Nou dames wordt niks hier hoor met die eisprong Morgen alvast verpleegkundig spreekuur bellen, maar ik zal wel weggestuurd worden met de boodschap wacht maar af tot cd 35 Pfff soms ben ik het wachten zo moe ik word er ook niet jonger op, waar leg ik de grens? Nog 1 jaar denk ik, als ik binnen die tijd zwanger word zit er Max 4 jaar tussen dochter en evt 2e kindje. Misschien dus wel geen 2e kindje, maar ja dan zal ik er wel weer anders over denken. Wens naar nog een kindje is zo groot. Alleen de weg er naar toe is om te huilen. Zo klaagmodus uit.
Kun je niet gewoon een echo vragen? Zoveel moeite moet ze dat tenslotte niet kosten in principe! inderdaad dik dik balen!!
Ja daar ga ik ook naar vragen, maar ben benieuwd of ze dat doen. Pfff ziekenhuizen en protocollen....
Mamalap begrijp je gevoel helemaal je hebt hoe dan ook afentoe van die momenten dat je even hopeloos bent omdat de wens toch groot is! Maar ik weet zeker jij bent altijd hier de positieve onder ons, en dat het snel voorbij gaat! Hopelijk krijg je een echo dat je meer weet en met medicijnen je toch nog heel snel zwanger mag worden
Mamalap: Snap je meid,het is ook niet leuk zo.. en ik baal dan dat mensen om me heen die eigenlijk nog niet bezig zijn,zo zwanger raken..
Nou ja het is niet eens de hopeloosheid of boosheid of negatief zijn. maar serieus over nadenken waar ligt voor mij de grens? Ik heb tenslotte al een prachtige dochter, ben al 32. Ik denk dat ik ergens een grens moet leggen. Dat is realistisch. ik hoop dat het raak gaat zijn voor die grens bereikt is! Ik hou jullie morgen op de hoogte! Tussen 8 en half 9 is telefonisch spreekuur verpleegkundige.
@mamalap; Die clomid sloeg zo goed aan in het begin, het zal vast gauw raak zijn! En heb je de eisprong niet gemist? Je testen waren wel mooi oplopend toch! Gewoon een echo eisen, dan heb je duidelijkheid! Knuffel! woman; Wat fijn zeg, eindelijk een datum!!
@mamalap en weet je al wat? @woman onder voorbehoud? als ze hem nu weer gaan verplaatsen zou ik echt ff uit me plaat schieten niet normaal hoeveel geduld jij al heb moeten hebben @mariska vaak ging ik van 3x2 naar 3x1 en dan zo steeds minder toen ik dichter bij nod kom en de testen negatief bleven maar aangezien jij je kleine heb (weet nie hoeveel jij gebruikt) zou ik van 3x2 naar smorgens 2 smiddags 1 savonds 2 gaan en dan per week er 1minder ofzo? nou dames hier nog steeds bloedverlies duurt erg lang vind ik al is het niet veel meer hoor vanavond nr 6 er weer in verder weinig te melden wat ik trouwens wel belachelijk vond dat ze mij in het ziekenhuis niet hebben verteld dat ik geen tampons in mocht en geen sex mocht hebben zolang ik nog bloeden gelukkig geen sympthomen van een infectie maar dat had ze me ook even kunnen vertellen toen ik op die controle echo ging ze stond er immers bij
Nou ik moet tot cd 35 wachten dan testen is die negatief en geen ongi opnieuw bellen. Volgens gynaecoloog kan het zijn ondanks dat ik temperatuur en ovulatietesten gebruik hem toch kan missen. nou heb ik hem nog nooit gemist. Stomme protocollen, dat is het..... protocol schrijft dit voor dus moet ik dit volgen. Zijn we weer 2 weken verder. Ik ben even erg boos en verdrietig. Alhoewel ik dit al verwachtte : x Maar goed even 1 baaldag mezelf toestaan is ook niet erg.
@mamalap pffff moedeloos word je ervan al dat wachten steeds grrrr even terug te komen op waar je een grens trekt hier heb ik ook gezegt we gaan 1/2jaar door is het dan niet raak dan stoppen we ook en wil ik gaan beginnen aan een motorrijbewijs dan gaan vl en ik maar samen touren dan zijn er vast andere dingen in het leven voor ons
ik mis trouwens wel de positieve mamalap hier hoor die me steeds weer even op de positieve dingen wijst