hihi heb hem toch doorgehaald vl vond dat leuker het resultaat dus na 2 maanden werk @mamalap wat top meid van je kleine!!!
ze vind het helemaal leuk dat plassen Whaaa als ze geplast heeft op potje zegt ze: krijgt j. Snoepje haaibaai is het. Anoniempje mooi hoor! Nu nieuw project? Angel moest jij vandaag niet terug?
Hahaha slimme meid! Beloningskaart op de deur plakken en daar na elk plasje een sticker op. Eerst na 10 X een cadeautje of snoepje en dat steeds uitbreiden.... Bij ons staat de teller nu op 30 stickers voor een cadeau
Mooi hoor ano! @mamalap wat goed van je kleine Klopt vandaag terug helaas nog even door prikken grrrrr Word vanmiddag terug gebeld of dosering hoger moet
Ohh goede tip Mariska! Is iets pedagogisch verantwoorder Angel wat was er vandaag te zien? En wanneer moet je weer terug?
thnx dames idd nu opzoek naar een nieuw project nog geen idee wat @angel he balen dat ze nog niet groot genoeg waren @mamalap hoe gaat het met jou en je temp? hier nog niks te voelen ofzo maar is nog vroeg natuurlijk
Ja hier ook alles rustig. Ik ben heel kalm en zen op de een of andere manier, heel apart. Geen echte symptomen, beetje trekkend gevoel baarmoeder. maar vorige maand geen enkel symptoom en toch streepjes. Dus wel of geen symptomen zeggen niks. Temperatuur is zoals altijd. Vandaag 6 dpo.
@mamalap de groorste was 14 dus nog ff door prikken hoor vanmiddag ook meteen wanneer ik terug moet. Ik denk over 3daagjes
Hmm hier is 14 mm 2 dagen later terug komen. Maar ja bedoeling van mij is 1 follikel. Bij jou zoveel mogelijk! Dus dat is anders
ophogen is misschien geen gek idee nee. Bij mij was de grootste uiteindelijk 28 mm dacht ik, overrijp, de rest wel allemaal netjes rond de 20. Nog ff geduld, bijna eieren rapen Anoniempje: misschien een dekentje voor inde maxi-cosi? Is echt superfijn! Mamalap: wij zijn ook begonnen met snoepjes hoor! Tegenwoordig staat er voor een poepje op de WC of potje: een snoepje, een ijsje én een cadeautje (onderbroek van de Turtles) ook niet pedagigisch verantwoord maar ach...die poepluiers mogen er wel eens af!!
@mamalap fijn dat je zo rustig eronder bent toch altijd weer spannend bij jou @mariska thnx voor het idee ik heb die bloemen nog liggen nog geen idee wat ik daarmee moet maar dat is daarvoor misschien een erg leuk idee
Yepp mamalap nu 150 eenheden prikken en zondag terug! Kan ook niet slapen ondanks dat ik moe ben. Het zijn de zenuwen wil snel verder pffff
ahhh angel fijn dat je mag verhogen nu hopelijk zondag het gewenste resultaat! Hier geen nieuws, temperatuur is stabiel.
@Mariska; Woow met 16weken al,dan wist je in ieder geval wel dat ze het deden. Vond het wel super gek/wennen dat dat kan haha. Al is het natuurlijk logisch, maar dat mijn lichaam dat ook kan is toch weer bijzonder. @Mamalap& Anoniempje nog een weekje wachten spannend meiden! Ik duim voor jullie! Angel; Hopen dat je zondag mooie eitjes hebt!
Mamalap spannend over week weet je meer!! Ik duim voor jou en ano Ik hoop het meiden ben die prikjes zat lijkt ook alsof het alleen maar pijnlijker word.
thnx dames nog ruim een week voor mij denk vanalles te voelen maarja dat komt natuurlijk door de pregnyl utrogestan en natuurlijk dat het tussen me oren zit we wachten maar gewoon weer af!! @angel hoever ben je nu met injecties?
Hoi meiden, Gister gesprek gehad met de dokter over de CT scan..nou,ik ben een geval apart. Waar het vocht vandaan komt weten ze niet. Vandaag hebben ze een gesprek gehad met meerdere gynaecologen en mijn arts van de kliniek over mij. Ik hoor daar Dinsdag dus meer over.