Hoe is het met jullie vandaag meiden? Ik heb een vervelende hoofdpijn en last van m'n schouders en rug. Heb ook nergens puf voor of zin in. Griep gaat hier rond, dus misschien is het daar wel een beginnetje van. Ben bijna nooit ziek van de griep, maar eens ben je aan de beurt he. We'll see. Hang maar lekker even wat om vandaag. Het is tenslotte weekend
Hey meiden! hier gaat alles goed! alleen beetje vaag / raar gevoel in me buik ben nog best onzeker ,omdat ik de 31e naar de verlos moet ben zo bang dat we weer teleurgesteld worden, dat er b.v niks zit of weet ik veel ben er zo van in de war, en omdat ik voor men ongi dag ook wat bruinverlies had gehad en ienemienie beetje bloed , maak ik me echt zorgen nu, mja mijn vriendin zij ook gewoon even de echo afwachten en er verder nu niet zoveel mee bezig zijn , maarja dat gaat moeilijk he!
men vriendin kwam vandaag langs zij is zelf ook zwanger en kon men mond niet tegen dr houden! *oeps! mja zij ziet zulke dingen echt aan mij als ik me zorgen om iets maak!
Dus je kunt je bedwingen een test te wagen? Knap hoor! En heel spannend voor je dus de komende dagen Wish you luck!
Ja lekker he Noddie Ooooh joh, ik heb me hier een prachtige kinderwagen in de kamer staan haha. Hoop maar dat het geluk brengt i.p.v. ongeluk! Konden het niet laten en we zijn er mega blij mee!
Mamajo@ Dat lef heb ik echt niet hoor!! maar fiujn dat je er blij mee bent. NODIE@ Heerlijk he even vrij zijn. Morgen ben ik er niet mochten juli me gaan missen. Ben een dagje naar leer met manlief en zijn ouders.
Ik moet morgenochtend werken en daarna met onze bullterrier het stadspark in voor een ontmoeting met een andere bull en lekker wandelen.
Gezellig allemaal Wij moeten morgen nog boodschappen doen..bluh zo'n hekel aan op zaterdag maar goed.. MammaJo, hoop dat er snel een mooi babytje in je kinderwagen mag liggen Weltrusten dames en tot morgen, anderen veel plezier morgen!
@mamaJo; nee, ik voel mij eisprong nooit. Dus ben benieuwd wat eruit komt de komende dagen met de ovutesten. Vanaochtend weer druk aan de klus geweest, haha. Heerlijk! Lekker hè weekend! En het is best mooi weer, de zon schijnt lekker! Straks nog even wat boodschappen doen en de rest van de dag ligt helemaal open. Niks moet en alles mag! Wat leuk dat je een kinderwagen hebt gekocht mamajo, wel spannend zeg! Hoe ziet 'ie eruit? en waar heb je hem gekocht? Zelf durf ik dat ook niet, eerst maar zwanger zien te worden. Wel loop ik soms door van die babywinkles heen en ga ik babykamertjes kijken en iedeetjes opdoen. Bij het Hoendiep heb je best veel van die winkels zitten. (babydump, prenatal, etc)
heyy meiden. Wat een kletskouzen zijn jullie zegh!! Ben net weer terug van mijn weekje camperen.. en er staat me toch een waslijst met pagina's tekst op me te wachten!! whahahah Mijn vakantie was onwijs leuk, en ben redelijk tot rust gekomen. Vandaag dag 45 van mijn cyclus en morgen mijn NOD. Nog niets te bekennen, ook geen buikpijn, wel regelmatig flink duizelig en af en toe misselijk. Heb gisteren nog een zwangerschapstest gekocht, die was om te doen vanochtend, alleen door alle hektiek van inpakken en vertrekken, heb ik hem dus niet gedaan. Ach we zien wel... Misschien doe ik hem morgen vroeg wel. @ Lala : Gefeliciteerd met je zwangerschap!! en gewoon gezellig mee blijven kletsen!! Ga je jezelf in ons lijstje ook al op zwanger zetten of wacht je de echo nog ff af? @Noddie : gefeliciteerd met je nieuwe baan! ik hoop voor je dat het idd een voorteken is!
@HopeandFaith: wat spannend die duizeligheid/misselijkheid en morgen je NOD! Houd je ons op de hoogte? Fijn trouwens dat je lekker tot rust bent gekomen met camperen! Iedereen een beetje aan het genieten van het weekend?