Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ano is altijd weer soannend een week voor nod en idd erg lastig met al die hormonen joh pffff

Hier alweer de weet ik veel hoeveelste dag injectie was natuurlijk al veel eerder begonnen met de decapeptyl en nu sinds dacht ik 10 dagen alweer aan het stimuleren met de gonal f. Ik hou het eerlijk gezegd niet bij . Joop dat er zo dag genoeg rijpe eicellen aanwezig zijn.
    Erg prikkelbaar vandaag alles wat me boos maakte moest ik heel erg huilen. Pffff al die hormonen

@woman hmmm wat gek zeg nou hoop op goed nieuws voor je dinsdag en ivf gaat wel gewoon door toch? Voor wanneer sta je ingepland en heb je de kange of korte protocol

2. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@angel
    zenuwen gaan nog wel vl is thuis dus veel afleiding
    voel nog altijd niks dus ga er ook niet vanuit
    ja die hormonen soms vlieg ik ineens uit me plaat dus gooi het dan maar op de hormoontjes ;)
    dus het hoort erbij meid en denk ook wel dat de mannen het soms wel begrijpen hoop ik maar haha

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou me zen is weg. Niet echt klachten, paar vage dingetjes zoals snel slap al 3 dagen als ik niet gegeten heb (terwijl ik wel op mijn normale tijden, zoals ik al 10 jaar, doe eet) had ik bij dochter ook niet. Maar dat vind ik te vaag om te registreren. Beetje trekkend gevoel af en toe ook te vaag om echt ergens op af te schrijven.
    Maar vanochtend had ik het warm situatie en tijdstip waren hetzelfde. Temperatuur was ook 37.0 :$ zo hoog nog nooit gehad op 9 dpo of later. Dus zen is weg......

Hoe is het hier verder dames?

Angel succes vandaag weer! Hopelijk nu eindelijk resultaat!

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

ik was overstag heb toch genoeg testen liggen. Een Super tuurstreepje, die ik al dacht te zien na minuut of 10. Foto gemaakt na 30 minuten. Maar is lastig op foto te krijgen. Ik betwijfel dan ook ten zeerste of ik het tuurstreepje niet wil zien.
    Maar goed voor jullie 1 foto onbewerkt en 1 foto bewerkt.

5. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Mamalap; Wow en dat 9dpo al! Hopen dat de testen mooi oplopen meid! Nog niet te blij zijn straks stel je je zelf enorm teleur! Ik duim voor je!!

Anoniempje; Hoe gaat bij jou t wachtbankje, wanneer ga je testen?

@Woman; Bah vervelend steeds al dat vocht meid! Kun je onfanks dat wel gewoon starten met ivf?

@Angel wanneer weet jij wat meer? Ik ben niet zo bekent bij het spuiten van..

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ow miloena daar hoef je bij mij niet bang voor te zijn. Pas op 14 dpo bij duidelijke streep wordt ik blij tot die tijd sceptisch en nuchter. Anders had ik ook gewacht hoor.

7. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Dat is waar mamalap! Jezelf teleurstellen is niet fijn! Maar dit is wel een positief begin en hopelijk knalt die test lekker door! Mijn duimen draaien voor je meid. Het mag nu wel een keer jou beurt zijn!

8. anoniempje1989

@mamalap
    oh op die eerste foto denk ik toch ook wat te zien maar idd uit ervaring weet je dat je toch elke keer zo'n licht streepje plast
    spannend meid kijk weer uit na je volgende test!!!

@miloena
    hier gaat het nu wel goed met wachten vl is thuis dus veel afleiding
    testen weet ik nog niet probeer het zo lang mogelijk uit te stellen

dinsdag moet ik wel progesteron laten prikken vind ik maar raar want in de utro die ik nu gebruik zit progesteron achja we gaan maar gewoon

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou toevallig op 5 dpo soort controle test gedaan, maar echt omo wit en vorige maand ook nog omo wit getest voor de ongi kwam. Ik hoop alleen dat het een keer doorzet die streepjes daarom blijf ik sceptisch en nuchter ;)

10. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @ Anoniempje; Dat is wel fijn, heeft je ml vakantie? Fijn dat dat afleiding bied en hopelijk is dat super positief en test je straks lekker positief ook voor jou draaien de duimen!!

11. anoniempje1989

@mamalap
    oh je maakt het altijd weer spannend
    morgen weer een testje ?

@miloena
    vl heeft in 3 jaar amper vrij gehad dus morgen genieten we extra van die vrije dag :) denk toch dat de test negatief gaat zijn voel nog niks helaas ach we moeten nog even geduld hebben

12. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Angel en Miloena : Ik hoor Dinsdag idd pas of ik wel eens met IVF kan beginnen.
    Vannacht een rot nacht gehad.. zo ziek als een hond..overgeven,diaree :(...

13. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap Je weet het echt elke maand heel spannend te maken.

Meiden ik ben vandaag geweest en zoals verwacht weer terug over 2 dagen wel zijn ze flink doorgegroeid.

@woman hopen dat je gewoon kan starten meid!

14. anoniempje1989

@angel
    yeah meid het einde komt in zicht dus

nooit verwacht dat er hier zoveel mensen mij zouden gaan volgen
    angel aan het spuiten mamalap nog aan de clomid pfff pff *hug dames*

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh mooi angel. Hoeveel zaten er?

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zojuist getest maar niks te zien denk dat die van gisteren dan ook niks was. 10 dpo nog vroeg nu wacht ik waarschijnlijk 2 dagen.
    Hoe Is het met jullie?

17. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Woman; Waarom vl zo weinig vrij in 3 jaar tijd? Zzper of een slechte baas?
    Morgen krijg je te horen dus van wanneer je ivf van start kan?
    Geniet van je dag met je vent!

Angel; ohh fijn meidd! Ik duim op super eitjes voor je en dat het in 1x slaagt!

Mamalap; balen miss over 2 dagen beter nieuws

18. anoniempje1989

@mamalap
    Balen meid hoop over 2 dagen beter nieuws
    @miloena
    Denk dat je 2 namen door elkaar gooi nu ;)
    Maar hij is idd zzper en heeft in 3jaar tijd alles bij elkaar denk 2weken vakantie gehad

19. anoniempje1989

dames morgen moet ik progesteron laten prikken
    niet een beetje raar omdat ik nu 3x2 bolletjes utro dus progesteron inbreng?

20. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Waarschijnlijk verwachten ze een bepaalde waarde? Geen idee, volgende keer ff vragen aan je arts!

Woman, ik hoop op een goede uitslag!

Mamalap, ik duim voor je! Je temp ziet er weer mooi uit. Ben benieuwd naar je test morgen (of ga je hem echt overslaan?)

Angel, fijn dat ze goed doorgegroeid zijn, hoeveel heb je er nu? Houd je het nog een beetje vol? Ik vond het wat ongemakkelijk worden toen ze zo groot werden.

Miloena, wauw je gaat nu echt hard! Bijna met verlof al?!

Hier: sinds vrijdag voel ik de beeb steeds beter, op dit moment ook een flink getrap in m'n buik, het mooiste gevoel! Dit is wat ik jullie zo verschrikkelijk van harte gun!
    Ik hoop dat er een paar bij schuiven op de roze bank binnenkort, het is weer tijd voor roze!

Xxx

Deel Deze Pagina