Haha chips, je had het al gelezen dat ene zinnetje... Ik had per ongeluk op plaatsen geklikt terwijl ik nog lang niet klaar was haha.
mamajo84 wat leuk dat jullie er toch voor blijven gaan! ik zal voor je blijven duimen, noddie heel veel succes gewenst hoop dat je ook snel zwanger mag zijn! Pff en ik zelf zit hier nog in spanning! dagen gaan niet om lijkt t wel moet echt ff afleiding hebben hihi vanmiddag ff geshopt in de stad dingetjes voor in huis gekocht en natuurlijk testen haha..! vanavond even bij me paps op visite gweest net weer thuis, maarja dan éénmaal thuis zit ik weer te denken he en ja hoor dan ga ik weer zitten lezen op internet enzo! nja meiden ik ga weer even.. tot morgen! xxx
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums4921-picture24641.html jaa heb test gewaagd hier de foto meiden
O spannend meid!! Zit er goed uit!!! over een paar dagen nog een test en dan weet je het zeker!!! Ik duim mee
van de week als ik nog zo'n test heb ga ik toch even de dokter bellen voor een bloedtest denk ik! dan heb ik toch meer zekerheid!