Even snel een berichtje van mij. Slechte verbinding hier Angel balen meis waarom toch iui? Jij wou toch ivf? Hier temperatuur omlaag. Ik vermoed dat vannacht mijn eisprong was dan is dat Dipje ook wel logisch dan is vandaag 0 dpo en zou ik morgen een stijging moeten krijgen
Mamalap omdat dit x bij iui manlief zn zaad erg veel verbeterd was en ze zeiden wij stellen voor nog een x iui maar het was aan mij wat ik wou vandaar die twijfel nu Nou ik ga voor je duimen meid
Nou angel gewoon jouw gevoel volgen. Je roept al wel heel lang ivf? En iui heeft je tot nu toe nog niks gebracht. Hier temperatuur stijging icm echo, verhoogde lh waarde bloed en urine is het geen no brainer dat ze weg zijn
Jaaa ik heb besloten we gaan voor ivf en als het eerste poging mislukt dan een maand half juni/juli weer een pauze inlassen.
Top!!! Ik hoop dat het dan net zo snel gaat als bij ons! Na 5 maanden sinds start ivf traject zwanger
@woman wat fijn meid!! @mamalap meteen alleen moet ik wel even aan de pil deze cyclus grrrrr @mariska hoeveelste ivf poging raakte je zwanger? en moest jij ook eerst aan de pil 1cyclus?
Jepp eerst die pil dat is volgens mij standaard bij ivf Nou hopelijk is het met ivf snel raak! Hier kruis van fertility friend, dus mijn eisprong was ergens tussen vrijdagnacht en zaterdagavond Gezien mijn harde stijging zet ik mijn geld op vrijdagnacht of zaterdagochtend
Ow ja idd ja mariska nu weet ik het weer hihihi Nou ik me hele koelkast vol met medicijnen vanavond beginnen met de pil over 2 weken beginnen met decapeptyl spuiten. Hoop dat deze 3 weken pil snel voorbij vliegen wil snel beginnen. Mariska hoe heb jij de punctie ervaren? Ben er stiekem een beetje bang voor. Mamalap spannend hoor hopelijk gaan voor jou de 2 weken snel voorbij
Nou 1 week want ik test gewoon weer op 10 dpo voor het eerst. Kan wel heel hard roepen dat ik dat niet doe, maar wil het toch weten. Ook evt streepjes die niet doorzetten. Spannend angel, mijn gevoel zegt wel dat je er goed aan doet!
tja...echt tof vond ik het niet nee, maar dat is verschillend voor iedereen. gisteren sprak ik iemand die er helemaal geen last van heeft ondervonden...(jaloers....) Ik dacht heel de tijd tijdens de punctie: 't is voor het goede doel - 't is voor het goede doel - 't is voor het goede doel....