Zwanger Worden Clubje GRONINGEN

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MammaJo84, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Klotedingen zijn het eigenlijk die laptops..
    Of je accu is stuk of de adapter, heel irritant.
    Ik moet sinds kort m'n lappie direct aan het stroom zetten, accu is zo snel leeg.

Vanmiddag wel weer wat steekjes aan de linkerkant..misschien ook wel dat ik er aan dacht en dat het opeens kwam, haha.
    Word af en toe zo moe van mezelf..jij ook last van? :D

2. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Hebben jullie dit ook?

Als je iets voelt dat je je dan heel erg gaat afvragen of je het eerder hebt gevoeld/gehad?
    Of of het wel echt een symptoom kan zijn?

Kan er knettergek van worden :p
    Zo moeilijk om je er gewoon even vanaf te zetten.

Als je nou eenmaal in de MMM zit, ben je dan nogsteeds zo bezig met wat je voelt enzo?
    Lijkt me heerlijk om eindelijk eens zwanger te zijn, hoef je je niet meer elke maand af te vragen wat je nou voelt enzo.

Maar waar ik ook wel eens mee zit, wat nou als ik eindelijk eens zwanger word of ik me dan niet teveel zorgen ga maken of het wel goed gaat etc..etc..

3. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Ja, ik herken het wel hoor Noddie. Ik ben dan nog niet zo lang bezig, maar vergelijk wel aldoor met voorgaande maanden wat en/of ik wat voel en op welke dagen van de periode enzo...
    Vorige maand had ik nu al meer kwaaltjes dan nu. Nu heb ik eigenlijk nergens last van. Wel één dag last van felle steken gehad en m'n tepels zijn heel lichtjes aan wat gevoeliger dan anders. Maar verder is het erg rustig.
    Het gekke is eigenlijk dat ik nu denk oh ik voel niets bijzonders, dus zal het wel niet raak zijn. Terwijl ik vorige maand vanalles voelde en het toen juist niet raak was.

Mensen zeggen weleens tegen me van als je zoveel leest over kwaaltjes, dan krijg je daardoor juist last van die dingen. Maar zo werkt het niet vind ik. Ik voel iets en dan pas ga ik kijken of dat er iets mee te maken kan hebben. Ik denk niet voel ik dit of dat en dat ik het dan ineens voel.
    Ik denk trouwens dat als je eenmaal in de MMM zit, je er nog steeds wel zo mee om blijft gaan. Denk je niet? Dan blijft het nog even spannend.

Het is erg stil aan de kant van Marnat... Alles wel ok meid?

4. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Nou ik hoef niet eens meer af te wachten... Barste vanmorgen alweer los, bah!
    Morgen ook nog eens jarig, dat word gezellig!

5. MammaJo84

Zo, nu al? Cyclus van slag dat je zo vroeg al ongi bent geworden? Of heb je geen regelmatige cyclus?

Wat rot meid! Maar wel genieten van je verjaardag morgen hoor!
    Aan de andere kant, misch komt er nu wel gauw onderzoek op gang. Toch? Wanneer ga je naar je huisarts?

6. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Ik weet niet wat het is hoor, zit de laatste tijd meestal rond de 29/30 dagen, nu dus op 24.

Misschien wacht ik nog een maandje met naar de HA gaan, ik ben er op dit moment echt zo zat van, heb d'r helemaal geen zin meer in.
    Komt misschien ook doordat die ongesteldheid zo opeens komt en best wel hevig.
    Ik zie het wel eventjes een weekje aan, kijken hoe ik me dan voel.
    Nu in ieder geval echt beroerd, maar ja.

Hoe is het met jou? Al last van kwaaltjes/symptomen?
    Of denk je dat je ongesteld word?

Het is trouwens wel heel stil bij Marnat he? Gaat alles wel goed daar?

7. MammaJo84

Kan me goed voorstellen dat je er even helemaal zat van bent.
    Vind het erg rot voor je!
    Zal wel schrikken geweest zijn die plotselinge ongesteldheid!

Ik heb helemaal nergens last van. Gek. Ga er eigenlijk gewoon vanuit dat ik volgende week ongesteld word.

Marnat is in andere onderdelen op het forum wel actief. Misschien even geen zin om te kletsen...

Ik wens je voor morgen een hele fijne verjaardag! Hoop dat je er van kan genieten! Hoe oud word je?

8. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Misschien is het ook wel m'n eigen schuld hoor dat het zo vroeg is gekomen.
    We zijn druk in de tuin bezig en om het een beetje te laten opschieten ben ik zelf ook 3 dagen druk aan het scheppen geweest en andere zware dingen.
    Geen idee of het er iets mee te maken kan hebben hoor maar je weet het nooit.

Hoop voor je dat je niet ongesteld word, misschien wel een goed teken dat je nu helemaal niks voelt!

Zometeen even boodschappen halen voor de visite vanavond, komen niet zo veel mensen gelukkig, heb niet echt zin om het te vieren, komt ook mede door de tuin denk ik, 't is nog zo'n zootje en binnen is het ook net een zandbak, blijf bezig met stofzuigen..ligt er steeds weer.
    Maar heb in ieder geval mooi weer vandaag, al kan ik niet in de tuin zitten :p:p

Ben 24 geworden :).

Fijne dag vandaag!
    Waar woon je eigenlijk in Groningen, wel in de stad?
    Ik woon in Lewenborg.

9. MammaJo84

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Je hebt er prachtig weer bij vandaag!

Geen idee of dat zou kunnen, je ongi opwekken door zwaar werk te doen? Kan het me bijna niet voorstellen.

Ik woon niet in de stad zelf. In een gehuchtje ongeveer 18 km. vanaf de stad.

Heb inmiddels wel gevoelige borsten, maar wel anders dan de vorige maand haha. Echt vaag.
    Volgens de pendel van Zuurtje kan het zo zijn...

Nou meid, geniet nog lekker van je verjaardag vanavond!

10. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Hee, bedankt :) was inderdaad super mooi weer!
    Ik weet ook niet hoor of dat kan door zwaar werk, zit toch een beetje een reden te zoeken waarom het zo vroeg komt, echt geen idee eigenlijk.

Ik heb er op het bloed na totaal geen last van terwijl ik normaal maandelijks echt flinke pijn heb. Misschien word m'n ongesteldheid wel weer anders nu.
    Ik weet het ook niet, niet leuk maar had het eigenlijk ook wel verwacht ongesteld te worden.
    Nu maar hopen op m'n andere pendel he, haha :D.

Ik zal flink voor jou duimen, hopen dat je niet ongesteld word! Wacht je wel met testen tot je nod?

11. MammaJo84

Ja als er niets bijzonders gebeurd, wacht ik gewoon m'n nod af. Zonde van de testen als ze negatief zijn haha.

Ik heb trouwens vandaag de bruiloft van mijn beste vriendin. Zou eigenlijk wel wat willen drinken vanavond... Dat zou toch geen kwaad kunnen als ik wel zwanger zou zijn? Maar toch vind ik het wat griezelig. Ach wie weet duurt het nog wel heel lang en als ik dan dingen ervoor laat, das ook jammer. Houd het wel netjes.

Hoop dat je lekker verwend bent gisteren! En vandaag lekker van het prachtige weer genieten!

12. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Volgens mij maakt dat nu nog niet echt uit hoor, je zou dan toch heel pril zwanger zijn nu?
    Zou niet als een beest gaan zoepm natuurlijk :p:p.

Heb vanmiddag weer iets raars gehad, had nieuwe ovutesten besteld van sensitest, was (natuurlijk) even nieuwsgierig hoe ze werken, haha.
    Nou kwam er dus ook een tweede streepje op te staan, wel licht maar had ik vorige cyclus ook, hoe dichter bij m'n ei, hoe donkerder de teststreep werd.
    Ben dus gewoon nog ongesteld, niet veel meer nu maar als ik kijk naar m'n vorige 2 cycli, dan komt het morgen weer very heavy terug. Totaal nog geen buikpijn/kramp of iets gehad, heb ik normaal echt best wel erg.

Is dat nou niet vreemd van die ovutest?
    Trouwens, weet niet meer of ik dat hier had gezegt...
    Maar vorige maand had ik dus op dag 12 en 13 een posi ovutest, dag 14 was ie nega, echt spierwit, dag 15 weer 2 streepjes :(:(.
    Nu kan het dus wel zo zijn dat er 2 eitjes zijn gesprongen, heb van iemand hier op zp gehoord dat je zo ook 2-eiige tweelingen krijgt..

Nou, dat was weer een heel dagboekverhaal, haha :D.

Dit zal je morgen pas lezen, maar was de bruiloft leuk?

13. MammaJo84

Zo... ik ben weer wakker. Was erg gezellig gisteren! Bijzonder leuke dag gehad.

Wat apart van die ovutesten. Ik gebruik ze zelf niet, dus ik weet niet echt hoe ze werken.
    Kan het dan ook niet zijn dat er 2 eitjes gesprongen zijn en daarvan maar 1tje is bevrucht? Misch ben je nu ongi van het ene eitje en misch wel zwanger van het andere? Of is dat nu helemaal maf wat ik zeg haha.

14. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Mooi dat je het leuk hebt gehad.. Veel gedronken of toch maar niet?

Heb vanmiddag weer 2 ovutesten gedaan, komen weer op beide een tweede streep te staan, 2 verschillende merken ook.
    Is geen indrooglijn want heb ze vergeleken met 1 die echt nega was en dus spierwit..
    Maar goed, ik ben ongesteld!!
    Hoe kan dit nou? Ik weet het ook niet meer hoor.
    Ik twijfel om een zwtest te doen nu..

15. MammaJo84

Heb wel vaker gelezen dat zwangere vrouwen ook positieve ovu-testen hebben. Als ik jou was zou ik zwangerschapstestje wagen. Als die negatief is, weet je tenminste zeker dat je niet zwanger bent. Toch?

16. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Net gedaan..die was gewoon negatief.
    Stom he?
    Nou ja, morgen maar weer een ovutestje doen tot dat ie echt superdonker word en ik zeker weet dat het m'n ei is.

Dit is em:

17. MammaJo84

Ja ik zie duidelijk 2 strepen. Echt raar!

18. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Haha, ik wil een nieuw lichaam voor kerst!! :p:p
    Ja, streepje is duidelijk genoeg te zien toch?

Ik weet ook niet wat het te betekenen heeft hoor, misschien ook wel omdat m'n ongi eerder was??
    Blijf nu gewoon elke dag 1 doen totdat ze echt donker worden en het zeker m'n eisprong is.

19. MammaJo84

Oh jee, ik betrapte me er net op dat ik stiekem toch ineens wel zin had om een testje te doen :$. Het komt wel weer erg dichtbij nu!
    Maar houd me in!

Nog steeds geen rare dingen gevoeld. Alleen zijn m'n borsten op een andere manier gevoelig dan vorige maand haha. Toen deden voornamelijk de zijkanten pijn en nu 1 specifieke plek aan de onderkant ;) Stom niet? Dat je dan zo op inimini details gaat letten ten opzichte van eerdere maanden.

Ik ga maar even afleiding zoeken denk ik :D de komende dagen.

Las net je topic over de ovu-testen. Geloof dat het normaal was met dat merk, dat er 2 strepen zijn toch? Ben je daarover nu wat gerustgestelder?

20. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Spannend hoor!
    Voel je normaal wel van te voren dat je ongi gaat worden?

Van die ovulatietesten, tja..
    Ik wacht gewoon maar af tot ze donkerder worden hoor, zal dan inderdaad wel normaal zijn dat ze zo zijn, dat zal dan ook wel weer per merk verschillen denk ik.

Volgende maand in ieder geval weer naar de HA voor een doorverwijzing, laat me nu echt niet meer wegsturen hoor.
    Zou eigenlijk nu al wel heen kunnen maar we hebben besloten om nog eventjes te wachten..

Ik duim voor je hoor, dat je maar niet ongesteld word :D:D:D

Deel Deze Pagina