@miloena owh wat een mooie buik maar idd denk dat het wel erg zwaar word succes meid je bent er bijna!! @mamalap hoe gaat het bij jou?? ik wacht op je berichtje van vandaag @woman yeah nog een paar dagen eindelijk meid!!! ik morgen dus me echo ga er niet vanuit dat het al wat is hopelijk me vaste echoscopiste dan kan ik eens wa dingen gaan bespreken met haar!! al weet zij natuurlijk ook niet hoe en wat
Mooie buik hoor miloena! 1 om toch lekker trots op te zijn? Mariska nog weekje en dan 20 weken echo toch? Toch altijd beetje spannend! Angel niet stiekem donderdag al testen? 13 dpo zou moeten kunnen! Anoniempje ik ook morgen weer follikel meting, maar ook hier is er nooit iets te zien op cd 10. Behalve toen ik 2 eitjes had.
@mamalap ja raar he hier de vorige cyclus ook maar die verdwenen toen dus ik houo cd 10 gewoon aan als niks!!
Voor mij klinkt dat heel gek dat er op cd 10 niets te zien is. Bij mij was er steevast al een dominant follikel te zien. Ik wou zo graag dat jullie dat geluk ook eens hebben!!
Mamalap& Anoniempje; ik duim voor jullie dat er morgen bij de fm bij beide een mooi dominant ei word gespot! angel; Aahh vind het spannend voor je. Morgen niet stiekem al testen? Hah. Geen symptomen hoeft niks te betekenen, hier ook de eerste weken niks anders dan borsten gemerkt. @mijn buik; zeker om trots op te zijn, vandaag achter gekomen dat ik zwangerschaps ischias heb (rugpijn aan linkerkant, straalt uit door hele been, nare rugpijn en erfelijk van mn moedrr overgenomen, die had t ook zwschappen)
Haha miloena waarschijnlijk als er morgen al 1 te zien is worden het er wel weer 2. Vervelend van je rug pijn, maar laatste loodjes zijn altijd zwaar. Je buik en baby drukken gewoon alles vast en weg.
@mamalap en miloena als ik tot donderdag kan wachten wacht ik liever tot vrijdag anders als test nega is ga ik met tegen zin naar het zh moet hoe dan ook bloed test laten doen. Dus miloena ik zat er idd aan te denken morgen mischien maar dat zei ik ook vandaag. Ik durf gewoon echt niet heel gek. Wel sinds gisteren eigenlijk last van een opgezette buik en voelt boven hard aan hmmm vandaag knallende hoofdpijn en tepels pijnlijk bij een beetje kou. Als ik loop voelt mijn buik ook raar aan. Het kan van alles zijn! Ik weet echt niet wat ik ga doen testen of niet
Tja angel als je niet durft moet je het ook niet doen en gewoon vrijdag afwachten! Ik wacht wel ongeduldig mee
Nou ja ik ben helemaal van slag! Rechts zat al follikel van 19.2 mm, de rest was mooi klein. Alle rondes clomid eisprong gehad op cd 19. Zal nu over dag of 4 a 5 al zijn. Wow!
Wow mamalap maar wat goed zeg! Mischien is dit toch wel een goed teken. Je laatste ronde clomid raak ik ga voor je duimen!! @ano ben jij al geweest?
Nou dat moet ik nog maar eens zien hoor! Kleine notitie erbij. Baarmoederslijmvlies was nog maar 5.4 mm, ik blijf dus mijn twijfels houden over dat baarmoederslijmvlies. Leuk als we eisprong hebben, maar als er dan een crappy baarmoederslijmvlies is heeft het nog weinig zin. Maar goed er is nu ten op zichte van voorgaande cycli een keer iets anders.
Angel; Houd ons dan nog maar even in de spanning, je moet het zelf willen natuurlijk! Haha! Focus je alleen niet teveel op symptomen want ik weet uit ervaring dat je er niks van hoeft te voelen.. Mamalap; Wauwieee en goed begin is er van deze ronde! Ik duim voor je dat het voorspoedig gaat
@mamalap hoop dat je bms dan snel dik word wat heel goed kan hoor in 2 a 3 dagen. @miloena haha ja het word nu erg spannend. Ik probeer idd me niet zo te focussen op symp al hoewe ik wel hoopte op een duidelijke zwangersvhaps symp . Zoals misselijk haha. Maar nu heb ik dus ineens sinds gisteren een opgeblazen gevoel en ook echt een opgezette buik en het voelt hard aan als k sta aan de zijkanten alsof ik buikspier oefeningen heb gedaan ook de pijn voelt aan alsof ik uren buikspier oefeningen heb gedaan. Bij het lopen ook geen fijn gevoel erdoor of gaapen of miezen voel ik het echt in me buik. Pffff zal zeker door die bollen komen. Herken jij dit mariska of anoniem van de bollen? Heb dit niet eerder gehad door die bollen maar dat kan doordat k toen maar 300 ervan nam en nu toch 600mg op een dag.
@mamalap yeah fijn dat jij goed nieuws brengt ik ben net thuis met 3 afspraken rijker er was nog niks te zien en zelfs mijn bms was nog veelste dun vrijdag weer een echo en maandag nog een maandag zal ik na de echo langer moeten wachten maar heb dan ook een gesprek met de gyn over hoe we verder gaan ik hoop iui dan zou het de volgende cyclus al kunnen als het mee zit ze hebben iui stop tot 22 augustus ivf hoop ik nog niet dat voelt zo definitief als laatste mogelijkheid we wachten af...
Hè anoniempje Ik heb ook de datum voor gesprek 23 juni dus misschien allebei wat anders volgende ronde.....
ja toch wel herkenbaar! maar idd kunnen die bollen er ook wat van om je op een dwaalspoor te brengen! Mamalap: kun je geen utro krijgen ter ondersteuning na je ei deze ronde??? dat helpt wel bij de ondersteuning van je BMS dacht ik... Ano: ik hoop dat je maandag groen licht krijgt voor de IUI, het duurt al lang genoeg
@mariska oh wat fijn te horen dat jij dit ook herkent begon echt te twijfelen of het mischien niets ieta anders is. Nou ik d e nk morgen teste hoor want het is best vervelend dat gevoel en als het posi is alleen maar blij en zo niet ff aan de bel trekken
Jaaa angel morgen testen!! Haha ten behoeve van onze nieuwsgierigheid Misschien dat ze dat wel doen na evaluatie gesprek Mariska. Maar er moet inderdaad wat gebeuren! Ik zelf denk dat ze eerst overstappen op hormonenspuiten, maar wie weet voor hetzelfde geld krijg ik utrogestan bij de clomid. We zullen het wel horen 23 juni! 2 weken nog.
Angeel ben benieuwd! Kom morgenochtend meteen uit mn werk even om het hoekje loeren!! Mamalap; Nog niet opgeven, wie weet is dit jou ronde!! Anoniempje; He meid balen! Was wel te verwachten aangezien jij zo vroeg nooit eitjes te spotten hebt! Maar zal vast vrijdag beter lijken! Wat fijn dat je een gesprek hebt over hoe nu verder! Mag nu ook wel een x zeg! Waarom ook alweer die iui stop?