wat is het toch stil hier! Ach ja, ik heb ook eigenlijk ook niks te melden.... Voel me best goed en ook een beetje hoopvol. Want mijn temp is verder omhoog gegaan (kan een tejen zijn van zwangerschap, maar dat hoeft niet) en heb op het moment geen lichamelijke klachten die op een naderende ongi duiden, dusss.... ik wacht nog vol spanning af, even kijken wat mijn temp morgenochtend doet... marjolijn; wil het met tempen? LaLa; heel veel succes morgen!!! Ik verwacht goed nieuws te horen hoor! JustMe; houden jullie het nog vol? haha, ik vind die klus week best wel vermoeiend....
Wat spannend die temp-stijging Annamarietje! Succes morgen Lala Ik mis Noddie en zie net dat ze geblokkeerd is? Hoop dat het goed ging vandaag in het ziekenhuis meis! (volgens mij kun je wel meelezen ) Hoop dat je gauw weer mee kunt kletsen Vanochtend voor het eerst getemperatuurd, maar heb m'n thermometer even getest en hij gaf 3x een andere temperatuur aan Heb voor de zekerheid, op aanraden van iemand, een nieuwe gehaald bij kruidvat.
o ja, noddie ging om 11.30 uur naar het ziekenhuis!!! was ik vergeten. ben benieuwd hoe dat gegaan is en waarom ze geblokkeerd is??!!
Noddie is niet voor niks geblokkeerd dames. Meelezen kan ze inderdaad maar een nieuw account aanmaken niet. Elmo
Dankje marjolijn ! Ja ben wel benieuwd hoe het is gegaan met noddie in het ziekenhuis ? en jammer dat ze geblokkeert is , snap niet waarom , maar dat geeft ook niet hoop dat ze snel terug is !
Nee maar hier in ons topic heeft ze niks verkeerd gedaan , misschien ergens anders ? maar dat was vast niet de bedoeling ?
Ik kan me er ook niets bij voorstellen dat Noddie iets gezegd zou hebben dat niet door de beugel kan... Als er iemand zachtaardig, lief en betrokken is is zij het wel! Maar goed, ik hoop dat ze gauw terug mag komen en verder zullen we er maar geen discussie over maken
ik hoop ook dat ze snel terug is ! en idd ze is hier altijd zo betrokken en lief! hoe gaat t voor de rest met iedereen (L)
nja ik kruip me bedje in dan is het teminste snel morgen, de zenuwen gieren door me lijf zeg jeetje! welterusten meiden, tot morgen!
succes lala! Hmm, mijn temp is helaas gezakt.... dus waarschijnlijk binnen enkele dagen ongi, jammer....
*Breekt in* Meiden, even een berichtje van Noddie. Ik moest zeggen dat alles goed was gisteren. Ze moet volgende week terugkomen om te kijken hoe ze groeien en dan bepalen ze wanneer de samenlevingstest kan. gr. Daan *Breekt uit*
goeiemorgen meiden, Ben al een poosje niet geweest hier, en heb heel wat terug te lezenik ben wel ergens anders achter gekomen, zie bannerrrr Eindelijk na 15 rondes Trouwens ook eindelijk droog in grunnen
gefeliciteerd typje o okee wat mooi voor je noddie ! pff om 2 uur moet ik er zijn! moet zo wel ff stukkie fietsen naar de stad hopen dat het droog blijft
Gefeliciteerd Typje! Wat heerlijk voor je! Geniet er lekker van! Hoop voor je dat je droog overkomt straks Lala Volgens mij blijft het vandaag vrij droog. Wat jammer van je temperatuurdaling Annamarietje
ja het begint alweer op te klaren hier gelukkig! ga om 1 uur kwart over 1 weg op de fiets , want moet iets van half uur fietsen.... dan ben ik mooi op tijd begin nu wel errruggg zenuwachtig te worden hoor!