Woman hoe is t het met jou meid? 22 april je operatie waar je zo lang op heb gewacht eindelijk hoop dat je daarna heel snel zwanger raakt!!
Hier big drop, big drop, ik heb even terug ziten kijken in de drop zit eigenlijk altijd mijn knaller ovu. Gisteren ook mega steken. Maar uh zowel links als rechts om en om. Dus ineens ben ik weer hoopvol. Ohh spannend over uurtje a anderhalf weten we het. Spannend Woman eindelijk de operatie! Daarna ivf toch?
@mamalap je maakt het weer erg spannend meid! @woman owh meid eindelijk je operatie in zicht en gelukkig duurt het niet lang meer! om een of andere reden ben ik best zenuwachtig voor het gesprek:S misschien omdat het toch weer een grote stap is naar eventueel iui ivf of iets in die geest?
Ano,Angel en Mamalap: Ja 22 april eindelijk de operatie! En dan zo snel mogelijk met ivf beginnen. Baalde wel dat ze 'vergeten' waren te vertellen dat ik door dit medicijn niet ongi word..
Woman dat is idd minder en jij maar denken waarom word ik maar niet ongi, kopop meid er begint eindelijk vaart in te komen suc6 @mamalap oh ja spannend en en? Wat bedoel je met straks weet ik meer je bedoeld je ivu testjes wat ze aan gaan geven? Laat weten hahaha Over steekjes gesproken ik had ze gisteren ook en ook mega zeurend moest echt stil liggen met een dekentje heeft de hele avond aangehouden dus vermoed me eisprong!! Hoop dat er nog genoeg zaad over was!! @ano suc6 meid is ook logisch dat je zenuachtig bent hoop dat je snel door kan met iui of ivf meid
nou weinig mee opgeschoten moet iedergeval nog een half jaar spuiten voor we naar iets anders gaan kijken verder kon ik onderzoeken krijgen naar mijn bloedstolling en chomosoomafwijkingen maar dat betekende wel dat ik 12 weken moest stoppen met de behandelingen en dan is de kans klein dat daar iets uit zou komen de kans was 90% dat het de volgende keer wel goed zou gaan en daarna 88% dus we gaan nog maar een half jaar door in de hoop dat het snel raak is en het dan wel goed gaat
Ahhh anoniempje balen je had op meer gehoopt toch? Hier ovulatietest negatief normaal cd 18 mijn knaller. We zullen morgen zien.
ja had wel op wat meer duidelijkheid of iedergeval een stapje verder gehoopt maar omdat ik zo snel zwanger word (hun vinden het snel:S) kan iui niet de kans vergroten dat het wel goed gaat dus we moeten nog een half jaar door achja ben inmiddels 85 vanavond 86 spuiten verder de paar erbij maken ook niet meer uit pff bij jou werkt het ook niet echt mee misschien een vroeg ei? hoop dat je snel een knaller hebt en anders zou ik toch het ziekenhuis een belletje geven
Oh meiden...ik heb weer wat! Er is een waterpokken epidemie in onze familie...en ik heb ze waarschijnlijk nog niet gehad dus gevaarlijk voor mij en de beeb! Huisarts gebeld, staat niks in m'n dossier of ik het gehad heb, dus advies gekregen om de Gyn te bellen. Catharina gebeld, natuurlijk net 3 min na half 5 dus moest spoed nummer bellen. Straks gelijk na m'n werk langskomen (ben om 20.00 klaar) om bloed te gaan prikken. Dan kunnen ze checken of ik antistoffen in mijn bloed heb. Pfffffffff.....stress!!! En bandenpijn gelijk daardoor!
Ohhh Mariska! Wat vervelend! En anders wat gaan ze anders doen? Hier heerst op kinderdagverblijf dochter ook. Gisteren had koorts dus ben benieuwd. Man en ik hebben ze gehad vroeger.
Dan ben je beschermd en krijgt je beeb antistoffen via jouw bloed. Ik weet niet of ik ze gehad heb al en de huisarts weet het ook niet. Dus dot is de veiligste optie...ff checken! Geen idee wat ze dan doen, dat hoor ik dan nog... Eerst maar weten of ik wel of geen gevaar loop!
Mariska : Owjee.. sterkte.. hoop dat het goed komt. @ hier : Toch heb ik het gevoel dat er iets niet klopt.. ik ruik alles ineens beter. Maar ik durf niet te testen..stom hé
Tja waterpokken is inderdaad niet iets waar je voor naar de huisarts gaat. Maar uh misschien gevoelige snaar, aangezien je het niet noemt, weten jouw ouders dat niet? Ik weet dat je inderdaad beschermd bent als je ze gehad hebt. Mijn stiefmoeder zei gisteren Ow hadden ze dat niet kunnen zeggen op kinderdagverblijf, maar ja dat wisten ze vorige week ook nog niet. En misschien maar goed als ze het krijgt, klinkt heel cru, maar ze kan ze maar gehad hebben.
@woman Meid toch wat een spanning toch morgen een testje wagen??? @mariska Jeetje dat is schrikken Sterkte meid!!!
Nee, m'n moeder wist het niet zeker, wel dat ik de mazelen gehad heb en zij meldt dat soort dingen bij de huisarts.ze heeft ook m'n oude huisarts van vroeger gebeld en die hadden alles doorgestuurd. Dus mijn huisarts ook gebeld: Daar stond het dus niet in t dossier dus vandaar toch ff checken, geen risico nu het eindelijk is gelukt...
@woman Dan heb je wel de zekerheid natuurlijk maar ga van een negatieve test uit dan valt de teleurstelling mee
Mariska weet je al iets? Hier testje ovulatie gedaan: negatief Ik ga dus in ieder geval over mijn langste cycli met clomid heen.