Angel he vervelend dat je nog aan het infuus moest! Maar hcg wel gestegen heb je al datum 1e echo? Miloena je bent bijna 39 weken zwanger dus rust is sowieso wel op z'n plaatst. Volgens mij wil jij maar door gaan? Hopelijk komt jullie baby snel! Ben nu wel nieuwnieuwsgierignaar het geslacht Mariska heb jij deze week niet 20 weken echo? Anoniempje wat ongelooflijk balen dat ze zo'n afwachtende houding aannemen! Pff misschien second opinion ander zkh? Zou het anders ook niet weten. Hier prima door stijging temperatuur. Nog 8 dagen tot 1e testje
Ja idd deze week gehad! Alles was goed! Placenta, plasser en hartje perfect (markers bij icsi behandeling en met name bij jongetjes). Verder ook alles op de juiste lengte en helemaal compleet. Hersentjes prachtig, buikwand dicht, geen open lipjes, nierbekkens mooi klein...: kan dus niet beter!!! Je temp zo mooi komt ook een beetje door de utro, hij is nu niet heel betrouwbaar tijdelijk. Ben heel benieuwd naar je test volgende week!
Mamalap; Ik ben niet zon stilzitter. Maar doe het al rustiger aan! Ook ik hoop dat beebje zich gauw aandient. Gisteravond begon het wel wat te rommelen, vannacht steeds harde buiken maar vanochtend weer niks aan de hand. Dus maar weer afwachten Spanneend volgende week kun je testen dus!! Mariska; Toppie wat goed! Fijne bevestiging!
Yeah Mariska fijn dat alles goed was nu laatste 20 weken in! Miloena het kan ineens zomaar gebeuren. Ik heb helemaal geen voorweeen of iets gehad. 'S avonds al wat lichte weeën en gewoon goed geslapen in de ochtend al om de 6 minuten ineens. 19.45 uur geboren Mariska dit is zelfs normale stijging voor mij. Kijk maar vorige maand
Weet ik, jouw temp is na de Ovu net zo mooi als de mijne! Ik hoop dat het echt helpt om te plakken die utro! Iemand uit een ander clubje had het ook, direct na starten Vd utro: beeb!
Ja bij mij ook iemand uit ander topic! Ivf gehad (zonder utro) niet zwanger, zaad man wel prima, op eigen initiatief utrogestan gebruiken gelijk natuurlijk zwanger.
En meiden waar ik al bang voor was.. Het bloedverlies valt mee..*klopt ff af*.. Maar de krampen ...ik heb gisteravond de kliniek gemaild..heb morgen ook een bruiloft maar niet met deze pijn..
Vervelend woman. Hopelijk snel antwoord Hier temperatuur 36.95 zo hoog heb ik nooit dus dat moet de utrogestan wel zijn. Ik heb ook sinds gisteren al trekkend gevoel baarmoeder, dus dat gevoel is altijd van de progesteron geweest. Wel fijn om nu te weten dat die dat dus veroorzaakt.
nou dames hier net het potje weggebracht met veel geluk heb ik morgen de uitslag al ondanks dat het 2x raak geweest is en dus eigenlijk al weten dat het toch wel goed moet zijn is het wel spannend hoor haha @women he bah meid hopelijk heb je snel antwoord kan je anders niet bellen? @mamalap wow misschien werkt utro wel goed voor je en heb je straks weer van die spannende testen maar nu met een goed resultaat spannend!!!
ah nee toch ik zou idd gewoon ff bellen met het ziekenhuis! Mamalap, toppie!! laat die progesteron maar lekker werken! Ano, ik ben benieuwd!! wanneer krijg je de uitslag?
@mariska met veel geluk weet ik het morgen al ze zouden het binnen nu en 2 uur onderzoeken dan zouden ze het aan het eind van de dag weten en dan moet de uitslag nog naar de gyn dus hoop idd morgen anders pas maandag
Anoniempje; Wat spannend! Al verwacht je natuurlijk dat het na die 2x gewoon oke is. Toch weer een fijne bevestiging als je het even hoort! Mamalap; spannend hoop dat de utro je ronde goed doet en het deze ronde dan eens voor het echie was, echt spanennd! Wanneer kun je voor het eerst testen? Woman; Bah wat naar van je krampen! Hopen dat dit niet te lang aanhoud. @hier; gisteravond begonnen weer die vrolijke voorweeen, steeds een buik als een baksteen, vannacht ook weer de hele nacht door en nu begint het weer rustig te worden. Dacht echt even dit zet vannacht door, maar nog even geduld hihi
@miloena owh dat word spannend meid binnen nu en max een paar dagen heb jij je kleine vast!! wel laten weten he!! ja die bevestiging is wel fijn pfff zit je net tlc te kijken vrouwtje met pcos geen cylcus maar wel in 3 maanden zwanger zonder medisch traject bah voelde toch ff als een messteek in me rug gun het iedereen hoor maar vind inmiddels dat ik het ook wel eens verdien
@miloena wat spannend je lichaam is je aan het voorbereiden heel veel suc6 met de bevalling @ano hoop morgen dat je de bevestiging krijgt meid! Ik hoop echt dat jij mamalap en woman snel volgen!!! Sorry meiden als ik iemand vergeten ben ik ben wat afwezig ben nog erg moe hoop dat ik gauw opknap. Mamalap ik heb 3 juli mijn eerste echo
Hoop dat snel een keer blijvend raak voor je gaat zijn anoniempje knuffel meid. Miloena spannend hoor! Zo te horen duurt het geen weken meer. Angel is niet erg hoor dat je moe bent. Verplicht rustig aan doen. Hopelijk snel beter
Anoniempje: Snap dat je ook graag aan de beurt bent, hoop dat het bij jou ook snel raak mag zijn! dikke knuff Angel: Doe maar rustig aan meid! Spannend 3 juli echo!
En miloena al aan het bevallen? Hier echt temperatuur door utrogestan. Dat moet wel gemiddeld zit ik normaal op 4 dpo tussen de 36.7 a 36.8 ik heb 1 keer 36.9 gehad, maar ook regelmatig 36.6 op 4 dpo.