Zwanger Worden Clubje GRONINGEN

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MammaJo84, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Woensdag komt steeds dichterbij!
    Ik voel meestal wel aankomen dat ik ongi moet worden. De avond ervoor heb ik dan hoofdpijn. Soms wat buikpijn.

Nu heb ik gisteren de halve dag buikpijn gehad. Steeds het gevoel alsof m'n blaas op knappen stond. Moest dan ook erg vaak plassen. Veel plassen heb ik vandaag ook nog, maar buikpijn is weg.

2. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    En, en, en? Al getest? Ongesteld??
    What's up?

3. MammaJo84

:x Helaas :x

Ongesteldheid is doorgebroken...

Op naar de volgende ronde ;)

4. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Wat ´n lange stilte hier! Is ook niet zo'n spannende tijd he, tussen je ongesteldheid en ei :).

Hoe gaat het met jullie?

Hier nogsteeds geen ei geweest, normaal op dag 12/13.
    Zit nu op dag 14..wachten, wachten, wachten.

Tuin is wel bijna klaar :D.
    Vanaf het weekend kunnen we lekker in de tuin zitten, heeeerlijk.

5. MammaJo84

De rustige tijd van de maand he? Klopt.

Heb je je ei al gevonden? haha.

Lekker zeg dat de tuin bijna klaar is. Kun je er heerlijk van gaan genieten! Zal zon voor je bestellen ;)

6. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Ja, ik heb bijna m'n ei gevonden :D
    Denk dat ie vanavond of morgen positief is, haha.

't is maar goed dat we zelf weten wat er mee bedoeld word, klinkt zo vreemd he, hahaha.

Straks nieuwe tuinset halen 8), hoop dat er mooi weer aan komt.

7. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Schiet alweer op he, je zit al bijna weer bij je eitje :).
    Die van mij is gisteren/vandaag.
    Denk niet dat het deze maand gaat lukken, heb totaal geen zin in klussen..

8. MammaJo84

Veel klussen hoeft ook niet als het precies op het juiste moment gebeurd toch? Kan me voorstellen dat je er ff zat van bent. Weet je al wanneer je naar de huisarts gaat voor een doorverwijzing?

Ik moet ook nog ff zien hoe het deze maand gaat. Morgen even naar de huisarts. Ik heb erg last van m'n blaas.
    Mega vaak plassen, ieder uur. En constant het gevoel alsof m'n blaas op knappen staat. Doet af en toe echt pijn. Heb vrijdag testje voor blaasontsteking laten doen, maar dat was het niet...
    Ik heb maar 1 nier en dit zit me echt niet lekker. Dus probeer morgenochtend gelijk een afspraak te krijgen bij de huisarts.
    Hoop maar dat het niets ernstigs is en ook dat medicatie niet nodig is, anders hebben we verplicht een stopperiode.

9. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    De laatste keer was 2 dagen voor m'n ei, dus heb geen hoop voor deze maand..
    Over 2/3 weekjes bel ik de HA denk ik, dan ben ik net weer ongi geweest.

Wat balen dat je er zo'n last van hebt zeg! Het zal vast niks ernstigs zijn :).
    Succes bij de huisarts vandaag als het lukt.

Oh, mijn temp doet deze cyclus ook vreemd, hij is echt heel laag vergeleken met vorige 2 cyclussen.

10. MammaJo84

Apart dat je temp lager is dan anders én dan ook nog je ei later dan normaal. Raar iets een vrouwenlichaam!

Ik kan morgen pas naar de HA. We zullen zien hoe dat afloopt. Morgen m'n vrije dag, maar moet al vroeg heen met m'n ochtendurine .. balen haha. Maar ja, moet wel ff.

Morgenmiddag met onze pup naar 'school' hihi. Gaan met haar op cursus. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan!

11. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Hoe was het bij de dokter, of heb je nog geen uitslag gekregen?

Leuk he, puppycursus :D.
    Van die kleine onnozele hondjes allemaal, heb me toen rot gelachen op cursus!

Ik heb een vraagje, weet niet of jij het weet..
    Maar moet mijn mannetje eerst naar zijn eigen huisarts om zijn zaad te laten testen? Of kan dat gewoon als ik een doorverwijzing krijg in het ziekenhuis dan?
    Als je naar het ziekenhuis gaat word het toch sowieso weer allemaal getest?

12. MammaJo84

Heb bloed moeten laten afnemen, morgen krijg ik de uitslag.

Net de eerste les gehad met Diva, was grappig. Dit was een privéles voor kennismaking. Het ging best goed! Puppy-cursus hebben we met haar niet gedaan. Ze is nu 6,5 maand.

Ik heb geen idee of je mannetje zelf zo'n onderzoekje moet laten doen bij de HA.
    Neem aan dat jullie beiden worden onderzocht in het ZH...

13. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Ja daar ga ik ook van uit, dat we beide worden onderzocht.
    Ik open wel even een topic :)
    Thnx voor je antwoord in ieder geval!

Wel lekker dat je zo snel de uitslag krijgt, meestal duurt het een (lange) week.

Wij hebben ook cursus gedaan, alleen heeft het niet geholpen :D.
    Ze is zoooo eigenwijs he, en ze heeft sinds een paar dagen stront in d'r oren, echt totaal geen zin om te luisteren...zucht..

14. MammaJo84

Afgelopen maanden in de meest vruchtbare week om de dag geklust, maar deze keer proberen we het door er 2 dagen tussen te laten zitten. Goede vriendin is zo zwanger geraakt, dus ja dan moeten we dat ook es proberen he hahaha.

M'n ei verwachtte ik eigenlijk morgen, maar nu had ik vandaag ineens mega mega mega last van onderbuik en rug. Zooo, ik heb m'n eisprong vaker gevoeld, maar niet zo heftig zeg! Kan geen andere verklaring bedenken, dus is vast m'n ei geweest een dag eerder dan verwacht...
    Zo zie je maar weer, moet dat plannen van het klussen toch maar proberen los te laten. M'n ei komt natuurlijk niet altijd wanneer ik hem verwacht.
    (Gelukkig vandaag wel geklust haha.)

15. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Nah, ik had net een inimini klein beetje bruine afscheiding.. nog nooooit gehad.. :(
    Wat dit nu weer is...?? M'n lichaam maakt me echt wel knettergek af en toe hoor, terwijl we eigenlijk amper geklust hebben deze maand dus het kan helemaal niet..toch?? :D haha, wat een vervelend iets weer.

Hoe was je uitslag van je bloed?

16. MammaJo84

Misschien wel een innesteling :$
    Je zei toch 2 dagen voor ei geklust? Dan kan het zeker wel hoor!

Oooh wat spannend! Ik zou echt heel hoopvol worden in jouw situatie! Vooral omdat je dat nooit eerder hebt gehad.
    Wat zou dat fijn voor je zijn zeg, als het op de valreep toch nog lukt voor je de MMM ingaat :D

Bloed was helemaal ok gelukkig. Nierfunctie ook :D
    Sinds gisteren valt het ook weer mee, dus hoop dat het zo blijft!

17. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Nou ik ga er niet van uit hoor.. Ik had 18 en 19 juni posi ovutesten maar FF heeft m'n ei verplaatst naar 20 juni omdat vanaf 20 m'n temp iets omhoog ging, dan is het nu toch veel te vroeg vor een innesteling?

Vind deze cyclus m'n temp ook wel laag, het scheelt niet heel veel hoor maar m'n hoogste zit nu op 37,0 terwijl ik vorige na m'n ei allemaal rond 37,2/37,3 zat.

Nou ja, we zien het wel hoor, had gisteravond weer een heel klein beetje 'bloed'.
    Laat ik maar nergens van uit gaan, maakt me alleen maar weer gek en onzeker.

Mooi dat je bloed en nierfunctie goed was!
    Krijg je geen verder onderzoek nu?
    Hoop dat het nu ook weg blijft dan!
    Gebruik jij trouwens ook ovutesten en temperatuur je ook?

18. MammaJo84

Ik gebruik geen ovu-testen en ook temperatuur ik niet.
    M'n cyclus is regelmatig, steeds 28 of 29 dagen.
    En vaak voel ik m'n eisprong ook.
    Vind het dus niet nodig eigenlijk.
    Wie weet als het over een paar maanden nog niet gelukt is, dat ik het dan wel ga doen.

Hoe is het met het bloeden? Is dat al over?

19. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Ja, het was gewoon eenmalig een klein beetje bruin verlies, 's avonds had ik nog een echt iniminibeetje rood maar dat was echt heel weinig, als ik in de middag dat bruin verlies niet had gehad, was me dat kleine beetje rood ook echt niet opgevallen maar toen ging ik er natuurlijk op letten.
    Heb het tot nu toe ook niet meer gehad, dus geen idee wat het is geweest :(.
    Ik durf ook gewoon nergens op te hopen ofzo he, krijg toch steeds maar weer die teleurstelling.
    Maar ja, laatste ongi straks, dan naar de huisarts! Vind het nu al een beetje spannend hoor!

Hoe is het met jou? Heb je nog last gehad?

20. MammaJo84

Kan me goed voorstellen dat je geen hoop meer durft te hebben.
    Fijn idee dat je straks naar de huisarts gaat.

Ik ga zo lekker een midweekje op vakantie naar ameland :)
    Heerlijk een paar dagen ontspannen! Heerlijk weer erbij, wat wil je nog meer ;)
    Ben vrijdagavond weer terug.
    Tot dan!

Deel Deze Pagina