@mamalap ik heb ook maatje 38 altijd al gehad maar houden hier beide wel van lekker eten dus probeer het nu even om te gooien wat ik afval zou mooi meegenomen zijn en hopelijk heeft het idd een positief effect de laatste alweer gaat snel dinsdag heb ik ook fm maarja dag 10 is vast nog niks
Gevonden via dr Google: Wat doet gosereline en waarbij gebruik ik het? Gosereline behoort tot de groep geneesmiddelen die hypothalamus-hormonen worden genoemd. Het remt de aanmaak van zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtshormonen. Artsen schrijven dit middel voor bij endometriose, prostaatkanker, borstkanker en een vleesboom. Behandeling Hoe endometriose wordt behandeld, is afhankelijk van het feit of u zwanger wilt worden of niet. Als u geen zwangerschapswens heeft en de endometriose is ernstig, zal de arts eerder besluiten het baarmoederweefsel operatief te verwijderen. In andere gevallen kan uw arts eerst progestageenhormonen voorschrijven. In sommige gevallen kan uw arts gosereline voorschrijven. Uw arts kan gosereline ook voorschrijven ter voorbereiding op een operatie. Werking Gosereline vermindert de aanmaak van de geslachthormonen oestrogeen en progestageen. Hierdoor kan de groei van het baarmoederweefsel worden geremd en endometriose verminderen. Ik denk dat het bij jou beter zal werken dan decapeptyl bij Angel en mij gewerkt heeft, dat het daarvoor in de plaats is. Bij ons werden ook de vrouwelijke hormonen geremd, de cyclus wordt kunstmatig platgespoten dus. Daarna ga je met iets van Gonal-F of vergelijkbaar spuiten om de eitjes te laten groeien. Gewoon even navragen bij je arts volgende week. Wanneer krijg je de eerste echo om te kijken of je BM rustig is?
@woman eindelijk meid heel veel succes! @mariska omg hoe heb jij de wachtweken beleefd ben even alles vergeten is alweer een tijd geleden. En vertek eens iets voor zo ver je je kan herinneren over symp die je had in de wachtweken. Ik word hier gek nog 1 week pffffff
Ik heb va dag 6 na tp getest Had gelijk de dag na tp de innesteling gevoeld en heel misselijk vanaf toen, daaraan wist ik al een beetje dat het anders was als anders (ben NOOIT misselijk normaal!) Maar ik was ook bang dat het van de utro kwam... Zie foto: 21-2 was 6 dagen na tp
@Mariska dankjewel oh ja klopt het liep toen heel mooi op. Ik durf niet zo vroeg ik heb ook niet echt bepaalde symp. Ja afentoe even misselijk tijdens t eten maar kan erma weer verder hihihi. Hoe voelde jij de innesteling? Ben ik wel benieuwd naar en had je ook afentoe zeurend pijntjes in je baarmoeder?
De innesteling was een scherpe prikkeling. Behalve de misselijkheid verder geen kwaaltjes volgens mij
Sorry dames heb echt heel druk weekend. Ik zal morgen wat uitgebreider reageren. Angel ik duim nog volop voor je!
Angel; Stiekem al een testje gedaan? Ben super benieuwd! Woman; Eindelijk de gang erin! Eindelijk dat wachten voorbij! Duimen op een super eerste ronde! Anoniempje; jaa word wel zwaarder met het mooie weer. En ja steeds minder aan. Zaterdag teveel gedaan en gelopen (geshopt en eind met de honden en sochtends schoon gemaakt) dus meteen teruggeroepen door zaterdag en zondag en nu nog dikke rugpijn, maar goed alles voor het wondertje. En de laatste loodjes tellen het zwaarst! Spannend duim voor jou dat er morgen al een mooi klein eitje te spotten is die nog volop aan het groeien is!
Nice miloena! En helemaal eens met wat je typte, ik hoop ook dat deze ronde 3 mooie resultaten geeft! Enne...je buik kan nog wel eens een geoeispurt maken tijdens je verlof
@Mariska; K hoop niet dat mn buik nog teveel groeit. Kwa verhouding is die nu al mega omdat ik zelf ook maar klein ben haha. Maar goed het groeit in het laatst het hardst. Was in 2 weken 3cm bijgegroeit (bm van boven tot beneden) dat js echt heel veel. Hoe gaat ie bij jou? Hoe voel jij je? Last van kwaaltjes? Spannend 20wk echo bijna!
Wauw!! Das veel ja!! Ik had toen ook echt een voorzettafel!! Momenteel alleen veel last van m'n bekken (Bechterew) maar verder gaat t prima, nergens last van Ik vind idd die 20-weken echo wel spannend worden hoor! Alles zal wel goed zijn, maar toch...het blijft spannend!
Dankje meiden.. Over een paar dagen is het zover,spannend!! Moet dan 4 dagen de pil doorslikken..en dan stoppen!
dan is dat inderdaad echt hetzelfde als wat wij hadden met de decapeptyl. Na het stoppen met de pil krijg je als het goed is wel een ongi, dus houd daar rekening mee, want dat zal in jouw geval natuurlijk geen pretje zijn?
@mariska ik heb ook iets vam een prikkeling gevoeld maar wel vaker dan 1 x en soms afentoe zeurend gevoel in baarmoeder ongi achtig maar dan weer weg. Voel afentoe bij plotselingen bewegingen een rek. Verder niks tepels ware eerst erg pijnlijk nu minder en afentoe weer wel gevoelig. Ik durf nergens vanuit te gaan me gevoel zegt 50/50 @miloena ik durf daarom ook geen test te doen. Heb geen overduidelijke symp geen misselijkheid niks Ik wacht gewoon tot vrijdag. Mooie buik hoor lastste lootjes he maar zodra je je kind in je armen hebt ben he alles weer vergeten zeggen ze.