Zwanger Worden Clubje GRONINGEN

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MammaJo84, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Ik ben secretaresse en roostercoordinator geweest maar daardoor ben ik ook ziek geworden. Wil dit beroep dan ook liever niet meer uitoefenen. Heb volgende week voor het eerst een gesprek over evt. werkhervatting op therapeutische basis. Vind het echt heel spannend. Wil wel graag omscholen naar pedagogische functie. Wil heel graag gaan werken met kleine kinderen bij een kinderopvang. Ben heel benieuwd hoe het gesprek volgende week verloopt. Ben eigenlijk wel bang dat ik iets moet gaan doen wat ik niet zie zitten. En ben ook bang voor herhaling van problemen op het werk. Ben heel vervelend weggekomen bij mijn werkplek namelijk.
    Maar goed, we zullen zien!

Testen op je verjaardag zou bij een positieve test wel heel erg leuk zijn geweest. Maar bij negatieve test drukt dat je stemming vast ook.

Wat spannend die behandeling Marnat! Hoop echt voor je dat het lukt!

2. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Heb jij nu ook niet na zo'n lange tijd dat je er weer tegenaan ziet om weer aan het werk te gaan?
    Ik heb vanaf vorig jaar april steeds oproepbaantjes gehad, 2 uur per week, 6 uur per week.
    Maar kan er wel tegenaan zien om weer veel uren te gaan werken, ben hier echt wel naar op zoek hoor.
    Maar je hebt zo een beetje je eigen ritme dan he, na zo'n tijd niet of nauwelijks werken.

3. MammaJo84

Ik zal beginnen met weinig uren. Maar ook in de toekomst denk ik niet dat ik ooit weer fulltime zal kunnen werken. Daar is mijn belastbaarheid gewoon te klein voor.
    Helaas kan ik slecht tegen thuiszitten en wil wat dat betreft wel heel graag weer wat doen. Rustig aan beginnen en dan zien hoe het verder gaat. Hoop alleen dat de slechte verstandhouding met mijn werkgever me niet in de weg gaat zitten.

In wat voor sector zoek jij werk dan?

4. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Maakt me niet uit, als ik maar lekker bezig ben.
    Niet zo'n baan waarmee je op de klok zit te kijken hoe de seconden wegtikken.
    Solliciteer ook gewoon op vanalles, haha.

5. MammaJo84

Dat is een goede instelling lijkt me. Aanpakken wat je kunt en waar je hopelijk een hoop plezier aan hebt.
    Spannend waar het op uit zal lopen. Leuk!

6. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Jaa, gisteren weer een afwijzing gehad, dus positief blijven begint nu wel klote te worden.
    Maar jaa, straks komt het allemaal tegelijk natuurlijk.
    Had ik in maart ook, hele leuke fulltime baan, andere sollicitaties lopen, allemaal belde/mailden ze maar ja, ik had al een nieuwe baan.
    Nog geen maandje later, bdrijf failliet.
    Nou hoe verzin je het he?

We blijven hoop houden hoor!

7. MammaJo84

Zou leuk zijn Noddie, als je straks kunt kiezen uit verschillende banen!

Heb je al last van 'kwaaltjes' waar je onzeker of hoopvol van wordt?
    Ik voel in vergelijking met vorige maand nog bar weinig in m'n lijf. Volgens mij had ik vorige maand rond deze dag al last van pijnlijke borsten, nu nog niet. En had vorige maand vanaf de eisprong constant een heel vreemd gevoel in m'n buik. Voelde net alsof ik spierpijn had aan de binnenkant van m'n buik. En voelde veel steekjes in onderbuik en onderrug. Ook geen last van dit keer gelukkig. Heb m'n eisprong ook niet gevoeld trouwens. Wel kleine steekjes, maar niet dubbel van de pijn zoals vorige maand.

Tja, vorige maand was 't niet raak he. Dan ga je nu denken als het anders voelt als vorige maand ... Misschien is't nu dan wél raak haha.

Moet zeggen dat ik er nog niet super erg mee bezig ben in m'n hoofd. Denk dat dat ook komt omdat ik vorige maand 2 weken lang een raar gevoel in m'n buik had waar erg veel hoop vandaan kwam. Nu 't rustig is in m'n lijf, ben ik dat ook wel in m'n hoofd. Dat is wel prettig!!

8. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Ik heb al weer super veel kwaaltjes :D
    Maar probeer me er niet te veel van aan te trekken, weet toch wel dat mijn lichaam me weer voor de gek houd jammer genoeg.

We zijn thuis druk bezig, vijver was lek dus de hele tuin is overhoop :$
    Dus ben lekker bezig de hele dag al, denk ik ook niet steeds aan wat ik voel en wat dat kan betekenen.

1 dagje later dan mij is je nod he? :)
    Maar weer afwachten ...

9. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Ik krijg m'n banner gewoon niet goed!
    Had een site gevonden waar ik ook kon invullen wanneer ik m'n ei had gehad enzo..kan ik em niet weer vinden..
    Nou ja, moet er nu gewoon een dag bij optellen, kan over 9 dagen pas testen..

MammaJo, ga je ook op je nod testen als je niet ongesteld word?
    Ik denk dat ik gewoon wacht tot het komt, nou jaa geen week natuurlijk :p zolang ben ik toch nooit overtijd :D.
    Heb je ook al wat 'kwaaljes' nu?

Marnat, hoe gaat het met jou? En met het spuiten natuurlijk?
    Ben je ook opgelucht dat je er nu mee bent begonnen?

10. MammaJo84

Vorige maand heb ik voor m'n NOD al getest, 3x ofzo whaha.
    Maar zoals ik al zei voelde m'n buik heel raar en anders aan, waardoor ik dacht dat dat wel een teken van zwangerschap moést zijn.
    Denk dat het er vanaf hangt of ik me anders dan anders voel of ik voor of op m'n NOD ga testen.
    Ik hoop dus dat ik geen bijzondere dingen ga voelen haha. Dat scheelt me een paar testen!

Heb tot nu toe alleen voorzichtig aan wat gevoelige tepels.
    Waar heb jij last van Noddie?

En Marnat? Hoe is het met jou?

11. MammaJo84

Ik zie trouwens dat ons 'clubje' nu een week bestaat.
    Had inmiddels al wel wat versterking verwacht, jullie niet?
    Je zou toch denken dat er wel meer 'zwanger worden mama's uit Groningen' op het forum actief zijn?
    Nou ja, klein clubje blijft wel overzichtelijk en gezellig denk ik.

12. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Al sinds een week weer buikkramp en steken, spierpijn in m'n rechter zij...
    Ik trek me er lekker niks van aan...la la la la.. :D

Dus wel :p

13. MammaJo84

Weer? Dat heb je dus vaker gehad?

Zolang ik dingen voelen die ik wel vaker heb gevoeld, denk ik er niet zo bij na geloof ik. Pas als ik iets 'nieuws' voel... dan is het hek van de dam hihi.

14. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Ja dit is de 2e cyclus dat ik dat heb..
    Behalve die spierpijn in m'n zij, das de eerste keer.
    Deze keer begon het ook wel heel vroeg trouwens, 5 dagen na m'n ei, vorige was het 1 week voor nod.

Er is nog een Groningen clubje, daar zitten wel meer mensen, alleen daar word amper wat geplaatst.

15. MammaJo84

Volgens mij zijn dat allemaal vrouwen die inmiddels al bevallen zijn....

Oh ja, als je nu die steken in je zij voor het eerst hebt... zou ik ook van alles gaan denken hoor! Aaaaah wat is het elke keer weer spannend!

Ik had van8 ook iets bizars trouwens... Mijn overleden oma kwam in m'n droom voorbij met meisjes speelgoed dat ik nog heb van vroeger... Apart he?!
    Moet wel zeggen dat we gisteren bezig zijn geweest met namen kiezen uit een heel mooi namenboek dat ik vorige week heb gekocht. Dus die droom kan daar ook vandaan komen.

NB. Wel errug leuk hoor namen kiezen. Manlief schrijft alle namen op die hij leuk vindt en ik ook. Daarna kijken we of we ook dezelfde namen hebben opgeschreven. Best veel overeenkomsten moet ik zeggen haha.

16. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Wat leuk zeg zo'n namenboek :). Is ook wel moeilijk hoor, zijn zoveel leuke namen vind ik.

M'n vriend en ik kennen elkaar al zo'n 12/13 jaar, toen we jong waren hebben we ook 'verkering' gehad, en vanaf toen staan onze kindernamen al zo goed als vast, haha :D.

Ik probeer me eigenlijk zo min mogelijk bezig te houden met die kwaaltjes hoor, maak me zo gek steeds en dan steeds die teleurstelling :(.

Ooit, ooooooit, is het voor ons allemaal wel een keertje toch?
    Laten we die gedachte maar houden :).

17. MammaJo84

Wauw, dat is bijzonder! Dat jullie de namen al jaren weten! Wat leuk!
    Wij hadden voordat we begonnen ook al een mooie meisjesnaam gevonden. Die ging maar niet uit ons hoofd. Maar inmiddels wordt dat hem toch niet meer geloof ik hihi.
    Ik heb van de meeste letters al flinke lijsten met namen, manlief is gelukkig iets selectiever. Maar toch al best veel dezelfde namen opgeschreven. Dat is wel leuk werk hoor.

18. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Denk dat als ik zo'n boek heb, ik ook wel ga twijfelen hoor..
    Heb ik nu af en toe al wel eens.
    Er zijn zoveel mooie namen, we doen gewoon stuk of 8 namen, :D hahaha, alle mooie namen gebruiken :p.

Ik heb trouwens helemaal geen buikpijn enzo meer..sinds gisteravond is alles weg.
    Vreemd he?
    Ben er opzich wel blij mee want af en toe deed het best wel pijn en je gaat automatisch ook alles linken aan een zwangerschap.
    Rustig weekje nu nog tot m'n nod dus, vind het wel lang duren hoor, haha.

19. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Marnat, hoe is het met je?

20. MammaJo84

Ja gek is dat, als het 'gevoel' ineens weg is in je buik. Ik heb gisteren veel last gehad van steken in m'n linker zij... Echt maf. Deed best pijn ook. Is nu ook weer over.
    Pff... onze lichamen spelen leuke spelletjes met ons volgens mij... not!

NB. De adapter van m'n laptop is kaduuk. Moet een nieuwe zien te krijgen. Hoop dat dat niet te lang duurt haha, voel me flink gehandicapt zonder laptop :p Maar voor t geval het toch wat langer duurt, weten jullie waarom het stil aan de overkant is :p

Deel Deze Pagina