Wat leuk mariska 😆 fijn dat alles goed is!! Hier mag ik morgen met de gonal f gaan beginnen. Mamalap ehumm was vorige maand niet toch toen hebben jullie het verbod ook genegeerd hihi dus wie weet doem jullie het dit x ook weer!!
Wat een mooie echo Mariska Hier echo weer gehad die ene was mooi doorgegroeid naar 17.5 mm en de andere was nu 12 mm. Ziet er naar uit dat het er dus gewoon 1 is. morgen terug nog 1 keer kijken. Ik zou dus nu een Jippie stemming moeten hebben, maar er zit zo'n venijnig stemmetje in mijn achterhoofd die zegt dat het toch weer hetzelfde verhaal wordt als voorgaande keren Vorige ronde hadden we geen verbod omdat ze niet zeker wisten dat die troebele een eitje was. Fijn dat je morgen mag starten angel
Mamalap; Er lekker voor gaan meid! Je ziet het wel! Zou het klus verbod maar laten voor wat het is. Al is het nu al een duidelijke dominantere. Angel; Succes met deze ronde meis, duimen op snel raak! Anoniempje; Jij succes vandaag, hopen dat er nu wel een mooi ei te spotten valt! en lief dat je naar me vraagt! Gaat hier goed. Erg tevreden over hoe ik me voel en vrij stabiel gelukkig! een enorme drukte in mijn buik, maar daar kan ik alleen maar van genieten. ik hoop dat jij dit ook snel mag ervaren meid! Knuffel Mariska; Wat leuk, nog een jongentje! En idd super vroeg dat ze dat kunnen zien. Hier werd 17 weken als richtlijn voor geslacht gegeven. Maar beste was met 20 weken. (Al weten we het hier niet)
@angel succes vandaag met de gonal f! @mamalap en en en? echo al gehad? jij maakt het elke cyclus wel spannend zeg! @miloena fijn meid! lekker van genieten duurt niet heel lang meer voor je je kleintje vast hebt lijkt me heerlijk zo'n kleintje te voelen in je buik! laat je het weten als de kleine er is? nou hier inmiddels weer aan het klaarmaken dus voor de echo hoop dat ik woensdag voor de laatste keer moet en dat er nu een mooie follikel te zien is!
Hoi Meiden.. Daar ben ik weer. Mariska,wat leuk! Gefeliciteerd!! Vrijdag gezeur gehad in het ziekenhuis voor de Ct scan 😯
Ja hehe eindelijk goed gesprek gehad. Ik had vandaag 2 gynaecologen in opleiding. Ik heb nog een keer mijn zorgen geuit over de lichte streepjes, langere lf en geen zwangerschap. Dat ik ook gelezen had dat clomid invloed kan hebben op slechter baarmoederslijmvlies kwaliteit. En eindelijk zei 1 van de 2 ja dat is wel bekend dat het voorkomt Hoe of wat kunnen we niet meten. Ze gaan het straks overleggen ik krijg in de volgende ronde waarschijnlijk weer een evaluatie gesprek en dan misschien over 2 rondes toch hormoonspuiten. Ik wordt er straks over gebeld. Overigs was eitje nu 20.5 mm baarmoederslijmvlies 6.6 mm er zat maar 1 ei. Maar gesprek heeft me goed gedaan.
yeah mamalap eindelijk wat meer duidelijkheid zeg die protocollen in het ziekenhuis ook altijd bah bah maar goed 1 mooi eitje dus we gaan er niet vanuit dat het zover gaat komen veel klusplezier!! @woman gezeur gehad?? dat ziekenhuis van jou ook altijd jeetje schiet niet echt op daar he? nou hier schiet het ook niet op op cd10 1tje van 14,6 vrijdag een hogere dosis gehad omdat ie toen nog maar 13mm was vandaag nog maar 10mm woensdag terug is er dan nog niks krijg ik een gesprek en dus waarschijnlijk (hoop ik dan) een nog hogere dosis een hele grote teleurstelling nu bah!!!
Ano; Ja..ik moest een bepaalde vloeistof drinken..waren ze vergeten te zeggen..kon ik 2uur wachten..en dat spul gaan drinken..pff
Mariska even een vraagje horlang na het spuiten met de gonal f had jij de punctie? Ik heb hier vandaag de eerste gonal f erin en maandag echo ben benieuwd en erg spannend
Hè anoniempje helemaal balen dat zelfs met hogere dosis hij kleiner is geworden Gaan ze misschien zo'n operatie niet bij jou overwegen?
@angel thnx meid komt vast weer goed alleen het is ff balen @mamalap denk niet dat ze die leo operatie zullen voorstellen omdat ik 6 rondes goed gereageert heb op de menopur ben alleen bang dat als ik nu nog hoger ga ik overstimulatie krijg achja we wachten morgen maar weer af... @woman jeetje dat ziekenhuis van jou maakt wel veel fouten he?
@woman is je vertrouwen daar inmiddels niet een beetje weg? misschien een optie om een ander ziekenhuis te zoeken? ik zou de boel daar niet echt meer vertrouwen
Ano.. : Ja zijn we mee bezig. Maar binnenkort hoef ik niet meer naar het ziekenhuis..dan helpt de kliniek ons verder.. 😄
Anoniempje succes vandaag meid! Ik duim op een groot ei (Nou ja follikel) Hier ovulatietest bijna positief, ik verwacht vanmiddag positief, morgen knaller, vrijdag eisprong en zaterdag temperatuur omhoog. Netjes op cd 19 zoals bijna alle rondes met clomid!
Nou ik had vanochtend gebeld dat ik nog niet gebeld was. Ik ben zojuist terug gebeld excuses aangeboden, omdat ze met z'n tweeën waren dachten ze allebei dat de ander mij gebeld had. Miscommunicatie dus.... Maar goed volgende cyclus nog 1 keer deze dosering clomid met follikel metingen erbij en daarna als het nog nodig is evaluatie gesprek en misschien hormoonspuiten. Dan zou het dus juli worden, maar goed hier kan ik mee leven, wordt niet weer aan mijn lot overgelaten. Dat vind ik wel prettig.
nou dames links 1 van 13,6 sta nog niet te juichen moet vrijdag terug naar de dienstdoende arts die man heeft de curretage gedaan maar hoop dat hij me nu beter nieuws ga geven