Hmm volgens mij ben ik ongi meiden, had gister al een beetje bruin verlies vanaf vandaag ook beetje rood.. normaal als ik ongi word heb ik vette buikpijn.. nu niet! nergens last van! Of zou het een innestelbloeding wezen? Pff word gek van mezelf.. als het wel ongi is dan heb ik deze maand een cyclus van 23 dagen? normaal altijd 28!
Nodie@ Ja we gaan rustig aan verder kijken , we hebben geen haast. Pukkie@ Spannend bijna testen ik duim nog even door. Lala@ Balen meis knuf
Hmm t lijkt nu wel weer te stoppen.. 6 aug begonnen eind van de middag bruinverlies 7 aug ook niet zo heel erg veell beetje bruin/ met wat rood af en toe.. 8 augustus alleen nog beetje bruinverlies..? snap er niks meer van..?! wat denken jullie ongi of innesteling ?
Hey meiden! Ik ben de afgelopen dagen even druk geweest en niet op ZP gekeken. Zie dat ik heel wat berichten heb gemist de afgelopen dagen! Wat jammer van de meiden die ongi geworden zijn. Succes in de volgende ronde! Lala jij maakt het wel heeeel spannend zeg! Ik hoop voor je dat het geen ongi is!
Ik zit nu op mijn 6e ongi dag . Normaal altijd netjes 4 dagen. Echt een vreemde maand ! We hadden besloten even een pauze in te lassen voor het zwanger worden. Maar het kriebelt nog zo bij me! Ik zit zo te twijfelen of we niet gewoon door moeten gaan...... We hebben vanuit financieel oogpunt besloten nog even te wachten (hopend op betere tijden zeg maar). Maar aan de andere kant duurt het al even voor we zwanger worden en wie weet hoelang het nog duurt voor het zover is.... En als het zover is duurt het nog 9 maanden voor het kindje er is! Uitgaven kun je ook zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk.... Pff ik weet niet zo goed wat we nu moeten. M'n gevoel wil heel graag er weer tegenaan na m'n ongi!
this gestopt geen bruinverlies meer niks vanaf van middag al niet meer dus 2 dagen bruinverlies? en een ienimienie beetje bloed maar ?!!!!?!!??!!! zou t dan toch innestelbloeding zijn geweest ?!?!?! dinsdag normale nod-dag .. dus we gaan t zien! ga dan weer testen! Pfff zenuwslopend gwn dit!! Mamajo84 ik zal er toch gwn voor gaan als ik jou was, volg je gevoelens.. en net wat je zegt : het kindje is er over 9 maanden pas , en idd misschien duurt het langer met zwanger worden. blijf voor je duimen meid hoor!
Nou MammaJo, werd een tijd dat je wat liet horen zeg!! Ik zal je vertellen, hier is het momenteel financieel ook niet echt super, ben toevallig vorige week aangenomen voor een andere baan en dan heb ik + m'n huidige baan ongeveer 20 uur per week. Ik zat/zit ook af en toe zo in twijfel wat te doen, maar goed ik heb ook steeds zoiets, moeten we dan maar wachten met iets wat we graag willen totdat er een droombaan voorbij komt waar ik super veel verdien? En wie zegt dat ik daar een vast contract krijg en hoelang dat nog duurt?? Wij zijn nu inmiddels dik 3,5 jaar verder, nogsteeds niks, stel je voor dat we hadden gewacht tot ik een normale stabiele baan had, dat duurt misschien nog weet ik veel hoelang, dan wachten op een vast contract die ik misschien niet eens krijg? Ben wel blij dat we gewoon hebben doorgezet, ook al is het niet altijd makkelijk. Weet niet of je hier iets aan hebt? Jij bent natuurlijk ook niet de enige die over die beslissing gaat natuurlijk. Dikke knuffel in ieder geval, en het komt allemaal goed . Lala, ga eens testen gek! Haha, vind het heel spannend voor je! Hier steeds kramp,steken en borrels in m'n buik, net alsof m'n eitje komt, beetje vreemd, zit nu nog maar op dag 8 namelijk.. Misschien wel weer een korte cyclus deze keer?? Hoop niet te kort, vind het niet zo'n leuk idee om bloedend naar de gyn te gaan straks..maar dan zou m'n cyclus ook wel erg kort zijn trouwens. Sorry voor het lange verhaal hoor, haha.
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums4921-picture24551.html weer getest! 1 dag voor nod .. hij's nog licht maar al beter zichtbaar dan de vorige test
Deze zijn van testjezelf he? Ren es effe naar de kruidvat Maar zie inderdaad wel een 2e streepje hoor, spannend!!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums4921-picture24569.html hier heb ik men testen ff onder elkaar gezet voor de vergelijking int echt zie je die van vandaag beter dan de foto hoef niet te turen, zie hem van een afstandje ook ?
ohh las jullie berichtje nu pas hihi kruidvat zit hier niet dichtbij heb zelf geen auto en anders moet ik een half uur fietsen ! deze zijn van test jezelf die kan je doen vanaf 4 dagen voor nod.
@ Noddie: ik heb zeker wat aan je verhaal. Dank je wel! @ Lala: wat spannend meid! Dit moet toch wel een dikke vette positieve test worden binnen een paar dagen! Mijn duimen draaien voor je!
Nou dat half uurtje fietsen kan heus wel hoor Ik zou me ECHT niet in kunnen houden haha, nu zit ik 1 minuut lopen van de kruidvat af dus dat scheelt ook weer.
MammaJo, als jou gevoel er echt niet goed bij is om een pauze in te lassen zou ik het daar gewoon met je vriend/man over praten. Ik denk ook niet dat je er vrolijker van word om er niks over te zeggen. EN denk ik dat je niet echt een pauze hebt nu, je bent er duidelijk nog veel mee bezig en je vind het moeilijk, dus rustiger word je er niet van toch? Bedoel het niet verkeerd hoor, weet hoe je je voelt
haha noddie! de testen die ik nu heb zijn ook gevoelig dus nog even een paar dagen geduld hihi hij's wel al donkerder.. pff de zenuwen gieren door me lijf! dacht dat ik ongi was geworden, maar de testen worden wel donkerder pff !! zoooo spannend dit! heb hem bij laat je test zien ook geplaatst daar denken ze wel dat ik zwanger ben! maar durf er nog niett van op aan! ben zo bang dat het niet zo is!
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums4921-picture24585.html zo ziet ie er nu uit opgedroogd...
haha ik zag je berichtje noddie bij mijn test waar ik hem liet zien..! HEEEL misschien ben ik morgen nog wel ff in de stad hihi , als me pa heengaat ! dan kan ik kv 2v5 halen! hihi