Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb toch maar getest meiden nega zoals verwacht werd een beetje gek van t wachten voor niks en stiekem hoop hebben. Erg rot dit ondanks dat ik het wel had verwacht ik kan me ook geen posi test voorstellen meer ben erg verdrietig bang dat ook iui niet helpt :( :( :( :(

2. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maak me zelf onnodig verdrietig tis gelukkig voorbij heb me erbij neer gelegd ik wacht me oni gewoon af bel in de ochtend meteen op. Heb wel even terug zitten rekenen de dat als ik een late ei heb gehad wat ik meestal had rond dag 21 zit ik nu pas op 11dpo ach dan komt me ongi dus woe of donderdag. Ok ik stop zot hier net een vampier haha

3. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Aah neee angel! Wat een rot nieuws! Had het je zo van harte gegund!!
    Ik weet niet wat k moet zeggen vind het echt rot voor je.
    Ik hoop en duim echt voor je dat bij jou ook je wens uit mag komen. Geef de moed niet op ook al is dat heel lastig na zoveel rondes.
    dikke knuff!!!

4. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Das inderdaad heel moeilijk meis!
    En het gaat niet om het niet gunnen maar jullie willen ook zo graag..
    Sterkte meis!

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

@woman: dat kan ik me best even voorstellen! Het is het niet gunnen niet, maar gewoon je eigen verdriet even. Jullie krijgen ook nogal wat voor de kiezen!

@angel: bah...........
    Tuurlijk gaat iui jullie wel helpen, daar is het voor. Ik begrijp dat je het nu even donker inziet. Knuffel.

@miloena : ik ga heel hard duimen dat het een zwangerschap streepje was en je digitale morgen positief geeft!

@daenerys : digitale al gedaan?

6. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Meiden : Bedankt,jullie woorden doen me goed.. fijn dat jullie me begrijpen.. ik heb er slecht van geslapen vannacht..ben ergens in mijn achterhoofd bang dat het bij ons nog jaren gaat duren of dat het niet lukt.. heb ook weer wat last van vocht in mijn buik..blehh! :(

7. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @danaerys en mamalap thanks meiden pfff klote gevoel gehad gisteren flipte in me eentje met allerlei grdachtes pfff nu zo goed als over. Sta in de wacht met t zh ben benieuwd.

8. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Brief is nog niet onderweg maar mag gewoon bellen op eerste dag menatruatie yeeey wat n opluchting joh fijn lekker deze cyclus beginnen met iui nou hopen dat die rot duivels snel door breken

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohhhhh angel! Wat een geweldig zkh dat ze daar meedenken. Goed nieuws dus, dat geeft de burger weer moed. Hopelijk ben je daardoor weer iets positiever?

10. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja goed he mamalap ja alweer wat positiever haha :)

11. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Oh gelukkig angel!
    Fijn dat je gauw mag beginnen!

Miloena: goed van je dat je het een plekje hebt kunnen geven, zeker in het geval van mensen die er absoluut niet mee bezig zijn is het moeilijk te accepteren dat ze dan eerder aan de beurt zijn met hun geluk dan jijzelf, zo voel ik het ook nog steeds hoor, al geeft de zekerheid van de mmm wel rust, gewoon kunnen vertrouwen op de expertise van de artsen....

12. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Angel das fijn nieuws meid van het zkh.
    Ik snap wel dat je er klaar mee bent en nu de test nega is dat je de rode duivels wilt zodat je verder kan.

Mariska dat heb je heel mooi gezegd en sluit ik me helemaal bij aan.
    Ik zal voor jullie duimen en bidden dat het voor jullie ook mag opschieten zodat we met zijn allen naar het zwangeren clubje kunnen.
    ik blijf hier ook want ik ben gehecht aan jullie en wil jullie ook op de voet blijven volgen.

Heb nog geen digitale test gedaan daar wil ik nog even mee wachten maar heb wel de aktion test vanochtend gedaan.
    Ook een duidelijk streepje maar het duurt ff voor ze goed opdrogen.
    verder ben k vandaag echt tig x naar de wc geweest om te checken want me buik voelt echt soort van ongi/buikspierachtig aan maar schijnt er allemaal bij te horen.

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

@daenerys: haha ik wil ook jou blijven volgen! Heel bijzonder! Ben benieuwd hoe dat nou straks zit met die 2 baarmoeders. Ik neem aan dat je bij gynaecoloog terecht komt en niet verloskundige? Mag je nou ook al vroeg komen?

14. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Hoi mamalap, wat lief van je!
    Ben zelf ook benieuwd hoe het nu allemaal gaat lopen ivm die 2 bm's.
    Ik heb vandaag de huisarts gebeld alvast voor een verwijzing maar wil nog even deze week afwachten om de gyn te bellen.
    Waarschijnlijk mag ik dan inderdaad eerder komen.
    Ben wel zo benieuwd naar de echo. De gyn heeft me destijds al verteld dat ik bij me zwangerschap op een gegeven moment bloed ga verliezen omdat die andere bm vol gaat lopen met bloed.
    Klinkt allemaal heel eng en dat vind ik dus ook.
    Ben nog erg voorzichtig blij tevens als mijn vriend.
    Mijn beste vriendin komt zo wel om het grote nieuws te vertellen omdat ik haar alles vertel, ook al is de afspraak tussen mij en mijn vriend dat ik nog niks vertel, maar ik kan geen geheimen voor haar hebben hierover.

Werd nog link ook vandaag toen ik de assistente van de HA aan de lijn had omdat ik zei dat ik positief heb getest en een verwijzing naar de gyn wil.
    Nog voor ze m'n gegevens vroeg zei ze; WANT?!
    Ik zeg nou als je nou ff me gegevens op zoekt zal je zien dat ik al by de gyn loopt met je WANT!
    Ik werd er echt een beetje giftig om. Oooh zei ze want k dacht misschien wil je een verwijzing naar de gyn omdat het niet gewenst is..
    Ik zeg sorry hoor maar mensen lopen ook om andere redenen of vragen ook om andere redenen een verwijzing naar de gyn.

#$%@%#%R! wat een stom wijf zeg! :(

Anyway morgen ligt de verwijzing klaar en ga denk vrijdag of maandag de gyn bellen.

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Als eerste heel verstandig dat je toch wel iemand inlicht in jouw bijzondere situatie! Dan heb je toch een vrouwelijk iemand waar je mee kan praten, hoe lief een man ook kan zijn het is toch anders bij een vrouw.

Ik begrijp je angst, maar we gaan er gewoon vanuit dat jouw gynaecoloog er verstand van heeft. Mag je wel bij dezelfde die het ontdekt heeft? Lijkt me dat je daar vertrouwen in hebt?

En mbt assistent huisarts heb ik me ook weleens opgevreten waarom ze niet eerst even in dat computertje kijken? Heel ergerlijk, kijk nou eerst even naar onze geschiedenis voordat je blabla gaat doen!

16. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Dankjewel mamalap voor je lieve woorden.
    Het is indd fijn met een vrouwelijk iemand ervaring uit te wisselen zij heeft al een kindje dus ik kan ook met vragen bij haar terecht over dingen die ik voel.

Ik heb zeker Veel vertrouwen in de gynaecoloog die het ontdekt heeft en ga ook weer bij hem onder controle lopen.
    hij legt de dingen zo goed uit en bij twijfel onderneemt hij gelijk aktie.

pfff nou hè wat een stomme doos zeg.. ik ben zelf doktersassistente dus weet hoe of wat maar zoals zij reageerde is echt not done!

Hopelijk weet jij ook snel meer meis! Duim ook voor jou!!

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha nog 21 dagen dan komen de uitslagen!

@daenerys : al digitale gedaan? Zo leuk om de tekst te zien!
    @angel: is het al doorgebroken?
    @miloena: mijn duimen hebben overuren gemaakt voor je. Heb je durven testen?
    @Mariska: Hoe is het met je longontsteking?

18. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap hoop dat de uitalagen positief zijn en jullie mogen starten!

Nog niet hoor hier en daarn soms wat zeurderig en steekjes maar nog geen duidelijke ongi krampen

19. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wt is het is het hier rustig geweest vandaag!
    Ik wacht hier nog steeds op me ongi dat zeurderig gevoel is er nog steeds met vlagen wel sinds een paar uur soort van spierpijn in onderbuik denk aankondiging ongi

20. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Hai,
    Het ging gister wel lekker, ik heb dus gewoon gewerkt.
    Vannacht helaas weer wakker door N. Die er een sport van lijkt te maken om elke nacht nu ons wakker te maken.
    Wel echt met een reden helaas, gister fikse bloedneus, vannacht overstuur omdat hij ons 'kwijt' was (droom denk ik).
    Vanavond maar weer vroeg erin!
    Miloena, hoe ist?
    Daen? Al een beetje aan het idee gewend? Groot gelijk dat je het gezegd hebt, wat een rare manier!!! De meeste mensen zijn toch blij dat ze zwanger zijn?!
    Mamalap, hoe gaat het nu met jou, houd je het nog vol?
    Angel, heeft t doorgezet? Of heb je nog een testje gewaagd?
    Morgen naar Eindhoven, ben benieuwd wat ze nu met die echo precies willen zien. M'n temp is echt raar deze ronde. Als ie stijgt zal het wel goed zijn maar als ie zo blijft volgende week geloof ik niet dat deze IUI raak is :p

Deel Deze Pagina