ja klopt! maar this nog vroeg he 6 dagen voor nod maar er staat al wel een licht streepje pff heb helemaal de zenuwen hihi
snap ik ! over een paar dagen zal de streep wel duidelijker worden denk ik. zeker omdat je ook al die klachten hebt! Echt leuk!!! Hopen dat het doorzet die streep!
lala89, vanaf eind april 2010, Ronde 3, NOD 10 Aug. HopeandFaith82, vanaf Sept 2007, Ronde 17, NOD 15 Aug. Noddie, vanaf april 2007, Ronde 41, NOD 1 Sept. Annamarietje, vanaf juni 2010, Ronde 3, NOD 1 sept
Ahh Annamarietje Jammer he? Lala, je test vast wel weer vandaag of kan je je inhouden, haha?? Hcg verdubbeld om de dag toch?
lala89, vanaf eind april 2010, Ronde 3, NOD 10 Aug. HopeandFaith82, vanaf Sept 2007, Ronde 17, NOD 15 Aug. Noddie, vanaf april 2007, Ronde 41, NOD 1 Sept. Annamarietje, vanaf juni 2010, Ronde 3, NOD 1 sept pukkiepower, vanaf nov 2009 Ronde 10 NOD 12 aug.
Hoi meiden . Hoe gaat het hier met iedereen? Ik ben er ook weer , we hebben nog steeds vakantie. Wou even laten weten dat hier ongi vandaag is gekomen. Spontaan zal hier een wonder zijn , we wachten de icsi poging wel weer af.
Hee Marnat, goed om wat van je te lezen. Hoe staat het met jullie nieuwe huis? Voordat je het weet is het oktober
Noddie@ IK dacht voor ze denken dat er wat is, even wat laten weten. Ow het huis is niet door gegaan, ze wouden toch dingen zoals de wc vloer en struktuur want niet doen. Wij zijn niet van plan om daar zo veel geld in te steken.
Heey noddie hihi nee ik wacht gewoon even nu tot nod-dag jaa zit nu 4 dagen ervoor, anders knal ik al me testen er nu al door en dat vind ik best zonde, haha. jullie horen het snel genoeg hoor meis! groetjes