Lala@ Vraag het is in het gedeelte algemeen en dan naar over de site misschien dat daar meiden zijn die een oplossing hebben.
gooooeeeedemorgen!!! Weer een heerlijke dag!!! Straks naar een kinderverjaardag, even lekker kindjes knuffelen, hihihi. Allemaal een fijne zaterdag!
Hallo Ja ik zal het van de week ff daar vragen.. Ik heb vandaag ook verjaardag van mij en men vriend, dus krijg het hele huis vol visite! ben nog maar net wakker hihi nu ff wakkerworden en zo ff kijken wat ik aan ga trekken! daarna ff alle hapjes enzo klaarmaken. ik denk dat ik morgen weer ff lees want vanaaf enzo geen tijd meiden! groetjes! xxx
Ben je jarig geweest Lala of vandaag misschien? In ieder geval gefeliciteerd! En ook met je vriend! Ik wens je een hele fijne dag. Jij ook veel plezier Annamarietje! Wij gaan vandaag denk ik even shoppen en met de hond naar cursus. Fijne dag allemaal!
gefeliciteerd lala! Een hele fijne verjaardag! Ik heb de eerste verjaardag erop zitten, vanavond weer naar een verjaardag van een vriendin. Allemaal feestjes!
pffftt, ik heb echt te veel naar binnen zitten werken op al die verjaardagen.... ik zit VOL. Morgen hoef ik niks, maar weer eens een fruitdag ofzo?! Haha, zeg ik nu vol overtuiging... morgen zit ik alweer te bedenken wat ik wel niet wil eten.... Maar nu zit ik echt VOL. Hebben jullie ook wel eens last van 'vreetbuien'? of heel veel zin in zoetigheid? chocolade? of eten jullie altijd heel gezond? Ik ben in 2 jaar tijd nu zo'n 10 kilo afgevallen, met behulp van sporten en gezond eten en de eerste aanzet met behulp van Sonja Bakker. Nu ben ik redelijk constant (70 kg), maar ik zou best nog wel 5 kilo eraf willen. Hoe zal ik dat dan eens aan gaan pakken??? eerst maar eens stoppen met al dat snoepen...!
Lala@ Gefeliciteerd met jou en je mannetjes verjaardag. Hier naar voetbal geweest van fc groningen wat een slechte wedstrijd tegen tien man!! baha we hebben 3 punten!!
Goedemorgen dames Wie naderen ook hun NOD binnen nu en zeg 10 dagen? Dat kan ik helaas niet meer bijbenen van iedereen haha. En wie voelen er al wat of juist niet? Ik heb gisteren en vandaag last van menstruatie-achtige buikpijn. Heel irri! Verder nergens last van...
ik kan over ongeveer 10 dagen testen, rond 1 september is mijn NOD. Dus we lopen aardig samen op mamajo! Ik heb nog helemaal geen klachten. Maar we hebben voor ons gevoel wel veel 'kans' deze ronde. Echt wel vaak geklusd in mijn vruchtbare periode. Als ik zwanger ben zou dat zóóóó ontzettend leuk, geweldig zijn! want dan kom ik er ongeveer 1 of 2 september achter en we gaan dan 6 september zwanger op vakantie. Ik zou helemaal euforisch zijn, haha. en omdat we dan 15 dagen weg gaan kunnen we er helemaal saampjes van genieten.... Nu moet deze wens/fantasie nog even werkelijkheid worden!
he hoi, voor deze club meld ik me ook graag aan! ben nog maar net bezig en sinds vandaag aangemeld op dit forum. alles nog even aan het uitzoeken maar deel graag mijn ervaringen met jullie.
Justme66: Welkom! Klets gezellig met ons mee! (Wel verslavend hoor ) Jeetje HopeandFaith, dat duurt wel erg lang die ongi van jou... Annamarietje, dat zou heerlijk zijn idd zwanger op vakantie! Kom je ook minder in de verleiding het al vroegtijdig te vertellen denk ik. Wij hebben deze keer ook flink geklust, dus hoop ook dat dat een extra kans is.
Hier nog 7 dagen, denk ik. Weet niet helemaal zeker wanneer m'n ei was.. Maar vind het nu niet erg hoor, mag cd3 weer heen voor een echo, haha . Morgenochtend 8:00 UMCG pffff
Hee meiden dankjewel (L) ik was al jarig geweest in juni en men vriend in augustus maar we wouden het dit jaar een keer samen vieren! Lekker buiten gezeten, vuurkorfje aan gezellig..! ik aan de wijn zonder alcohol hihi ze hebben niks doorgehad haha justme66 welkom! hoe lang ben jij al bezig met zwanger raken ? als ik vragen mag ?
ik zit in mijn 3e ronde met het vermoeden dat de 2e ronde wel raak was, maar niet heeft doorgezet, wel zwangerschapsverschijnselen zoals ochtend misselijkheid maar wel ongi geworden op geplande datum, nu geen verschijnselen meer.
Justme!@ Welkom en succes met zwanger worden. Mocht je vragen hebben stel ze gerust proberen we jou zo goed mogelijk te helpen.