Nou meiden!!! ik ben zwanger hoor heel pril korter als ik zelf dacht! 4 a 5 weken zij de verloskundige dus over 2 en halve week weer komen voor echo! ben zo blij!! dus heb me weken en dagen maar even aangepast hoever ik ben heb 2 weken eraf gehaald
Bedankt meiden, het is nog erg onwerkelijk. Eerst de echo maar afwachten, willen wij het gaan geloven Lala@ Gefeliciteerd met je zwangerschap zijn op een dag na even ver
Heyy! jaa ben superblij! nu ik het heb gezien kan ik het gaan beseffen, dringt nog steeds niet helemaal door hoor ! wanneer mag jij voor een echo typje ? spannend meid!
gefeliciteerd typje! En super lala dat het goed is! En Spannend noddie, een samenlevingstest.... Jammer dat je niet meer mee kan kletsen! En ja, balen dat mijn temp is gezakt, maar vandaag nog geen ongi te bekenen. dus zolang ik geen echt rood zie heb ik nog een heel klein beetje hoop....
Ja ! voel me supergoed , heb BIJNA geen kwaaltjes NOG NIET TEMINSTE! idd geen bloed geeft moed ! ik hoop t voor je this hier echt stil de laatste dagen
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums5112-picture25508.html hier een foto van mijn echo wil hem ff met jullie delen Okee ! hahaha .. *Strooit heel veel hcg naar jullie*