Zo Mariska, je zou zeggen aan je temperatuur dat je ei niet eens gesprongen is. Ben benieuwd morgen! @daenerys: en digitale gedaan? @angel: al doorgebroken? @miloena : me duimen draaien nog steeds? @Hier: vanochtend niet getemperatuurd, gewoon vergeten. Gisteren vriendin naar ziekenhuis inleiden bevalling tweeling. Dus eerste wat ik deed was update vragen, toen ik naar beneden liep dacht ik Ow vergeten. Ach geloof dat het bij mij niet zoveel uitmaakt.
Hihi mamalap! Knap dat je zo luchtig erover kunt denken, maar logisch dat je graag wilt weten hoe het gaat met die kleintjes! (En hoe ging het? ) Ik zal morgen eens vragen hoe dat kan, misschien door de clomid?
Haha ja maar hun zijn jaren bezig geweest mooi icsi tweeling. Dus dat is toch geweldig! Eindelijk andere kinderen erbij in de vrienden groep is leuk voor mijn dochter
@mariska fijn dat t weer beter met je gaat meid en hoop echt zo dat de iui deze ronde toch raak zal zijn al is je temp nu raar je hoort steeds vaker ondanks rare temp en laag toch nog zwanger geef de hoop niet op. @hier ongi nog steeds niet inzicht heb getwijfeld of ik zou testen vanochtend maar wil nog even wachten ik durf niet en denk namelijk dat ik gewoon ongi word. Ik waag vrijdag een testje anders
@angel: hmm ik denk in jouw geval verstandig om te wachten! Anders weer teleurstelling, als de krampjes aanhouden maar geen bloed lijkt mij vrijdag prima moment. Kom je even update geven als er iets veranderd?
hey meiden, nee nog geen CB digital gedaan wil het toch vrijdag doen op me vrije dag dan gaat het er wat relaxter aan toe. heb wel 16 okt al afsprk staan bij de gynaecoloog. @ mamalap ooh wat leuk een tweeling! is indd na dat nieuws dat je het ff vergeten bent hihi @ mariska wanneer ga jij testen? @ angel; ooeh toch wel spannend... ik wil je geen valse hoop geven maar ik had ook amper klachten, alleen wat vage dingen maar ik zocht daar totaal niks achter en was echt flabbergasted toen het wel positief was. ik voelde me gewoon niet zo lekker, was moe en had hoofdpijn en dacht aan een griepje en had wel wat krampjes maar dat was echt rond mijn NOD. ik duim heel hard voor jou meis!!
Ik kom zekereen update doen als er iets veranderd @dean ik laat t maar op me af komen idd jijhad ooknie zoveel symp en sommige vage klachten wat jij had heb ik ook net als gister die zeurend gevoel op de a htwr grpnd en soort van spierpijn in onderbuik. Maar echt durf nergens meer vanuit te gaan.
Ladies i know heel stom maar wil het toch ff kwijt alleen hier begrijpen we elkaar. Ik wou de test van zondag avond weg doen en zag een heel mega dun lijntje nou weet ik dat het een indroog lijn is maar heb die indroog lijntjes nooit gehad al had ik de testen lang liggen pfff heb ik dit weer hoor ik weet dat het stom is en nergens vanuit moet gaan maar nou kan ik niet wachten tot vrijdag met testen en als t dan alsnog nega is komt t weer hard aan pfffff rot dit hoor
Hey mamalap heb geprobeerd hem op de foto te krijgen maar hij is echt met t blote oog al moeilijk te zien mega dun. Ik zie m op de foto niet maar zal hem met jullie delen
Ik zie wat je bedoeld! Heb dit zelf regelmatig gehad met action. Maar meis zondag is al 3 dagen geleden, als je twijfelt doe je morgenvroeg er toch 1 dan is het 4 dagen geleden? Je mag volgende ronde starten iui, dus dat is al positief nieuws. Heb ze iets bewerkt. .....
Angel k zie indd wat je bedoeld. Ik vind dit ook indroogstreepje. nog even geduld tot vrijdag en anders echt op naar iui waar je gelukkig snel mee mag beginnen. heb je trouwens je ei gevoeld zodat je ong weet wanneer je je ongi kan verwachten? Rot hè dat wachten. . Vind ik ook hoor dat is altijd killing!
@mamalap en dean idd het positieve is dat ik meteen mag beginnen ik zie wel of morgen of vrijdag een testje om het uittesluiten. Dean ik heb doordat ik deze ronde niet ermee bezig was ook niks gevoeld wel wat vrichtbaar slijm in turkije maar ook weer toen ik terug was dus eerst dacht ik toen op vakantie nu denk ik een late ei en zou het als ik het globaal dan bereken sinds gister of tot met morgen me nod zijn
Nou dan lijkt mij morgen of vrijdag testen niks geks! En als je daar geen behoefte aan hebt wacht je gewoon... Anytime! Daar zijn we voor
@Mariska: succes vandaag! Ben benieuwd naar de verklaring voor je temperatuur! @angel: en hoe is het vandaag?
Goedemorgen mamalap Wat leuk de tweeling geboren 😆 Hier is t begonnen vanochtend met bruin dus of straks of morgen breekt t door eindelijk joh