Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jeej angel! Eindelijk :D :D :D
    Hebben ze nog iets gezegd over hoeveel bevruchtingen?

2. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Dat is snel op dag 2 een tp! en wauw wat veel eitjes!!
    Ik heb de dag van de tp carnaval gevierd dus lekker een beetje gedanst en door de carnaval was ik daarna ook nog 3 dagen vrij omdat de winkels dicht waren in de stad.

3. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee mamalap dat hoor ik morgen pas!
    @mariska morgen zal dag 3 zijn!! Wanneer had iij dan de terug plaatsing hoeveel dagen na punctie? Haha dus gewoon lekker gefeest

4. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ik had op donderdag punctie en dan 3 dagen later tp: dus op zondag.
    Ik dacht dat jij zaterdag je punctie had, of heb ik de tijd gewoon te snel beleefd? :D

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha angel had vrijdag de punctie dus klopt precies ;)
    Nou ik ben benieuwd hoeveel ze er kunnen invriezen! Succes vandaag!

6. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Hahahaha ik dacht al: waar gaat de tijd heen??? Mijn klok gaat dus echt veel te snel 😋:D

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zal wel aan de zwangerschapshormonen liggen :p

Anoniempje jij vandaag 14 dpo! Hoe gaat het?

8. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

hey dames
    sorry pas een laat berichtje zit ff in een dipje gister het eerste rode druppeltje alweer gezien en dat is vannacht goed doorgezet dus gister cd1 begonnen
    het word nu allemaal erg zwaar ronde 8 injecties begint morgen weer
    en nog altijd geen positief nieuws pfff
    zometeen de gyn weer bellen voor de eerste echo...

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hè balen anoniempje :( :(

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Angel! Is het gelukt meis? En weet je al iets over hoeveelheid voor evt volgende keren?

Ik vandaag weer gebeld. Yeah krijg eindelijk mijn evaluatie gesprek deze cyclus, aangezien ik echt geen vertrouwen meer heb in clomid :(
    Misschien dat baarmoederslijmvlies niet goed is ofzo maar ben klaar met clomid! Hopelijk dus laatste cyclus!

11. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamalap thanks meid het is gelukt en allemaal goed gegaan 13 bevruchtingen 😆 goed he!!
    Nou hopen dat ie zich lekker gaat innestelen.
    Hebben er een mooie foto van mogen maken en een echo foto mee gekregen

Ah dat is wel fijn mamalap idd het kan aan je bmsv liggen mischien utrogestan een optie deze ronde? ??

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohhh angel dat is een geweldig getal!!!
    Dan zal er vast een plakker tussen zitten! Blijkbaar willen die zaadjes toch graag jouw eitjes bevruchten Haha :D

13. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja idd hahaha was ook helemaal happy!
    Hopen dat deze lekker blijft plakken!

14. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Wauw Angel wat super veel bevruchtingen! Hopen dat er een echte plakker tussenzit! Over hoeveel dagen weet je wat meer duidelijkheid over hoe goed het gaat? Super spannend!

Mamalap; Ahh bij jou het bloed al binnengevallen. Bah balen meid! Wel fijn dat je de evaluatie hebt en hopen dat ze bij jou ook stappen verder gaan! Ik gun het geluk jou ook zo!!
    lief dat je naar me vraagt. Voel me hier prima. Bevalling wat is dat? Haha daar denk ik nog maar niet teveel bij na. Ik zie het dan wel en het moet er indd toch uit. Meestal is mijn antwoord als mensen er naar vragen het moet er toch uit, en er is nooit een blijven zitten. Haha.

mariska; Wauw ook alweer bijna 20 weken echo! Super wat snel zeg!

Ano balen meid! Duimen op een betere ronde!

Woman; de ivf al begonnen bij jou?

15. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @miloena jaa goed he ben ook erg trots!!
    Hoop dat deze blijft plakken en ik over een kleine 2 zenuwslopende weken een positieve uitslag krijg!!

Je hebt gelijk hoor gewoon nuchter blijven het moet er idd toch uit en het komt vast allemaal goed

16. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Jaa dan duren 2 weken lang!! Ik duim voor je meid!!

17. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Miloena : Nee,bel er vandaag is achteraan! Wachten duurt te lang nu.. maar zal vandaag met mijn beste vriendin meegaan naar echo..wakker gebeld vannacht..het kleine mannetje was gehaald met spoedkeizersnee..verder gaat het goed! ❤

18. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pffff de tijd gaat veel te langzaam slopende wachtweken grrrr

19. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

sorry dames ben weer even afwezig geweest
    hier vandaag de 4e injectie weer erin verder probeer ik nu erg op me eten te letten en drink al een aantal dagen minimaal 1,5liter water
    niet dat ik te zwaar ben maar probeer wel wat te gaan afvallen schijnt een positief effect te kunnen hebben op de pcos dus wil proberen 2,2kg eraf te krijgen
    gaat vanavond helaas niet lukken de bbq gaat aan haha:p maar ach de chips ligt al dagen in de kast normaal aten we met 2e 1 zak per avond verder let ik op me avond eten een een stuk gezonder als voorheen al deze week dus wie weet
    gister heerlijk van het zonnetje genoten wel verbrand nu maar dat hoort erbij ook een nieuw haakproject gevonden dus denk morgen weer een begin maken :)

@angel sterkte meid met de wachtweken hoop dat je een mooie test heb straks
    @woman pff knap zeg al dat geduld het duurt bij jou wel erg lang allemaal
    @mamalap hoe gaat het bij jou? jij heb je eerste clomid er ook weer in zitten toch?
    @miloena nog even meid dan heb jij je wondertje vast lijkt me wel zwaar met zulke warme dagen een dikke baby buik
    @mariska hoe gaat het bij jou?

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja inderdaad hier alweer bijna de laatste erin. Morgen nog 1 dan dinsdag 1e follikel meting weer. Ach ik ben lekker kalm en nuchter. Beetje moe door de clomid, maar dat is alles.

Anoniempje gezond en bewust eten schijnt inderdaad goed te zijn! Wij eten eigenlijk altijd gezond, ik snack zelf nooit (ook nooit gedaan) en heb maat 38 (jarenlang zelfs mt 36) dus die vlieger gaat niet altijd op.

Angel ja bah duurt altijd lang dat wachtbankje!

Deel Deze Pagina