Dankjewel dames! ! De misselijkheid heb ik er graag voor over! Verder weinig klachten alleen gevoelige tegels en lichte krampjes. Miloena voor jou ook spannend meid! Ik duim voor je!
Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent!! Maar ik ben echt bang dat het je lh piek is, helaas lijken lh en hcg zo op elkaar dat een zw test wel kan reageren op lh. Anders even een topic openen, misschien dat andere er een ander licht op schijnen. Enige andere optie is dat je een ei hebt gehad op cd 8 of 9....dat komt ook voor.
Yes daenerys!!!!! Gefeliciteerd!!! Miloena, voor jou hopelijk gauw duidelijkheid, want kan me voorstellen dat het nu nog niet heel helder is. Zijn beide testen van hetzelfde moment?
Miloena heb nog even zitten kijken en speuren maar soms reageert een zw test op een ei. Heb je klachten of bepaalde krampen gevoeld van je ei? @mariska dankjewel! Hoop dat er hier snel meer positieve testen volgen. ohjaa... toeval of niet maar dit was mijn eerste maand met de maansteen en heb hem binnen gekregen rond me vruchtbare periode. best wel gek of niet? Ben er zelf altijd heel nuchter in maar vind wel gek.
Wel heel toevallig idd!! Heb je hem toen ook kunnen 'opladen'? Als het bij ons deze ronde raak is, komen we in de buurt van de verjaardag van onze zoon, ben benieuwd!!
Dean waaaaauw meid was geweldig nieuws yoehoeeeeee ben zo blij voor je!!! Hopelijk mag ik je volgen gezien we gelijk liepen zou wel leuk zijn he haha @miloena hoever ben je in je cyclus dan dat iedereen er vanuit gaat dat t mogelijk je ei kan zijn? Hoop dat t gewoon een posi zstest is meid. @mamalap het gebeurd ook in mijn e u gen cyclus alleen moeten ze me wel volgen ivm bloed prikken om oeatrogeen waarde te meten en daarna steeda echos om rond mijn eisprong te kunnen insemineren. Ik bel morgen op en ga gewoon vragen of ze die aanvraag niey nu kunnen sturen zou sonde zijn vanwege paar dagen of dag mischien wel dan weer een maand te moeten wachten. @ mariska hoop dat de ab snel aanslaat en je weer snel de oude bent. Ik weet idd dat t nog kan maar durf er gewon niet vanuit te gaan. Vanochtend stond ik in de keuken en bleef een velle stekeek voelen rechts onderin en die steek straalde uit naar mijn rug hield zeker 30 min aan. Ben benieuwd mischien morgen maar testen? Wat denken jullie of beter nog ff wachten
Jaa angel heel spannend nu wacht ik op jou aangezien we gelijk lopen. die felle steek herken k wel dat had k ook en straalde indd uit naar mijn rug. Als ik nu terug reken is dat mijn innesteling geweest. ik denk dat je morgen ochtend wel een test kan wagen.. je nod was 4 a 5 okt toch? @maansteen ik heb hem nog maar 1x opgeladen en niet eens bij een volle maan. Ik draag hem nu nog steeds en heb hem geen moment af gedaan. Mariska zou indd wel leuk zijn in de buurt van je zoontjes verjaardag zwanger. hier heeft vriendlief een heel leuk cadeau gehad voor zijn verjaardag. Hij was gister jarig alleen een dagje te laat haha.
Daen; super meid, ben echt blij voor je!! Angel: ik zit op cyclusdag 16/18 staat zo wel in mn handtekening, geen idee ook nog nooit eerder onder mn eisprong getest maar symptomen: misselijk, duizelig, zere rug, grote tepels, meer plassen. Dus dacht toch maar even een testje even kijken. Maar dan wacht ik het af als jullie allemaal denken dat her het ei is geweest.
@dean ja mijn nod is was 4 a 5 okt maar meestal weet ik ook ecaxt wanneer mijn nod is als k mijn ei heb gespot nu ben ik er deze cycl niet mee bezig geweest en weet dus niet wanneer mij ei was daarom ben ik bang dat t mischien een late ei was en dus nu te vroeg test , en mischien dan vandaag me innesteling dar moest ik ook aandenken maar eerlijk gezegt durf niks meer te denken pffff mischien idd toch maar testen morgen. @ miloena ooh hihi wat stom niet aan gedacht . W8 het nog maar even af meid me duimen draaien
@ miloena begrijp je maar al te goed dat wachten iss idd t ergste en t enige wat we kunnen. @ dean trouwens wanneer was je innesteling. Denk hier zoals ik eerder ak zei gewoon me onhi eraan zit te komen hoor nu weer lichte ongi gevoel is sinds gister begonnen dus ik ga gewoon me ongi afwachte hiip na de oproep morgen even bellen of de brief al onderweg is
@angel: inderdaad morgen testje doen, als negatief gewoon zkh bellen! Zonde om weer een cyclus te moeten wachten! @daenerys: mooie banner!! Als ik weer eisprongen heb zal ik het eens overwegen een maansteen als het dan niet lukt. Maar eerst weer eens een eisprong krijgen. @miloena: het is niet helemaal uitgesloten hoor! Als je vroeg ei hebt gehad op cd 8 of 9 zit je nu op 9 a 10 dpo en kan zo'n test prima kloppen. Het is zo jammer als het wel eisprong is en je mist je kans! Als je test overmorgen donkerder is dan is het zwangerschap en is hij lichter of negatief eisprong. Ik ga echt heeeeel hard duimen dat je test dinsdag donkerder is. Maar wel even klussen vandaag.
Daenerys : Meid gefeliciteerd!!! Mamalap : Heb wel wat meer rust in mijn hoofd nu idd .. @ hier : Gisteravond zijn vrienden van ons ouders geworden van een zoon! We hoorden het via onze groepsapp! En een uur later verteld een andere vriendin die totaal niet bezig was met zwanger worden..dat ze in verwachting is.. Begrijp me niet verkeerd,ik gun het hun echt..maar vl en ik hebben samen gejankt ....
@woman pffff jeetje heftig hoor ik begrijp jullie het is totaal niet dat jullie het hen misgunnen maar komt gewoon hard aan heel begrijpelijk ik ken het maar al te goed ook helaas. Probeer ondanks dat posi te blijven hopelijk komt t gauw ook voor jullie dikke knuff
@ hier begin erg ongeduldig te worden pffff waaaaaa frustratie wil nu testen weet dat t niet handig is met avond urine en weet dat t nega zal zijn grrrrrr
Mamalap, k haal morgen een clearblue digitale en doe die dinsdagochtend die geeft het meteen duidelijk aan! Hoop dat jij je eisprong gauw terug mag krijgen! Woman: och meid, dat zijn moeilijke momenten he! Sterkte!