Zwanger worden clubje NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daenerys, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Gisterenavond mega eipijn, temperatuur op z'n laagst en vanochtend geen pijn meer.
    Mijn gevoel zegt dat eisprong vannacht a vanochtend is geweest.
    Nu mijn twijfel. Morgenvroeg starten utro dus temperatuur stijging afwachten? Of vanavond al starten?

Angel moest jij vandaag alweer bloed prikken? Ik duim voor mooie stijging!

Anoniempje jij ook heel veel succes vandaag met echo en gesprek!

2. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@mamalap
    als ik op zondag ochtend pregnyl zet dan begin ik op dinsdagochtend met de utro
    dus ik denk dat ik morgenochtend zou beginnen

thnx vind het best spannend allemaal weer is toch weer een grote stap

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

En mijn lh piek begon inderdaad zondagochtend dus zou dinsdagochtend logisch zijn. Thanks. Deze tip neem ik mee in mijn overweging. Even kijken wat andere er nog van zeggen.
    Weet voor 98% zeker dat eisprong wel geweest is. Voel het inmiddels goed na 7 rondes clomid ;)

4. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Mamalap; Ik heb er niet zoveel verstand van dus durf je geen advies hierin te geven! Spannend het wachtbankje nu alweer op! Mn duimem draaien en zetten in op een knal ronde clomid voor jou meis!

Ano; De moed niet opgeven! Succes vandaag bij je gesprek en de FM!

woman; Dan is 3maand wachten ook nog lang, maar in ieder geval wel weer een uitkijkpuntje

5. anoniempje1989

Fm gehad om 11uur maar helaas niks bms was nu wel goed
    gesprek zit ik nog steeds op te wachten pfff

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Anoniempje weet je al meer :( :( :(
    Had drukke dag dus kon nu pas kijken, maar geen update meer????

7. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Nope, hier ook druk geweest. Zou ook morgen ochtend beginnen, eerst nog babydance, want van de utro gaat alles potdicht zitten!
    En ik zou echt 3x 200 doen mamalap, dat is eigenlijk altijd standaard.
    Heb je alles ontvangen van de dames?

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh wij hebben kleine brievenbus dus 1 pakketje pastte er niet doorheen die komt opnieuw als 1 van ons thuis is. Ook niet bij nagedacht.
    Wij hebben dit huis 2 jaar geleden gekocht, super huis, maar kleine brievenbus. Lenzendoosje past er niet door ;)

9. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Hahaha herkenbaar! Wij wilden ook bewust een brievenbus buiten vanwege veiligheid, maar idd, lastig met pakjes!

10. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Ano; Helemaal geen eitjes?? Hoe is je gesprek gegaan?

Angel; nog met beide voeten op de grond? Of zwevend van geluk? Haha!

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Yeah duidelijke temperatuur stijging :D :D
    eitje is weg dus 1 dpo. Ik ben gisterenavond gestart met utro. Wist echt zeker dat eisprong geweest was.

12. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Mooi! En hoeveel ga je nu doen?

Misschien heb ik er overheen gelezen ano, wanneer moet je terugkomen?

En angel wanneer weer bloedprikken?

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Na flink onderzoek en beraad is er uitgekomen dat de dosering tussen de 200 en 600 per dag wordt voorgeschreven. Gezien mijn lutale fase lang genoeg is heb ik besloten met 400 per dag te starten. 200 in de ochtend en 200 in de avond.

14. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Miloena : Ja dat klopt..maar het is idd een begin..ben wel btje bang dat ik weer heel erg ongesteld word..met veel pijn enzo..

15. anoniempje1989

@all
    sorry voor de late reactie
    na 2 uur gewacht te hebben op me gesprek ben ik nog niks opgeschoten
    ik moet 6rondes na me laatse miskraam weer wachten dat zou nu weer hierna nog 3 rondes betekenen het lijkt wel alsof ze me van het kastje na de muur sturen en krijg telkens het excuus ja maar je bent 2x zwanger geweest en de 3e zal vast goed gaan blablabla na dat gezegt te hebben wilde ze me eigenlijk alweer weg sturen maar zelf gevraagt voor een hsg onderzoek maar dat leek haar niet nodig omdat het dus 2x raak geweest is en het is schijnbaar erg pijnlijk dus dat laat ik even toen een zaadonderzoek gevraagt leek haar ook niet nodig maar die heb ik er wel door weten te drukken dus dat word wel gedaan
    ach maken we rond eind augustus weer een afspraak bij de gyn in september zijn we dan weer 3rondes verder misschien voor we dan iui ivf of iets in gaan dat ik wel hsg laat doen achja dus weer geduld hebben zoals gewoonlijk

16. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Mamalap spannend; hopen dat je plakeitjes hebt.

anoniempje; he meid wat balen zeg, nog geen stap verder. Wie weet is het 1 vd 3 komende rondes wel raak! Heb je deze ronde nog een FM of?

Woman; Ja snap ik! Je had het steeds even anders en nu de echte ongi natuurlijk weer. Hopen dat die meevalt en wie weet is het maar 3x ongi en dan voor 9 maand klaar!

17. anoniempje1989

@miloena
    eerst had ik op woensdag en vrijdag een echo staan zoals gewoonlijk de echoscopiste doet
    nou vond de gyn dat weer onzin in het mooiste geval zou er vrijdag 1 van 18mm zitten dus hoef nu alleen vrijdag maar voor een echo
    en donderdag super vroeg even naar het lab

18. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Miloena : Ja idd meid.. kan niet wachten tot het September is hihi.
    Hoe voel jij je?

19. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, sorry dat ik zo laat pas reageer ik zat toch aan een infuus 2 dagen gaat gelukkig wel beter maar moet nog heel veel rusten. Hcg waarde is verder gestegen gelukkig hoe gaat het met jullie @ano wat balen zeg hoop dat iui en ivf niet nodig zal zijn.

@mamalap jij dus 1 dpo spannend en ook bezig met de utro bollen he ik ga voor je duimen.

@woman mariska en miloena hoe is het met jullie?

20. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Anoniempje; Fijn dat je in 1x kan hoef je ook niet steeds heen en weer, duimen op vrijdag een mooi ei! Lab voor sperma onderzoek dan dus? En hoelang duurt die uitslag?

Woman; Jaa snap ik, hopen dat het dan meteen bam september raak is!

@woman; Aan het infuus? Watdan meis??

@Hier gaat het goed. Wel veel moeite met mezelf rust geven, maar door de ischias word mn lichaam goed aangespoord toch echt te rusten anders word de pijn erger. Even wat stapjes terug maar dat is voor mn lichaam dan weer beter om zich voor te bereiden.

Deel Deze Pagina