foto van de testen met 2e urine dan zou ik denken dat ie heel langzaam oploopt? maarja ik ga me er maar niet aan vast houden @angel klopt waardes zijn te laag verder konden ze nog niks zeggen of doen voor me lees een hoop negatieve verhalen maar heb net 1 positieve gelezen dus hou me lekker rustig tot die tijd
Anoniempje; Je houd de spanning erin meis! Hopen dat hef straks begint op te lopen kan best zijn dat je traag hcg aanmaakt!
heb het idee dat ie lichter is als gister en net zo donker als de dagen ervoor :S achja we wachten weer af morgen weer een dag
het kan ook aan het opdrogen te maken hebben maar ach zie het morgen wel weer de 5e vanaf onder lijkt ook donkerder dan de andere ga nu nieuwe testen halen en foliumzuur morgen weer een test en hoe dan ook woensdag bloed laten prikken
hij is lichter als die van gister morgen testen we gewoon weer net nieuwe testen en foliumzuur gehaald
Ow....... eerste ovulatietest die ik deze ronde doe. * of clomid werkt niet meer toen had ik regelmatig dit soort testen. * of mijn ei komt eerder, zo een test had ik vorige maand 3 dagen voor mijn knaller. Hmm hoop echt dat ik wel eisprong krijg.
Nee hij kan donkerder bij mij. Maar inderdaad vul ik hem op positief of negatief in bij fertility friend? Klussen doen we al
geen idee hoe die app werkt maar als jij zegt dat ie donkerder kan dan negatief kan je het later niet aanpassen mocht hij morgen donkerder zijn?
Ik ben gerustgesteld we hebben even mijn kaartje van vorige maand gekeken. Zelfde patroon alleen 4 dagen eerder. Dus ik denk cd 14 a 15 eisprong hoop ik.