Anoniempje; Bah dat is niks aan, al ben je zzper dan moet je alsnog wel om jezelf en gezinnetje denken! Al doet ie het vast met de beste bedoelingen, maar jij zal ook je steun nodig hebben! Angel; Wat super en wat spannend!! Morgen dus de punctie! Woman; Jeej eindelijk vaart meid! Mamalap; Die opmerkingen blijven altijd lastig. Hoevaak ik dat toen al niet had gehoord. Je bent nog zo jong (toen 20 , maar altijd wens gehad jong kinderen) je hebt nog zoveel tijd. Maar wat de omstandigheden ook zijn je wil niet die opmerkingen. Wachten duurt altijd vreselijk lang! En helemaal als je over gaat in maanden!! Maar zoals je zegt even verdrietig zijn en weer positief verder. Van mij krijg je een dikke knuffel! Hoop dat het geen indroog testje is maar een goede test uit onverwachte hoek. Had bij jou met clomid gedacht dat het meteen raak was
@miloena hij komt nu rond half 5 thuis dus hebben dan de hele avond nog denk dat het wel verandert mocht er een kleine komen verder ben ik wel blij dat jij zo gedreven is @mamalap het is een erg dun streepje maar wel mooi roze :s erg verwarrend ik durf er verder geen uitspraak over te doen @angel yeah eindelijk meid!! tijd voor het wachtbankje succes! hier witter dan wit ik ga de utro langzaam weer afbouwen denk toch dat hij in die paar dagen niet positief gaat worden en ach anders kan ik hem altijd weer terug opbouwen
Morgen idd de punctie ik wwet nog niet wanneer er eventueel een terug plaatsing komt. Mischien met 2 a3 dagen? Hoor ik morgen wel @mamalap jeetje lastig weer zo een test durf er ook geen uitspraak over te doen ik hoop natuurlijk dat het posi is!! @ano heb je in overleg met de arts afgesproken over dat afbouwen van de utro? Of heb je het altijd op gevoel gedaan. Mischi e n even over na denken om toch tot 14dpo door te gaan meid
@angel succes morgen!! heb het idd altijd op gevoel gedaan lijkt mij sterk dat het nog ga veranderen en voel ook niks verder tot 14dpo gebruik ik altijd nog wel een aantal bollen hoor
nou dames ik ben ff wat aan het terug lezen geweest en even opgezocht wanneer ik ben gaan injecteren in juli zou dat een jaar zijn en in maart zei de gyn dat ik nog een half jaar door moet dus dat zou augustus betekenen denk dat ik dus in juni maar eens ga bellen voor een afspraak met de gyn nou weet ik dat ze tot eind augustus iui stop hebben maar dat maakt dan nog niet uit denk dat ik inmiddels wel ''recht'' heb op een volgende stap
oeeee mamalap!! ik hoop zo dat dit toch goed nieuws is!! nu niks meer drinken en gewoon straks een testje spammen!!! ik duim voor je! En A & A ook! Woman, jeeej!! fijn dat je mag beginnen!!!
Mamalap; spannend, kom morgen gelijk even loeren wat je test morgen zegt! De duimen draaien. Anoniempje; Jeetje wat duurt dat allang zeg dat injecteren!! Indd na een jaar dit proberen lijkt het inderdaad niet echt zo gemoedelijk meer! Waarom hebben ze tot augustus iui stop? Angel; Spannend meid! Ik duim op een eerste geslaagde ronde voor je!
@miloena Nee begin het een beetje zwart in te zien allemaal op het moment Geen idee hadden ze vorig jaar ook zo'n zomerstop Jij alweer 36 weken wat gaat het snel hoe voel je je?
Mamalap, ik had toch nog een beetje hoop na die test gisteren, maar nu ik je temp zie van vanmorgen... Wat gek dat die zo onwijs duidelijk indroogde!
Ja ik waag er ook geen nieuw testje aan hoor. Mijn verstand zegt ook dat het echt een rare indroger is geweest. Ik denk dat ik morgen gewoon ongesteld word. Als temperatuur morgen weer omhoog is kan er altijd nog opnieuw getest worden.
Anoniempje; Ik snap je, zolang in de Mmm wil je ook wel eens verder komen dan maar blauwe plekken spuiten! De moed alsnog niet opgeven meid, jou beurt komt ook nog! Jaa hier alweer 36 weken, nooit gedacht dat de tijd zo snel zou gaan. Is nu gewoon aftellen tot uitgerekende datum, erg spannend! Mamalap; Aawhh wat bale meid! Dan is het wel een hele slechte test geweest om zon dikke indroger te vertonen
Ahw knuffel mamalap. Punctie was erg pijnlijk 😯 Maar het is gelukkig achter de rug. Nu afwachten morgen weet ik of er een bevruchting heeft plaats gevonden!!
Sjips mamalap, helaas! Maar idd was het al aan je temp te zien Ik hoop dat de laatste clomid ronde een verrassing brengt! Angel: hoeveel eitjes hebben ze gevonden? Die tellen ze als het goed is wel gelijk toch? Ik duim voor je! Succes weer met de utro nu en hopelijk dinsdag een mooie tp!
Angel dat hoor ik inderdaad wel vaker dat de punctie pijnlijk is inderdaad wat Mariska zegt weet je wel hoeveel eitjes ze weg hebben kunnen halen? Hoelaat krijg je het vandaag te horen? Ik duim voor je door meid! Anoniempje Hoe is het bij jou? Volgens mij heb jij toch niet eerder vroeg positief getest? Nou ik hoop op een mooi verrassing voor je vandaag of morgen. Jeej wat gaat de tijd inderdaad snel Miloena alweer 36 weken, bijna bevallen! Zie je er tegenop? Of ben je er kalm onder? Ik weet nog dat iedereen dat aan mij vroeg en ik heel kalm was en zei tja het moet er toch uit. En Mariska ook alweer 17 weken! Wanneer heb je 20 weken echo? Ook alweer bijna op de helft Ohh ik wil ook zwanger zijn, maar volgende ronde zal ook wel weer niks worden met clomid!
Ja de tijd vliegt sinds de 12 weken grens gepasseerd is! We hebben inmiddels de naam al en op 15-6 hebben we de uitgebreide 20- weken echo. Ano waar zit je meis, hoe gaat het?
Meiden er zijn 19 eitjes geprikt En jeeej goed nieuws vandaag er heeft een bevruchting plaats gevonden zo happy morgen de terug plaatsing!! Marisja hoe ging dat bij jou ook alweer hahaha En heb jij gewerkt na de terug plaatsing?