word, hahaha.
Ik hoop het ook echt maar ja, toch wel een hard hoofd in, zal wel heel erg bijzonder zijn anders. Voel me behoorlijk ziek al 2 dagen, echt klote. Dan word ik ook steeds zo pissig en dan denk ik waarom gaat het nou niet gewoon zoals bij de meeste mensen. Maar ja, je kan je blijven afvragen he, schiet ook niet op. Hoop in ieder geval dat ik me morgen een stuk beter voel! Marnat, sterkte en succes morgen! MammaJo: Klus-ze
Zo, onze actieve helft van de maand is weer geweest. Op naar de afwachtings helft haha. Pff vind mezelf soms wel een beetje erg hoor, dat ik zo gecontroleerd bezig ben met klussen. Maar ben bang dat als ik het laat afhangen van mijn niet al te hoge libido dat het dan helemaal niets wordt... Nu maar hopen dat er een juist moment van klussen tussenzat Hoe ging het vandaag Marnat? En voel jij je vandaag al wat beter Noddie?
Mamajo@ Het ging goed gister , was wel wat gespannen !en manlief hoefde alleen maar te roepen niet in je duim prikken!! Vandaag ging het al weer wat beter. en net als gister in de dunne [ sorry]
MammaJo, het lijkt wel een eeuwigheid he, de 2e helft van de maand.. Mag nog wachten tot 8 juni zeg, had m'n ei al 19/20 mei! Nou ja, ik heb toch geen hoop dat er iets is hoor, durf er niet meer van uit te gaan.. Vind jij het ook zo stom om te klussen wanneer het 'moet'? Ik vind het echt niet leuk dan. Marnat, super toch dat het helemaal goed ging! Deed het pijn? En moet je dat nu elke dag doen? Ik ben niet nieuwsgierig hoor . Met mij gaat het gelukkig iets beter, de hoofdpijn is bijna helemaal weg, wel spierpijn nog en buikpijn, kramp in m'n buik en darmen en als ik iets te snel beweeg soort van spierpijn in m'n rechterzij.. 4 dagen in de dunne geweest(bah) en gisteravond zo'n buikkramp, denk moet maar effe snel naar de plee, was et keihard(auw) dus nu wil het er niet uit. Dit zal wel weer allemaal onderdeel zijn van het welbekende 'je kop helemaal gek maken', baal er van dat ik hier zo goed in ben!
@Noddie: Ik heb m'n NOD 9 juni . Kunnen we samen aftellen ja. Gelukkig dat je je weer enigszins beter voelt. Het is flink rot als je je niet fit voelt. @Marnat: Fijn dat 't goed ging. Hoelang moet prikken? En waar zorgen die prikken voor? Ben niet zo thuis in de MMM. Werken jullie trouwens ook meiden? Ik werk momenteel niet. Zit al 16 maanden in de ziektewet. Maar misschien dat ik binnenkort weer iets mag proberen.
Ik heb 2 oproepbaantjes...Niet ideaal, maar werk is werk. Erg last van de crisis hier.. Geen recht op aanvullende uitkering omdat hub teveel verdiend..zucht. Ach we blijven hopen op iets nieuws en leuks! Waarom zit je in de ziektewet? Beetje brutale vraag he? Als je geen antwoord wil geven, geeft niet hoor
Mag je best vragen hoor Noddie. Ik zit een beetje met mezelf in de knoop. Ben dus met mezelf aan het werk haha. Volg een intensieve therapie en dat helpt gelukkig goed. Ja idd heel hard duimen rond de 8e / 9e juni!!!
Meiden ik moet zo ie zo tot aan 14 juni prikken! om 6 uur s ochtens nu eerst de decatepeptyl spuitje elke dag. 8 juni voor een echo is die goed moet ik er een soort bij spuiten enz. Mamajo@ dit is de icsi behandeling ik hoop door zwanger te raken! Mijn cyclus word hier mee stil gelegt, de doktoren gaan het zeg maar uiteindelijk regelen.
Mooi dat dat zo goed helpt MammaJo! Wanneer wil je weer gaan werken dan? En wat doe je voor werk? Zullen we alvast beginnen met duimen? Als mijn cyclus iets korter was geweest vorige maand, kon ik op m'n verjaardag testen . Maar ja, van een nega test word je niet zo vrolijk natuurlijk, haha. Spannend hoor Marnat, misschien dit jaar nog wel zwanger of is dat erg snel? Ik heb eens een collega gehad die was ook bezig met ICSI/IVF, die moest spuiten in haar buik , lijkt me verschrikkelijk. Moet jij dat ook doen?
Noddie@ Id in de buik spuiten. mamajo@ Wat voor werk zoek je as je er weer voor gaat? Ik ben ook werkloos thuis op moment en ik zoek in de zorg.