Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja idd ano alleen verwacht ok er niet heel veel van hoor ik zie wel ik kijk nu meer uit naar ivf!!

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Wow wat mooi Mariska! Ik snap de tranen! Ik heb vorige zwangerschap geen traan gelaten, maar ik vermoed als het hier ooit zo ver komt van een 1e echo ik ook de tranen laat lopen. Is de weg er naar toe die het intenser maakt.

Angel snap ik meis, maar voor hetzelfde geld is het wel raak deze iui en hoeft het misschien niet meer.

Hier toch ook een hele donkere dipstick, ik ben officieel mijn zen en positiviteit kwijt deze ronde :( pff hoopt dat mijn ei snel komt anders ben ik er toch echt bang voor.

3. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@angel
    snap ik meid zo voel ik het nu ook ga wel spuiten maar kijk toch meer uit naar de volgende stap maarja anders is het ook een weggegooide ronde vind ik ook weer zonde *hug*

@mamalap
    pfff erg verwarrend weer bij je :s
    kun je niet bellen voor een echo?

4. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap dat klopt ook wel heb stiekem ook hoop alleen ben ik er nu wat nuchtiger over gelukkig maar hoop dat het ook zo blijft aankomende 2 weken!
    Lastig joh moeilijk kan het niet zo zijn dat juist de dipstick van vandaag je ovu aangeeft?
    Wat voel je normaal bij ei en wat zegt je temp?

@anoniem ja wat dat betreft zitten we een beetje in het zelfde dat we denken dan maar naar de volgende opties
    Maar geen ronde overslaan haha idd heel zonde ik ben echt bang voor de utro hahaha ga morgen ook aangeven toch wel 3 per dag te proberen als het wel wat uitmaakt in plaats van 2 per dag

5. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Angel, krijg je nog een echo om te checken of hij niet is gesprongen?

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Angel succes Vandaag!

7. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Anoniempje; Wat een mooi knuffeltje gehaakt! Nu nog 1 in het blauw maken? Hihi
    ik ben een ledikantdeken aan het breien, heerlijk werk. Tijd gaaf er zo snel mee he

@Mamalap; Vragen om een echo? Dan heb je duidelijkheid.

@Angel succes vandaag meid!

@Mariska; Wat heerlijk dat je echo goed is meid! Gefeliciteerd!

8. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks meiden!!
    @mariska nee stom he was gisteren nog langs geweest en heb het aangegeven maar kreeg te horen dat ze uitgaan van ovitrelle.
    Alhoewel ik gisteren middag avond nog wel denk ik me ei voelde hoor dus denk dat het ook wel klopt maarja dan toch vandaag weer die hoge temp wat ik normaal na me eisprong heb!
    Ach als het te laat is dan is het maar te laat hebben dinsdag nog geklust dus mischien zaten er nog wat zwemmers!

9. anoniempje1989

@angel
    succes vandaag!

@miloena
    ja heerlijk heb nu weer een leuk patroon gevonden voor een wikkeldoek dus dat word het volgende project morgen even opzoek naar leuke wol
    (de roze was op ''bestelling'') heb voor mezelf een lime groene gemaakt ik moet natuurlijk nog neutraal blijven ;)

nou hier inmiddels gister weer de eerste gezet was even moeilijk naar het hele gebeuren maar we zetten door! ben benieuwd naar morgen best spannend

10. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    De dokter belde..ik word niet ongi door de 'pil' wat ik nu slik..was hij vergeten te zeggen. En mijn sympthomen kon hy niet verklaren..

11. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Top Ano! dikke knuffel!
    Iedereen had het anders willen zien bij jullie :(
    zo verschrikkelijk balen altijd!!

Angel, gelukkig dan maar!
    Ik ken trouwens veel meiden die dachten te laat te zijn en JUIST die ronde zwanger werden, dus er is absoluut nog hoop!

Mamalap...Nog geen neiging om het zh te bellen?

12. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Mariska dat geeft dan toch weer een beetje hoop!! We zullen zien wat t gaat worden! Zaad was dit x echt goed 😍 hahaha dus ik ben al blij!!

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja wel neiging om te bellen maar heeft geen zin ze zeggen toch afwachten. Haha anoniempje dat weet jij als geen ander.

Ik heb me er al redelijk bij neergelegd, misschien moet het wel zo zijn. Misschien moet ik wel hormonen spuiten. Ik heb namelijk ook mijn twijfels of de clomid invloed heeft op mijn baarmoederslijmvlies dat daarom misschien die innesteling niet doorzet. Dus als ik deze ronde echt geen eisprong krijg dan moet het gewoon zo zijn.

Zo waar ochtendje shoppen al niet goed voor is ;)

14. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    haha welkom terug positiviteit :D

15. anoniempje1989

@mamalap
    de eerste ronde injecties zijn zwaar maar inmiddels gaat het op automatische piloot al vind ik de eerste 3/4 toch altijd weer ff moeilijk en vooral nu
    maar ben blij met de injecties werkt voor mij beter dan clomid al is die stap weer erg groot ;) maar wie weet hoe snel jij erop reageer ik was natuurlijk de 1e ronde er gelijk mee zwanger

@mariska
    ja het is balen en wist dat het eraan kwam maar toch ff slikken en een hoop tranen laten rollen

16. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Lekker laten rollen die tranen, dat mag ook! dikke knuffel!

17. anoniempje1989

@mariska
    inmiddels gaat het wel weer goed
    heb een paar dagen tijd voor mezelf genomen al blijft het wel moeilijk soms natuurlijk ;)

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dat is inderdaad soms nodig wat tijd voor jezelf Anoniempje! Ik merk dat vandaag ook dat het nodig was. Vorige week extra gewerkt zat er nu dus gewoon ff doorheen. Jij vind naalden erg toch? Dat doet mij niks dus volgens mij moet het dan al minder erg zijn.

19. anoniempje1989

@mamalap
    ja ben doodsbang voor naalden
    verdoof dus ook nog steeds me huid;) maar naar stuk of 60?? (al meer denk) went het wel

20. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Hoe gaat het met jullie dan? Want was best veel afwezig :$

Deel Deze Pagina