Ja rustig he? Rustige periode hier... Het weekend wordt het weer spannender Heel raar he, rond de eisprong heb ik soms echt het gevoel dat het deze maand zover is. Maar hoe dichter ik bij m'n NOD kom, hoe meer ik weer het gevoel krijg dat het vast weer niet zover is Is vast zelfbescherming tegen de teleurstelling denk ik.
en dat dacht ik vandaag ook! Als ik in mijn vruchtbare periode zit, dan voelt ik echt dat het nu raak zal zijn. zo van; we hebben alles goed gedaan. kan nu gewoon niet missen. maar de laatste dagen denk ik; ik voel helemaal niks, alles is normaal, geen gekke klachten. ik word vast gewoon ongesteld. inderdaad alsof je jezelf beschermd. dan is het geen teleurstelling ofzo. haha wie hou ik voor de gek??? natuurlijk is het een teleurstelling!
heey meiden ik heb vandaag even gewerkt in de kinderopvang hier int dorp! maar pff wat ben ik moe nu, zijn allemaal kindjes met adhd ze wonen ook daar in het opvanghuis, en sinds deze week mag ik elke week de wo en vr daar werken! this lekker dichtbij kan het lopend doen.. man wat ben ik zenuwachtig voor dinsdag, dan hebben we de echo.. ben zo bang ik weet niet waarom! hoop gewoon zo dat het goedzit deze keer!(L)
ik zal voor je duimen dinsdag lala, voorsalsnog gaan we er gewoon vanuit dat alles ok is! positief denken kan in ieder geval geen kwaad dacht ik zo.
Spannend Lala! Gaat je vriend mee? Ik zie net in een ander topic dat Typje zwanger is! Weet niet of je dit leest meid, aangezien je geloof ik niet echt meekletst, maar in ieder geval gefeliciteerd!
Jeetje wat is het hier rustig, stond op pagina 3! Vanmorgen ongesteld geworden, maandag umcg, half 12.. Maandag dus tot half 12 werken en moet half 12 ziekenhuis zijn, ik ga lekker eerder weg, kan me niks schelen anders kan ik een cyclus gaan wachten! Er neemt dus niemand op op m'n werk omdat ze allemaal vrij zijn, werk gewoon wat sneller en als ik alles klaar heb, ga ik. Ben echt boos, bah kan wel janken.
Maandagochtend even bellen naar je baas joh. Of ben je bang dat er moeilijk gedaan gaat worden? Wel jammer dat die afspraak in het ziekenhuis net om die tijd is, waardoor jij nu in de stress schiet Komt vast goed meid! Knufff!
Ja ik bel ook gewoon maandagochtend, ze weten daar nog niks van dit allemaal. Ben daar oproepkracht dus wou het ook niet echt vertellen maar ja, zoals het nu lijkt moet het wel denk ik.. Als ze moeilijk doen, prima, maar dan zoeken ze maar iemand anders hoor, bijna 4 jaar bezig en nu eindelijk loopt het een beetje, dan ga ik niet nog een cyclus wachten. Ik kan altijd, ben er binnen 10 minuten als het moet en ik zou maar een half uurtje eerder weg moeten en ik kan het makkelijk optijd klaar hebben.
Ben je ergens alleen aan het werk, zodat het niet opvalt dat je even wat eerder weggaat? Dan zou ik gewoon niets zeggen. En je hoeft je baas toch ook niet te vertellen waarom je naar het ziekenhuis hoeft? Je kunt gewoon zeggen dat je op het laatste nippertje een afspraak in het ziekenhuis hebt gekregen en ik zou niet zeggen waarvoor. Een half uurtje gaan ze vast niet moeilijk over doen hoor. En je zei het zelf al, je kunt je werk wel een half uur eerder afhebben als je een versnellinkje hoger draait. Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor meid. Heb je een beetje afleiding het weekend? Wel super spannend hoor die afspraak maandag! Toi Toi Toi!
Ja ik ben alleen en m'n baas is er dan ook niet. Ik ga inderdaad gewoon weg hoor. Weekend gelukkig best wel druk, vanavond verjaardag en zaterdag bommenberend he . Tenminste als het een beetje ophoud met regenen, ga echt niet tot m'n enkels in het modder staan soppen op de drafbaan. Gaan jullie ook naar vuurwerk morgen?
Hee noddie , gewoon eerder weggaan .. als je je werk af hebt is dat geen probleem lijkt mij en wat je zegt je baas is er dan niet dus gewoon gaan meis! ik moet vanmiddag ff werken van 3 tot 7 bij kinderdagverblijf hier in t dorp.. en vanaaf ff naar me pa en zaterdag komt me moeder bij ons op visite, zondag weet ik nog niet wat we gaan doen , nja maandag moet ik ff me stofzuiger omruilen dat ding doet het voor geen meter! en dan dinsdag de echo .. Ben zo bang dat het niet zo is ?? heb geen klachten meer, alleen savons opgezette buik ..? en meer plassen. maarja anders geven die testen het toch ook niet aan 2 streepjes ? ben zo onzeker he jeetje...
Kan het me goed voorstellen hoor Lala dat je zo onzeker bent. Je kunt niet in je buik kijken om te zien of alles goed gaat... Hopelijk kun je tijdens de echo horen dat alles ok is! Hoop dat je je onzekerheid gauw kwijt bent meid.
Dankje meis .. laat het maar snel dinsdag zijn dat wachten is niks bah zit steeds te denken enzo moet ik niet doen weet ik wel maarja das makkelijker gezegd dan gedaan.