Angel; Wat spannend meid. Hopen dat het net zo snel als bij Matiska aanslaat! Mamalap veel plezier met de babydance Ano; flink balen meid! Hopen dat die vrijdag toch een groeispurt heeft kunnen maken
Angel, ik heb even teruggekeken, ik heb op 2/2 de eerste gonal gespoten en op 10/2 de laatste gonal, decapeptyl en de ovitrelle. 12/2 was de punctie
Hey mariska wat lief dankjewel Ok dus na 8 dagen stimuleren had je voldoende rijpe eicellen Spoot je ook gonal f 125
Miloenaa dankjewel ik hoop het ook ja het is heel spannend kwa gevoel dubbel ik zie het wel ben heel nuchter erover wel super blij omdat dit meer kansen bied
Oh ok hmmm ja 125 as maandag dan ben ik 7 dagen aan de gonal f. Ben benieuwd mischien zullen ze t dan gaan ophogen aangezien k van me zelf al best vrij vaak laatste tijd een lange cyclus had zal dit ook lang gaan duren en vond ik 125 best weinig met wat k lees wat de meeste gebruiken maja we zullen t zien
nou dames ik mag zometeen alweer volgens mij is ie wel gegroeit bij bepaalde bewegingen voel ik hem zitten dus spannend weer hopelijk loopt het niet uit want moet bij de dienstdoende gyn omdat ze vakantie hebben
weer een tegenvaller (vind ik) had gehoopt morgen pregnyl te mogen zetten maar helaas moet zondag terug voor een echo en waarschijnlijk dan pegnyl zetten in 2 dagen was ie 3 mm gegroeid dus was nu 16mm maar goed we gaan richting het wachtbankje
Hè balen anoniempje! Maar hij is in ieder geval nu dominant! Dus goede hoop. Hier gisteren en vandaag positieve ovulatietest. vanochtend echt flinke eipijn. Nu nog wel iets maar stuk minder. Ik hoop dat hij vandaag daadwerkelijk springt.
Spannende tijd weer mamalap Hier voel ik nu regelmatig steekjes groeiend ei denk voel het niet elke ronde trouwens Angel ik moet zondag nog afwachten hoop dat ik dan pregnyl mag zetten en op naar het wachtbankje mag!
Oh ik hoop het voor je ano ik hoop ook maandag goed nieuws te horen dat er genoeg follikels zijn gerijpt en ik oook snel ovitrelle mag prikken
BAM flinke temperatuur stijging vanochtend. Eipijn was gisterenmiddag ook weg dus eisprong is geweest
Jaaa, mooie ontwikkelingen meiden, volgende week 3 op de wachtbank en hopelijk over 4 weken op de roze bank! En woman gelukkig ook eindelijk zicht op de start van de ivf, het gaat ergens op lijken Hier behalve een groeiende buik nog geen zwangerschap gevoel hoor, ben echt aan het wachten totdat ik de beeb ga voelen. Gisteren wel heel misselijk geworden van iets wat ik normaal heel lekker vind hoort erbij denk ik dan maar...