Jà: een Corfu beebje! Haha!!! Zo meiden, gisteren heb ik mijn laatste werkdag gehad, voor mij is de vakantie alvast begonnen! Héérlijk! Manlief moet nog 2 dagen werken (gna, gna) Ik ga vandaag eerst maar eens naar de kapper en het huis schoonmaken en wassen en strijken en bedenken wat ik allemaal mee wil nemen in de koffer a.s. maandag. Ik verveel me niet! Hihi Hebben jullie nog leuke plannen?!
heerlijk zo'n vooruitzicht annemarietje, ik is jaloers!!! ik ga heerlijk genieten van mijn weekend met heeeeel veel rust, weekend begint gelukkig vandaag al. misschien een massage boeken, is altijd zo heerlijk geloof dat ik gister mijn ei voelde...... is nu over en zou precies op schema zijn! nog ff aan de klus en dan fingers crossed
Goedemorgen meiden! Just me; en nu maar hopen dat het raak is, jullie hebben er hard voor gewerkt haha Ik ben op het moment ongi, dus er valt niet veel te beleven in babywereld. Ik ga vandaag weer verder met de vakantie voorpret. Gisteren ben ik eigenlijk alleen bezig geweest met het huis schoonmaken (was hard nodig!). vandaag aleen de leuke dingen: kapper, shoppen en koffer inpakken. Fijne dag allemaal!
veel plezier op je vakantie!!! nog ff weekend met zon in NL en dan de heerlijke zon iets verder weg. ik ga hier van de zon genieten! mannetje is ff in de tuin en straks ff de stad in. erg veel zin in een massage, ff kijken of dat in de planning past. hier nu wachten tot mijn nod.... vorige maand erg misselijk, ben benieuwd wat deze maand brengt.
heerlijk shoppen in a'dam, leuk joh! heb nog ns kaartjes van de AH, binnenkort ook maar ff een shop dagje plannen
Hier ook een druk dagje gehad en veel geld uitgegeven... alleen niet met leuk shoppen maar aan 2 auto's bij de garage Das minder. Maar ze zijn beiden weer klaar en kunnen er weer een tijd mee vooruit
oh ja, de altijd geld slurpende garage...... maar ja zonder auto is ook zo weer wat he. maar goed dat er uitverkoop bestaat, lekker shoppen voor weinig geld (vandaag nog gedaan )
ga je ook babykleertjes kopen of vind je het daar nog te vroeg voor? ik heb al een afspraak staan met een dinnetje om te gaan shoppen als ik zwanger blijkt te zijn errug voorbarig maar heel lief van haar
hahaha uhmm jaa ik denk het wel , denk dat we toch ook wel een babywinkel inlopen... me vriend ze tante gaat ook mee en die weet al wel dat we pril zwanger zijn dus .. jaa leuk he dat kleine spul kopen allemaal...
ja, dat lijkt me ook super hoor! ga er nu maar niet langs, anders kom ik nu al met dingetjes thuis......
Jihoe, we kunnen weer verder kletsen meiden! Hoe is het met iedereen? Hier rond de eisprong. Waarschijnlijk is dat morgen. Gaan de spannende helft van de maand weer in
wat is er mis dan met dit forum van ons ? kon jullie helemaal niet meer vinden!! morgen is mijn nod! heb natuurlijk al weer een testje gewaagd ?! STOM!! maarjaahh...er is weer een lichte streep te zien.. ga nog nergens vanuit wil een dikkevette streep zien!! missch plaats ik morgen wel ff een fototje ervan ga nu ff lekker bank hangen met me mannetje! tot snel en wel een beetje kleppen he meiden zo stil hier!