Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! Maar ja, we deden het dan eerst ook met z'n 2-en he, nu zijn er een stuk meer bij.
Ja dat klopt. Volgens mij hebben we met z'n tweetjes eerst al meer dan honderd berichtjes geplaatst voordat de rest erbij kwam
Ja ik denk dat het al wel kan bloedtest alleen wil ik zelf eerst even een betere test zien, denk dat ik vrijdag ff bel
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums4921-picture24678.html wat vinden jullie meiden ? ik vind hem al ietsjes donkerder
ik heb zonet gebeld word morgenmiddag terug gebeld of t kan of niet assistente wou overleggen met de dokter ze vond het maar vreemd dat ik daarnaar vroeg ? ik zo ja ik heb een miskraam gehad vorige keer dus wil gewoon dat er naar gekeken word zegt ze nja word bijna nooit gedaan hoor, jeetje wat een vaag mens is dat die assistente!! ik zij ook nog vorige keer moest ik dat ook hoor.
ohh men verloskundige belde me net , over de vorige zwangerschap , ze was met vakantie dus ze wist niks van de miskraam.. echt lief dat ze belde! heb het haar even uitgelegd.. en ook dat ik nu weer een posi test heb die elkedag wel wat donkerder is alleen nog geen knaltest, ze zij kom 30 aug maar even langs maken we een echo! lief mens is het ook!
Oh dat is inderdaad mooi dat je dan heen kan . Stom zeg van die assistente, hier reageren ze af en toe ook zo vreemd, ligt eraan wie er zit, dat wel.. Soms is het net alsof ze geen gevoel hebben ofzo. Ik heb gelukkig 2 huisartsen dus kan kiezen dus ga ook nooit meer naar dat stomme wief, haha .
haha idd hier ook zulke stomme wijven als assistentes hihi begrijpen niks! bah ! jaa echt wel lief van men verlos, zo'n leuk lief mens is het!