ja idd haha iedereen zen nod op schrijven! hihi mijne = 10 augustus! ik heb wel vroeg getest kon me niet meer inhouden! nog 6 dagen te gaan voor nod! dus ik hoop er nog niet teveel op! maar ik schrok best wel dat ie alweer licht positief was!
Maar ik test denk ik zondag weer even, en anders gewoon me nod dag! anders knal ik straks al me testen er alweer door hihi
Haha, das ook zonde en moet je weer opnieuw bestellen. Welke testen heb je nu? Mijn nod is pas 1 september, dus hier nog laaaaang geen kwaaltjes . Gelukkig is m'n ongi al bijna weer over, heerlijk weer een keertje iets korter dan 10 dagen. Ik heb altijd zin in sex als ik ongi ben whahaha maar word zo'n smeerboel dan
NOD Lijst..... Zwanger Worden Clubje GRONINGEN lala89.....vanaf ?.....Ronde ?..... NOD 10 Aug. HopeandFaith82.....vanaf Sept 2007.....Ronde 17.....NOD 15 Aug. Noddie.....vanaf ?.....Ronde 41.....NOD 1 Sept. Wil de rest ook hun gegevens doorgeven of zelf toevoegen???
lala89.....vanaf ?.....Ronde ?..... NOD 10 Aug. HopeandFaith82.....vanaf Sept 2007.....Ronde 17.....NOD 15 Aug. Noddie.....vanaf april 2007.....Ronde 41.....NOD 1 Sept.
lala89.....vanaf eind april 2010.....Ronde ?..... NOD 10 Aug. HopeandFaith82.....vanaf Sept 2007.....Ronde 17.....NOD 15 Aug. Noddie.....vanaf april 2007.....Ronde 41.....NOD 1 Sept. __________________
het is geen ongi, alleen tijdens geslachtsgemeenschap een bloeding en daarvoor niks en daarna ook niet. nu heb ik nogsteeds geen ongi gehad, dus afwachten he
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums4921.html heb hem ff in me album gezet 6 dagen voor nod vind ik de streep best duidelijk te zien toch ? of verbeeld ik het me nou hihi
lala89.....vanaf eind april 2010.....Ronde 3..... NOD 10 Aug. HopeandFaith82.....vanaf Sept 2007.....Ronde 17.....NOD 15 Aug. Noddie.....vanaf april 2007.....Ronde 41.....NOD 1 Sept. __________________
lala89, vanaf eind april 2010, Ronde 3, NOD 10 Aug. HopeandFaith82, vanaf Sept 2007, Ronde 17, NOD 15 Aug. Noddie, vanaf april 2007, Ronde 41, NOD 1 Sept. Annamarietje, vanaf juni 2010, Ronde 2, NOD 5 aug
wil je wel weten dat ik nog nooit een zwangerschapstest gedaan heb? dus waar moet ik naar kijken? op de foto zie ik onder de C een dikke streep. en onder de T denk ik er heel vaag een te zien; net hoe ik naar mijn beeldscherm kijk. ik moet wel turen. ik denk dat C de controlelijn is en T je test? klopt dat?