HeyHey, Ja ik zag dat je al lang actief was op het forum, maar probeerde even wat leden te werven voor dit mega gezellige 'clubje' haha . Heb daarvoor even gezocht in het voorstellen forum naar mensen uit Grunn! Gezellig dat je mee wilt kletsen hier 8)! Hoe lang ben je nu bezig om zwanger te worden? En wanneer is je volgende NOD? Mijn vriend en ik zitten nu in ronde 7 voor ons eerste kindje. M'n NOD is 2 augustus. Voor ons is 1 augustus een hele speciale datum, omdat we dan officieel een jaar samen zijn . Zou zoooo'n leuk cadeautje zijn als we op 1 augustus een positieve test zouden mogen hebben!
wij zijn bezig sinds okt. 2009 voor de eerste. het is nu maand 9 ,ronde 9 Nod zal 26 juli zijn, en heb nog 2 pendels voor deze maand ben zo benieuwd of dat het dan toch zover zal zijn. maar we wachten weer af! heb vorige maand ovu testen gebruikt, maar mijn ei niet kunnen vinden. komende 2 maanden ben ik niet van plan ze te gaan gebruiken, ben veel aan het werk en gaan lekker op vakantie, dus ga me daar niet teveel mee bezig houden. Gebruik je ook ovu. testen of temp. je? Is idd leuk als je een positieve test zou hebben op de dag dat julie een jaar bij elkaar zijn, is dan ook wel weer bijzonder!
Nee ik gebruik geen ovu-testen en ook temperatuur ik niet. Ik voel mijn eisprong meestal heel duidelijk en m'n cyclussen zijn ook regelmatig, dus vind het (nog) niet nodig. Spannend twee pendels voor deze maand
ja zeker! maar ja zegt ook niet alles, onze tijd komt vanzelf. voel mijn eisprong niet, heb nadat ik voor een paar maanden geleden 13 dagen overtijd was een andere cyclus, kan er geen pijl optrekken. en ga je nog op vakantie?
Oh ja, dat is lastig lijkt me als je geen stabiele cyclus hebt. Dan zou ik ook gaan temperaturen. Ik ben vorige week net op vakantie geweest. Denk niet dat we nog een keer weggaan deze zomer. Wanneer ga jij?
Dat denk ik niet, haha. Maar ja, in ieder geval weer een stappie verder toch? Was er helemaal hyper van..met dit warme weer .
hey noddie! wij gaan begin sept. dus dat duurt nog even, weten nog niet waarheen, ligt er aan of ik dan al zwanger ben, anders gaan we denk ik vliegen, misschien ook wel als ik zwanger ben, maar dat ligt eraan hoe ik me dan voel. dus wij wachten af, en het duurt nog even dus tijd zat.
Ja dat duurt nog even inderdaad. Wel lekker in september. Iedereen weer druk aan het werk en dan gaan jullie nog lekker genieten!
Hoiii, Bij deze wil ik me ook even aanmelden. Ik woon ook in de provincie Groningen en aan het afwachten tot er weer een beebje in mijn buik mag wonen... Ik ben getrouwd en heb 1 dochter van 10 en een zoon van 5. We zijn in maart gestopt met de pil en nu maar afwachten... Heb vandaag net de ovulatie testen binnen gekregen... is het proberen waard... Het is hier wel een beetje gericht klussen, aangezien mijn man een hernia heeft en het om de dag klussen er niet altijd in zit... Maar ja, 1 keer kan voldoende zijn he... Groetjes Sandra
Hoi Sanique, leuk dat je ook mee komt kletsen . Balen zeg dat je man een hernia heeft! Maar wat je zegt, 1 keer goed schieten is voldoende .
Jeetje wat een weer vannacht he?! Was alleen thuis, denk ga maar op bed nu. Sliep ik een beetje half, werd ik wakker van een dikke flits, hart in m'n strot natuurlijk. Denk weer ogen dicht, dikke knal opeens, pfff werd loeiheet wakker en zeiknat, haha . Toen maar effe naar beneden gegaan, wou die gekke hond eruit, ja doeiiii . Maar poeh hee, wat een knallen en flitsen af en toe!
@Sanique: Leuk dat je het forum hebt gevonden en mee wilt kletsen! Gezellig @Noddie: Ja het ging hier ook flink tekeer vannacht! Slecht geslapen door combi onweer en hitte. Pfff! Wat grappig, ik zie dat zowel Noddie, Sanique als ik over 8 dagen onze eisprong hebben!
Het werd er helaas alleen maar benauwder en vochtig van, lag te zweten joh bah! Inderdaad allemaal 8 dagen, wat grappig . Ben benieuwd of die van mij klopt hoor, 2 maandjes geleden had ik em al op dag 12.. Zie alleen het klussen met dit plakweer niet zo zitten, haha gewoon maar in de tuin dan .
Heb hier in de lounge een topic over geopend, maar wilde het ook even met jullie delen. In onze buurt lijken de mensen het normaal te vinden ongevraagd via mijn tuin en achterdeur mijn huis binnen te stappen Hier ben ik echt niet van gediend! :x:x (Vanochtend loopt er een voor mij onbekende buur mijn achterdeur binnen, terwijl ik net uit bed ben en in m'n nachthemd koffie zit te drinken en dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd!) Onze honden zijn gek op visite en springen vrolijk bij de mensen omhoog. Maar zelfs het opspringen van onze 25 kg. wegende pup lijkt ze niet tegen te houden. Daarom wil ik graag een waakbord op de schutting hangen om dit (hopelijk) te voorkomen. Een grappige tekst in de trant van 'als de hond komt, plat op de grond gaan liggen en wachten op hulp' lijkt me niet toepasselijk in deze situatie. Ik wil dat de boodschap SERIEUS overkomt, zodat mensen niet ongevraagd binnenlopen. Ik zit nu te denken aan "Dit is MIJN territorium!" "U bent welkom via de voordeur!" En daaronder in kleine letters: "Verboden voor onbevoegden, artikel huppeldepup". En met deze foto: Bekijk bijlage 84757 Wat vinden jullie daarvan? (Zou Diva's grote bek angstaanjagend genoeg zijn? hihi)
Diva ziet er veeeeeeeeeeeeel te lief uit! Zou een plaatje van google halen met een hond met schuim om de bek . Nee geen idee joh, ik ken dat totaal niet! Ja bij familie als de achterdeur openstaat maar ja, we wonen hier ook in een rijtjeshuis dus gaat niet zo makkelijk. Kan je helaas niet helpen.
Ben alweer een beetje afgekoeld gelukkig haha. Maar heb er de hele middag mee gezeten. Kan erg slecht tegen zulke dingen, ben erg op m'n privacy gesteld. En het gebeurd vaker, dus wil er wel echt wat tegen doen. Heb nu maar besloten om een gewoon waakbord op te hangen. (Heb er één gevonden waar een hond op staat die erg op Diva lijk, das wel leuk.) En verder een schuifslot aan de onderkant van het hekje te maken.
Maar wat komen ze dan doen bij je huis? Gewoon kletsen ofzo? Lijkt me echt heel vervelend! Zou me er inderdaad ook niet echt fijn bij voelen, het idee dat er zomaar iemand in je huis kan staan.