Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Hai meiden, ik lees nog steeds mee hoor!
    Ano en mamalap, het mag idd weleens raak zijn :(
    Miloena, goed dat je eindelijk duidelijkheid hebt en dat er voor jullie ook een start datum is!

Angel, die decapeptyl gaat idd een beetje lastig, ik vond het vrij botte naaldjes! Zeker in vergelijking met de naaldjes van de Gonal-F, die gleden super makkelijk m'n huid in en zijn ook dunner! Hopelijk gast het bij jou net zo vlot als bij ons!

Hier: nog heel onwerkelijk nog steeds hoor, morgen alweer 13 weken en het is echt heel duidelijk te zien al aan m'n buik.
    Vrijdag hebben we de nekplooimeting en zaterdag de intake bij de verloskundige.
    Ik hoop zo dat alles goed is!!!
    Ik heb de beeb inmiddels al een aantal keer voelen kriebelen ook, zo gek weer ❤️

Ik gun jullie dit allemaal ook zo erg!! Dikke kus en houd vol meiden, het komt goed!

2. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Angel : Bedankt meid! Heb een datum voor de CT-Scan! 😊 zie mijn handtekening..Oeh alles gaat nu zo snel..

3. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

nou dames hier zit de eerste injectie er weer in van deze ronde woensdag weer een echo

@mariska
    bijna 13 weken alweer wat gaat dat snel! spannend die echo's maar alles is vast goed! geniet ervan
    @mamalap
    hoe is het bij jou meid?
    @angel
    hoe gaat het spuiten? de decapeptyl lijkt een beetje qua spuiten enzo op de pregnyl is even wennen het mengen enzo maar komt echt wel goed ;)
    @woman
    jeetje meid weer 3weken wachten voor je ct scan wat moet jij een geduld hebben zeg petje af voor jou meid!!

4. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @woman ooh het gaat idd ineens zo snel maar dat mag ook wel je hebt lang genoeg moeten wachten!

@ano over 3 weken krijgt woman haar ct scan uitslag hihi ze mag al heel snel dus 9 mei.
    De decapeptyl is trouwens een kant en klaar injectie hoef gelukkig niet te mengen. Maar het is idd wel wennen toch heel anders dan de ovitrelle zoals mariska al zei ze zijn heel bot de naalden je moet evht even doorduwen auw hahaha maar gelukkig het is te doen!
    Jij dus ook alweer aan het prikken gezellig samen haha oh kan niet wachten tot die pilstrip op is zeg! En hopelijk snel me ongi erna pffff hahaha zo dat moeat er ook weer allemaal even uit. Me gevoel is dubbel ik heb dit x wel het gevoel dat we ergens mee bezig zijn 😄

5. anoniempje1989

@angel
    owh daar heb ik overheen gelezen denk ik 9mei is al vrij snel
    wat ik op foto zag leek het alsof je moest mengen maar kant en klaar is helemaal ideaal ik moet dus elke dag mengen achja is een handigheidje ben in 10min klaar
    ik heb ook regelmatig een botte naald 3x gehad dat ie er na 3x nog niet in zat toen toch echt even gewisselt het is even een drempel over vond ik om jezelf te injecteren maar inmiddels is het normaal voor me (mag ook wel ben de 100 gepasseert)
    spannend meid hoop voor je dat het nu in 1x raak is net als bij mariska en stiekem hoop ik dat wij je allemaal opvolgens

hier gelukkig bijna van me rooie zooi af blij als dat altijd weer weg is

6. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Angel; Hoe gaat het met het spuiten? Al allemaal blauwe plekken of valt het mee? En depri gevoelens of valt ook erg mee?

Mariska; Denk dat je woman bedoelde. En indd wat gaat dat snel jij alweer 13 weken

woman; Gefeliciteerd wat leuk! Is wel moeilijk plannen nu kwa datum denk ik? Misschien ben je dan wel al mama! Of een mega buik haha!

Mamalap; Je rode dagen al voorbij? Bah niks aan he!

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Mariska wow alweer 13 weken :D gaat helemaal goed komen ;)

Hier 2e dag clomid vandaag. kwart tabletje 12.5 mg het voelt als een placebo ;) de ongi duurt bij mij echt altijd een dag of 6 dus duurt nog even.

8. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Miloena : Bedankt! Dan maar met een dikke buik..dat maakt me niet uit! Hihi..
    Angel : Hihi goed gelezen..ofniet Ano haha volgende week Vrijdag de CT - scan..en de 21e uitslag daarvan. En 26 Mei beginnen met het Ivf Traject! 😄😄

9. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Miloena, oeps hihihi inderdaad de namen verwisseld, ik bedoelde woman idd! :D

10. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Miloena hrt gaat steeds beter en het went ook, gelukkig geen blauwe plekken of depressie. Enkel hoofdpijn em keel pijn als bijwerking en moe.

@anoniem ik hoop dat we idd heel snel allrmaal in verwachting mogen zijn!!!
    En wat voor injecties had jij nu pregnyl toch?

11. anoniempje1989

@angel
    Ik spuit dagelijks menopur pas als me follikel 20mm zijn spuit ik eenmalig pregnyl

12. anoniempje1989

dames hoe gaat het hier??

ik heb woensdag weer een echo verder geen nieuws nog

13. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey ano spannend weer hoop dat het snel gaat dit x ik hier vandaag me laatste pil finaly hoop dat de ongi na 2 dagen komt dan kan ik ook weer bellen voor een afspraak maken voor echo's en indertusse gewoon door met de decapeptyl. Gaat triuwens al beter het prikken gelukkig niet zo bot als dag 1 en ook de vloeistof voel ik niet meer pijnlijk naar binnen gaan. Hoe is het met de rest????

14. anoniempje1989

@angel
    schijnbaar als je een ijsklontje even gebruikt verdooft dat je huid een beetje misschien een optie? ik heb zelf nog steeds de verdovende creme wat ik gebruik maar de vloeistof prikt toch altijd nog maarja alles voor de kleine ;)
    hoop dat het snel gaat bij je!!

15. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks ano voor de tip!! Idd alles voor de kleine!! Hopelijk kunnen we allemaal snel een mooie test showen hier ;) xxxxx

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Angel bijna door jaaaaaa! Hopelijk inderdaad gelijk 1e ivf raak!

Anoniempje ik heb morgen ook 1e echo, maar net als bij jou verwacht ik nog niet zoveel ervan. We laten het maar over ons heen komen.
    Ik heb wel Mega last gehad van die clomid deze keer. Humeur om op te schieten, slecht slapen, duizelig. Nu is het klaar en voel ik me weer 'normaal' Dus lag echt aan die rommel.

17. anoniempje1989

@mamalap
    nee die eerste echo is altijd maar voor de lol lijkt wel bij mij is er nog nooit iets gezien
    balen dat je zoveel last heb van de clomid deze ronde *hug*
    hier lijkt het net alsof ik ook bijwerkingen krijg van de menopur snachts last van ''opvliegers'' achja we zetten door!
    hoelaat moet je morgen? kwart voor 11 mag ik weer

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh dat had ik vannacht ook, maar was ook klam vanochtend ;) haha
    Ik mag morgen om 900 uur aantreden.
    Nou we zullen de update hier wel weer neerzetten.

19. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Evengoed spannend meiden, ik duim voor jullie dat de echo's een mooi ei laten zien! X

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

Tja is eigenlijk beetje dubbel gevoel bij mij. hoop eigenlijk dat er geen eitje groeit deze ronde dan mag ik door met spuiten. maar dan is het weer langer wachten en is er geen kans. Dus aan de andere kant hoop ik wel weer op gewoon een mooi eitje.... haha snappen jullie het nog?
    maar ben zo klaar na die lichte testen met clomid.

Deel Deze Pagina