dit is na 10min weet niet wat ik nu moet doen stop met de utro iedergeval maar moet ik de huisartsenpost bellen of wachten en maandag de gyn bellen?
Ik denk dat de hap nu niet zoveel doen ben ik bang Misschien als het bloedverlies begint wel, maar nu ws nog niet. Sjips! Ik had zo graag een mooie test gezien van je!
Trouwens, je C streep is ook veel lichter!!!! Had ik ook met die lompe test van kV uit de verkeerde serie! Welk LOTnummer staat er op de verpakking?
Kan zijn dat als je hem open maakt dat er heel veel kleurstof niet van z'n plek gekomen is door de urine!
Ja das de foutieve serie!!! Kijk maar op je andere doosjes!! Dit heb ik ingediend als klacht bij kV: GeIen wij al ruim 2,5 jaar meedraaien in de medische molen ben ik inmiddels wel bekend met jullie testen en dit had ik nog nooit eerder meegemaakt, normaal loopt hij altijd met 4 druppels urine mooi door binnen een mum van tijd!!Het foute LOT nummer is: W00140901
ik ga even op me andere doosjes kijken dan en dan ook maar een klacht indienen maar goed je krijgt er niks voor terug denk ik?
heb een 1909 nucontrole streep kleur idd anders maar toch denk dat het klaar is Edit: ik spam weer eens heel het topic vol *bloos bloos*
nou de verkeerde test klopt wel er is op deze nog wel een lijn zichtbaar maar hij loopt duidelijk af ik denk dat ik dus toch maar stop met de utro
Ahhh meissie wat balen. We waren er al een beetje bang voor had zo graag anders gehoopt voor je. Knuffel.
😞😞😞 Wat een piiieeeeep zooi Ano! Bah bah! Hele dikke knuffel, sterkte meis! Mamalap: tijd voor een speciaal dansje...
En stijging in temperatuur vanochtend. Maar volgens mij nog niet mijn eisprong. Vorige maand ook zo'n test toen ook dag erna een stijging daarna weer een daling van temperatuur en mijn knaller pas. Dus ik test en klus nog even door.