Haha Mariska ze zeggen niet voor niks dat 2e trimester het makkelijkst is. Wanneer voelde je bij vorige zwangerschap de Beeb voor het eerst? Ik had bij 15 weken al, heel vroeg voor een 1e zwangerschap. Man kon bij 19 weken ook al voelen aan buitenkant.
Hier met 14 weken bij de 1e. Nu wel wat rond 11/12 weken plopjes gevoeld, maar nu niks meer (placenta zit aan de voorkant en wordt nu natuurlijk dikker). Zal nog wel ff duren voor ik weer wat voel.
Tja met placenta aan voorkant duurt het wat langer inderdaad jammer is toch zo'n heerlijk veilig gevoel om de Beeb te voelen. Nou temperatuur stijging zet prachtig door dus 2 dpo vandaag
yeah dames hier gaat over een klein half uurtje de pregnyl erin nu weer dat vreselijke wachtbankje op!!
anoniempje: we slepen je er wel door heen, en je bent niet de enige op het wachtbankje!! Mariska: Lekker genieten dat 2e trimester, hier voelde ik de beeb ook al rond 15 weken en kon manlief het met 19 weken ook duidelijk voelen. maar hier dan ook de placenta achter. Hier vandaag voor het eerst vloeiende borsten gehad, iss dat normaal?
Hihi Wees blij dat het nu pas is! Ik liep met N al met 16 weken met koffiepads Volgens mij waren de zoogcompressen van de Etos trouwens het prettigst als ik het me herinner, die waren mooi van prijs en zaten lekker. Natusan was ook heel fijn, maar best stug materiaal en prijziger... En als je borstvoeding gaat geven moet je nog wel een paar maanden lang na elke voeding die krengen verschonen...dus reken maar op heeeeeel veel van die dozen inslaan tijdens aanbiedingen!
@Mariska geniet er lekker van tijd gaat mega snel!!😆 @miloena hahaha lucky you dat t nu pas komt haha @mamalap en anoniempje dus jullie zitte gezellig samen op het wachtbankje met een dag of 3 verschil spannend hoor. Hoop dat ik ook snel op het wachtbankje kom En hopelijk 3 x geluk deze ronde!!!
Wow miloena en Mariska menen jullie dat van die lekkende borsten? Heb ik totaal niet gehad. Ja 3 dagen na de bevalling, maar was na 3 dagen ook alweer over. Lees flesvoeding gegeven. Zie dat ik nooit wat aan mijn borsten voel of heb. Angel had jij vandaag niet eerste echo?
haha ja echt al vanaf ongeveer 16 weken, heel irritant!! Ik hoop dat het nu wat langer wegblijft. Had wel bedacht dat als het al komt dat ik misschien maar vast smorgens en savonds moet gaan kolven?? vast een voorraadje aanleggen...
@mamalap dat klopt hahaha goed geheugen ik vergeet nogal veel laatste tijd 😄 ik brn geweest en zoals verwacht nog even doorprikken over 3 daagjes weer terug er was aan ieder kant 2 boven de 10
Nee idd niet veel daarom vond ik 125 voor mij gevoelsmatig ook weinig gezien ik vaak lange cyclus had dus die follikels hebben gewoon meer nodig haha maja ach we zien donderdag wel
nou dames hier zit het klussen erop ik zit nu dus officieel op het wachtbankje morgen ochtend begin ik weer met de utrogestan
dames heb een twijfel gevalletje de afgelopen 2 maanden ofzo druk bezig geweest met een nieuw haakprojectje nu ben ik dus bij de ''muts'' aangekomen en twijfel of ik hem zo laat of de grijze sierrand door laat lopen wat vinden jullie?
Anoniempje ik kom vrouwelijke genen tekort. Ik weet zelfs niet eens wat je precies bedoeld. En volgens mijn man heb ik zelfs geen smaak. Dus moet je het maar even van de andere dames horen. Computer problemen, software problemen telefoon enz heb ik wel sjoege van
hahaha mamalap die missen we beide op dit stukje aan de buitenkant twijfel of ik daar ook zo'n grijze rand langst moet zetten of hem zo moet laten dit is het muts gedeelde van de wikkeldoek zeg maar
Jaaaa dochter voor het naar bed gaan haar 1e bewuste plasje op het potje gedaan. Gaat eigenlijk nergens over, maar zo leuk