Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Haha denk het ook Ano..
    Maar klopt Miloena,hoor het morgen!
    Mariska : dankje meid!!!

2. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Haha zws dementie, oepsie! Maar indd ik heb jullie namen even verward haha.

Anoniempje; Dat is echt weinig vrij! Waarom neemt ie zo weinig??

Mamalap; Waar blijft je test? Hihi

Angel; Vandaag weer meting toch?

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha ik sla vandaag over wacht wel ff af!

Angel succes wacht jouw update weer in spanning af

4. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

hey dames
    ik heb een omowitte test vandaag
    nu klaar maken om bloed te laten prikken straks

@miloena
    op het moment dat hij vrij neemt dan komt er geen geld binnen dus hij is erg gedreven in dat opzicht erg fijn natuurlijk maar zelfs als hij ziek is gaat ie door

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Anoniempje jij zit toch pas op 8 dpo? Dat is toch ook veel te vroeg voor een test?

6. anoniempje1989

@mamalap
    klopt kon me weer niet inhouden zal nu ook eens opschrijven dat de pregnyl 8dpo uit me lijf is
    rond 4uur bellen dan hopen ze de uitslag van me bloedonderzoek al te hebben
    vind het nog steeds raar dat ik progesteron moet laten prikken terwijl ik het 3x per dag me lijf in duw nu :S

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja dat is inderdaad vreemd......
    Misschien even vragen volgende keer als je er bent?

8. anoniempje1989

ja vroeg het al aan de receptie maar die gaf geen antwoord en vroeg het verder ook niet uit
    achja zal wel goed zijn om 4 uur moet ik bellen voor de uitslag wat ik dus eigenlijk al weel haha verder wachten we het nog af
    geen sympthomen nog ofzo

9. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Ik ben weer geweest voor een follikel meting 1 van 22 en de rest waren allemaal rond 12 14 16 a 17
    Morgen weer een echo maar ze verwacht dan ook dat het de laatste x is hopelijk.

@mariska het valt gelukkkig mre kwa steken ik had het wel verwacht want normaal voel ik dat heel erg rond me eisprong. Mischien dat het na de ovitrelle komt.
    @mamalap en ano hoop echt zo dat jullie alsnog deze ronde een knaller zulle krijgen het mag echt hoop ik eens gaan gebeuren bij ons nu 😊

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou angel hopelijk morgen inderdaad de laatste! En dan actie! :D

anoniempje heb je de uitslag al?

11. anoniempje1989

@mamalap
    ja de waarde was 43 dus gesprongen(zegt mij niks verder)
    2x gevraagd over dat utro gebruik maar konden ze geen antwoord op geven bij de receptie en ze hebben het ok niet uitgevraagt
    maarja alle rondes is ie gesprongen dus ga ik nu ook vanuit

12. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Jeej,ik word volgende week gebeld,dan komen ze bij mij de eerst prik spuiten en dan leren ze het mij...😄😄😄😄

13. anoniempje1989

@woman
    yeah succes meid!!

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

bij mij is temperatuur flink gedropt nog net niet laag genoeg voor ongi, maar die zal morgen of vrijdag wel komen heb steeds sterker het gevoel dat het met clomid gewoon niet gaat lukken en dan moet ik nog een maand weer een verloren maand. een nichtje waar ik een hele sterke band mee heb zei van de week tegen mij: "maar je hebt toch geen haast, je dochter is nog jong". Auw die deed even pijn. als je al 18 maanden bezig bent en alweer 6 maanden via zkh gaat elke maand toch wel beetje tellen.ben dus best even verdrietig.
    Iets wat jullie hier helaas maar al te goed kennen! Hoop dat het deze maand in ieder geval voor jullie raak is we zijn hier allemaal al zo lang bezig

15. anoniempje1989

@mamalap
    nee he meid balen weer
    tja die oordelen horen we vaak zat zit nu ruim 1,5 jaar in het ziekenhuis en hoor vaak zat ach je bent nog jong of kinderen zijn ook niet alles etc.
    leuk kan allemaal wel zo zijn maar daar zijn wij niet mee geholpen maar niemand die begrijpt wat wij meemaken en wat voor strijd we iedere dag weer hebben met gevoelens echo's etc.
    kop op meid hoop dat we snel aan de beurt komen

dat gevoel wat jij inmiddels over de clomid heb heb ik nu met de injecties nu 7rondes zonder resultaat denk niet dat dat nog gaat komen moet hierna nog 4 rondes maar kijk uit naar de volgende stap

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Angel weet je al meer? Ik kom elke keer kijken of er al een update is! ;)

Ja rot is dat dan anoniempje, maar we moeten even huilen en dan weer positief vooruit. Wie weet volgende ronde.....

17. anoniempje1989

@mamalap
    Klopt op naar de volgende ronde

@angel
    We beginnen je te missen weet je al iets???

18. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap jaaa heb eindelijk de ovitrelle mogen prikken vrijdag de punctie erg spannend.
    Ik ken het helaas ook maar al te goed mamalap maar wat je zegt even verdrietig zijn mag en dan weer positief verder. Knuffel

@woman wat goed zeg! Goodluck meid!

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jaaa angel eindelijk! Vrijdag dus 0 dpo :D :D wanneer krijg je dan de terugplaatsing als alles goed gaat?

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou heel apart, beetje raar testje.
    Na 12 minuten gekeken toen was hij wit. Gaan omkleden en dochter uit bed gehaald daarna toch nog eens gekeken. Ongeveer dus 35 minuten na het doen van de test. Zie ik dit:

toen moest ik snel dochter weg brengen en zelf richting werk dus geen tijd voor bericht te plaatsen.

Inmiddels heb ik de test wel ff gespoeld.

Ik denk dat ik slachtoffer ben van een indroger :(
    Er zit niks anders op dan opnieuw te testen. Ik weet alleen niet of dat vandaag of morgen wordt.

Ow ja de controle streep was na 10 minuten nog vrij licht. Maar ik denk echt dat het een ras echte indroger is. Heb ik weer......

Deel Deze Pagina