Zwanger Worden Clubje GRONINGEN

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MammaJo84, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Hee, veel plezier op Ameland!
    Je hebt er super mooi weer bij in ieder geval! Lekker op 't strand luieren.

Nog geen ongi hier, dus gelukkig niet weer een cyclus van 25 dagen.
    M'n ei was ook wel erg laat deze maand, dag 18/19 dus ik verwacht het 2, 3 of 4 juli.

Fijne 'vakantie' :D

2. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Hey meis! Ik ben weer thuis!

Veeeel te kort zo'n midweekje whaha. Het was zo heerlijk!

Vertel, vertel: is je ongi al doorgebroken? hoop voor je dat het uitblijft!

Ik voel helemaal niets bijzonders.... Zal wel weer niet raak zijn ben ik bang.

3. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Hee! Leuk dat je er weer bent :).
    Heb je het leuk gehad, lekker in het zonnetje gebakken?
    Wat 'n weertje he de afgelopen dagen!.

Tjaa, ik weet niet wat ik er van moet maken, normaal m´n eerste dag van ongi is het niet te houden, dan stroomt het zeg maar :p.
    Maar nu..vanaf gistermiddag alleen maar een beetje bruinig, dus ik noem het nog geen ongi, misschien dat het vandaag nog los komt hoor.
    Mijn temp is al wel weer gezakt dus denk dat het vandaag of morgen wel doorkomt, helaas...

Ik heb woensdagochtend een afspraak bij de dokter, ben erg benieuwd wat ze nu gaat zeggen..

Jammer dat je niks voelt..Misschien is het juist dan wel raak?

4. MammaJo84

Bijzonder dat het bij bruinig blijft... Of is het inmiddels al doorgezet? Klinkt allemaal wel echt alsof het raak is bij je. Maar kan me voorstellen dat je niet durft te hopen.
    Wel fijn dat je woensdag naar de HA gaat. Gaat er eindelijk iets gebeuren!

Ik verwacht dinsdag m'n ongi al. Ei was een dag eerder dan verwacht.
    Borsten doen inmiddels vandaag helemaal geen pijn meer.
    Behalve dat ik al tijdje last van hartkloppingen heb, heb ik nooit, heb ik nergens last van.
    Hartkloppingen worden wel steeds erger.
    Maar dat zal wel niets met evt. zwangerschapt te maken hebben.

Wel weer mega spannend hoor deze laatste dagen voor NOD! Bah, ik hoop het aldoor zo... Word er gewoon onrustig van.
    En durft ook niet te hopen, want is toch steeds een teleurstelling.

Maar ooit...ooit, zal het ook voor ons raak zijn. Vast en zeker!

5. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Het is gistermiddag doorgekomen, dus weer een ronde verder...helaas.
    Ja woensdag naar de dokter, moet jammergenoeg weer naar dezelfde als die me de vorige keer wegstuurde maar goed, heb nu gedaan wat ze me vroeg en denk niet dat er nog meer is wat ik zelf kan doen toch?

Nu is mijn wachttijd weer voorbij, jij nog een paar daagjes, wel weer spannend natuurlijk he.
    Ben erg benieuwd!

6. MammaJo84

Vandaag flink los gebarsten hier :(

Cyclus van 26 dagen i.p.v. 28 deze keer.

Volgende maand NOD op 2 augustus als ik 28 dagen aanhoud.
    1 augustus zijn m'n vriend en ik officieel een jaar samen... Dat zou wel een hele gave datum zijn om er achter te komen dat ik zwanger zou zijn! Wie weet ;) We houden de moed erin!

Ben ook erg benieuwd wat je huisarts gaat zeggen woensdag! Best spannend, of niet?!

7. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Dat zou inderdaad echt heel leuk zijn als je dan een positieve test hebt!
    Klote he, te vroeg ongesteld worden :(:(, was ik vorige cyclus ook, 5 dagen te vroeg..

Opzich wel spannend ja de HA. Ik hoop alleen dat ik nu na 3 jaar eens de doorverwijzing krijg!
    Maar ja, ik heb m'n temp lijstjes, ovutesten dus heb het dubbel voor haar toch?

Ik ben trouwens ook van plan, aangezien ik vorig jaar september die 'positieve' test van predictor had, daarna heb ik bloedonderzoek gehad, ga haar vragen of ze kan zien op hoeveel mijn hcg toen stond, dan weet ik in ieder geval zeker of het iets of niets was. Neem aan dat die dingen wel een tijdje in de computer blijft staan.

Woensdag om 8:40, wel lekker zo vroeg dan ben ik niet de hele dag er tegen aan aan het kijken.
    Pff, ben wel benieuwd naar m'n reactie als ik eindelijk die doorverwijzing krijg hoor, haha :D.
    We zullen het zien he.

Wat 'n lang verhaal ook weer zeg, komt denk ik door dat ik het hier er over kan hebben en lekker m'n verhaal kwijt kan zonder dat ik raar aangekeken word of vreemde reacties krijg.

8. MammaJo84

Ooh, heb je vorig jaar een positieve test gehad? En je weet niet of dat een valse test was of dat je een vmk hebt gehad?
    Dat is vast moeilijk voor je geweest!

Die doorverwijzing ga je echt wel krijgen hoor! En als je huisarts dat niet geeft, zou ik echt heel gauw een andere huisarts nemen haha.

Ja is fijn he, hier kletsen zonder 'goed bedoelde adviezen' of commentaar van anderen.

9. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Jaa, die test was van predictor..dus ja dan weet je het nooit he, haha.

Ik heb meerdere huisartsen in de praktijk waar ik zit maar toen ik een afspraak maakte zei de assistente dat ik weer bij dezelfde moest omdat ik daar ook eerder hiermee was geweest..
    Nou ja, als ze weer zo achterlijk doet ga ik de dag erna gewoon naar de andere :D.

10. MammaJo84

Ik vind het toch wel bijzonder dat er niet meer meiden zijn die zich bij ons gezellige clubje aansluiten :$. Vind je niet?
    Er zullen toch vast en zeker veel meer meiden uit Groningen zijn die proberen zwanger te worden.

Maar we hebben toch al meer dan 100 berichten voornamelijk met z'n tweetjes geplaatst :D. Das wel weer leuk dan!

Ben je al zenuwachtig voor morgenochtend? Ben super benieuwd wat je HA gaat zeggen deze keer!

11. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Ja we zijn inderdaad maar met z'n tweetjes..Misschien dat ze hier noooit komen ofzo? Of ze denken dat het echt een club is waar je niet tussen/in kan komen, haha, weet ik veul :p.
    Meestal verdwijnt dit topic ook erg snel naar de 2e pagina.

Niet echt zenuwachtig hoor, meer dat ik me aan het afvragen ben waarvoor/waarmee ze me nogmeer naar huis kan sturen zonder een doorverwijzing..
    En dat ik dan m'n mond niet open doe omdat ik meestal niet echt durf om er tegen in te gaan omdat hun er wel verstand van zouden hebben.. Maar ja, ben af en toe zo boos dat ik me de vorige keer heb laten weg sturen dat ik dat misschien nu wel doe als ze me weg stuurt.

Pff, wat kan ik me ook druk maken van te voren he? Haha.

12. MammaJo84

Ik zou me ook druk maken van te voren hoor ;)
    Maar het valt vast mee. Kan geen enkele reden bedenken waarom ze je geen doorverwijzing zou geven!

In het voorstellen topic heet ik vaak nieuwe leden welkom. Zal eens in de gaten houden of er meiden uit Groningen tussen zitten hihi.

13. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Nou, ben weer terug van de HA..
    Ik krijg een oproep van het UMCG voor een gynaecoloog maar ze zei tegen me dat ze niet weet of ze wel iets gaan doen omdat we nog zo jong zijn.. :(.
    Ohh, wat een ***mens is dat zeg!
    Ze zei ook nog dat we nog 40% kans hebben om zelf zwanger te worden.
    Oh wat ben ik boos en verdrietig, ik loop binnen en de tranen komen bah!
    Ik weet het niet meer.

14. MammaJo84

Jeetje meis, wat rot!
    Net alsof je op jouw leeftijd geen problemen met zwanger worden kunt hebben... Belachelijk!

Weet je, als ik jou was zou ik mooi de mening van een andere huisarts vragen! De reactie van jouw huisarts slaat werkelijk nergens op!

Geen de moed niet op meid! Rustig aan en niet te verdrietig zijn.

Dikke knuffel!

15. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Pff, wat een rotmens he!
    Ze heeft me zelfs gefeliciteerd met mijn ovulatietesten omdat ze dacht dat het zw-testen waren! Ze had nog nooit ovutesten gezien!

Maar, ik heb de doorverwijzing! Ik word opgeroepen voor een afspraak.
    Hoop dat ik nooit meer naar die HA hoef! Ik wou al een afspraak maken bij m'n andere HA maar dat mocht niet omdat ik dat tempen ook met haar had afgesproken.
    Nou, bij haar kom ik dus nooit meer :p haha.
    Mocht ik weer naar de HA moeten, zeg ik ook gewoon echt dat ik niet naar haar wil omdat ze me niet serieus neemt, kan me nu echt niks meer schelen hoor.

Nou ik ben weer wat frustratie kwijt, heerlijk dat ik dat hier even neer kan gooien!

Hoe is het met jou?

Oh ja, ook zo vreemd, bij mijn 'positest' vorig jaar is mijn bloed toch afgenomen, maar nooit naar hcg gekeken dus daar weet ik ook niks over.. DIKKE DIKKE ZUCHT.

16. MammaJo84

Jeetje wat is dat voor vreemde vrouw, dat ze denkt dat je ovutesten zw-testen zijn :( :$

Maar je hebt idd wel waar je voor kwam. Een doorverwijzing 8) :D

Hoop voor je dat het niet al te lang duurt voor je een brief krijgt!

Ik heb een beetje last van spanningen de laatste tijd. Hoop niet dat dat invloed heeft op het zwanger worden. Maar dat zal vast wel wat meevallen ;)
    Verder nog in m'n ongi periode. Morgen laatste dag verwacht ik.
    En dan gaan we er weer tegenaan voor deze ronde haha.

17. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Nogsteeds geen nieuwe Groningers in zicht? :D

HALLLOOOO, HET IS HIER OOK GEZELLIG HOOR!!

Misschien moeten we ook echt Gronings praten, misschien komen ze dan? :p (kan ik niet echt hoor).

18. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Saaie tijd trouwens he, tussen ongi en ei, vind er niks aan :p
    Zag gisteren een stukje van babyboom, zei die man dat je eigenlijk maar 12 kansen per jaar hebt, als je daar over nadenkt is het echt wel weinig vind ik.

Haha, nou nu ga ik echt naar m'n werk hoor!
    Doegg

19. MammaJo84

Ja idd een saaie tijd, maar deze dagen lijken wel sneller te gaan dan de spannende dagen voor NOD haha. Dan kruipen de dagen om...

Mijn ongi is weer voorbij gelukkig.
    Gaan deze maand actiever klussen. Het zou zo mooi en bijzonder zijn als we op of rond 1 augustus een mooi cadeautje mogen krijgen!

Ik heb momenteel een enorme drang om gezond, gevarieerd en regelmatig te eten haha. Echt maf.
    Wil graag afvallen, maar het is ook mooi meegenomen voor een evt. zwangerschap natuurlijk!

Hou je het een beetje uit met deze hitte? Vind het wel erg warm hoor pffff. Gelukkig is het hier in huis aangenaam!

20. nataik

nataik Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.992
    0
    0
    verzorgende
    Dag meiden!

Ben al een tijdje op dit forum hoor!
    Alleen hier nog niet geweest :D
    dus bij deze zal ik mij ook tussen jullie voegen!

Deel Deze Pagina